Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Rare msn probleem

Jasminaaa
04-04-2010, 13:02

Al ongeveer een weekje kan ik mijn msn niet op, maar op hotmail kan ik me wel aanmelden. Dus ben niet gehackt. Ik heb ook even mijn wachtwoord veranderd, maar alsnog lukt het aanmelden op msn niet. Met een andere emailadres lukt het aanmelden wel. Dus msn is niet verkeerd geinstalleerd of iets dergelijks. En owja.. als ik op ebuddy ga, dan lukt het aanmelden wel. Wat betekend dit?:confused:

Mourri
04-04-2010, 13:51
krijg je een foutcode en wat is deze?

Jasminaaa
04-04-2010, 15:22
krijg je een foutcode en wat is deze? Dit is wat ik te zien krijg: http://i43.tinypic.com/2zh03zr.jpg Vind het raar, want de service is wel beschikbaar aangezien ik met een andere emailadres wel aangemeld word. :confused:

Mourri
04-04-2010, 15:34
Salaam Sluit heel msn af. Ook rechtsonder dat icoontje.. vervolgens ga je naar taakbeheer(CLTR+ALT+DEL) en dan kijk je bij processen of een proces ziet met deze naam: msnmsgr die moet je beeindigen. Goed kijken Vervolgens ga je naar deze computer, klikt op Organiseren, dan map- en zoekopties, tabblad weergave. naar onderen scrollen en aanvinken: "verborgen bestanden, mappen en stations weergeven". Dan Toepassen en vervolgens ok. Dan ga je naar de map: C:Gebruikers/GEBRUIKERSNAAM/Contactpersonen en C:Gebruikers/GEBRUIKERSNAAM/AppData/Local/Microsoft/Windows Live Contacts In die mappen verwijder je alles wat je tegenkomt..! Daarna je pc herstarten. vertel maar of het gelukt is. Wa salaam Mourri

Jasminaaa
04-04-2010, 15:46

Heey gedaan, maar nu krijg ik een andere foutcode namelijk: 8007007e en met deze foutcode kan ik nu op geen enkel msn. En als ik live messenger herstel/repareer dan krijg ik de oude foutcode en kan ik wel op andere emailadressen maar niet op die ene, dus dan zit ik weer in de oude situatie.

Mourri
04-04-2010, 15:49
heb je alle bestanden in de folders kunnen verwijderen?

Jasminaaa
04-04-2010, 16:00
heb je alle bestanden in de folders kunnen verwijderen? Heey, het is gelukt. Ik dacht eerder dat ik alles wel had verwijderd, maar had net nog is even gekeken en er stonden nog paar bestanden dus heb die meteen verwijderd en nu doet mijn msn het weer. Shokran. Check je hoekjee.

Mourri
04-04-2010, 16:03
Heey, het is gelukt. Ik dacht eerder dat ik alles wel had verwijderd, maar had net nog is even gekeken en er stonden nog paar bestanden dus heb die meteen verwijderd en nu doet mijn msn het weer. Shokran. Check je hoekjee. Djazaka Allah ou Ghair oughti. Wasalaam ou alikoem