Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : D I E R E N M I S H A N D E L I N G !

nehedar
04-12-2002, 22:58

Zag van de week op tv, een Nederlandse boer die al een hele tijd niet meer had omgekeken naar zijn paarden in de wei. Die paarden waren heel zwak, uitgehongerd en zagen er ook ernstig kansloos uit. Als ik dan die kop van die boer zag, zou ik 'm zo neer kunnen knallen als ik naast 'm stond! En in principe vindt ik paarden-sport enzo eigenlijk ook dierenmishandeling. Je ziet gewoon aan de paard dat ie het niet echt leuk vindt.

Zelfkritiek
04-12-2002, 23:20
Verwaarlozing en andere soorten van dierenmishandeling is WALGELIJK!! Inderdaad, als ik naast die kerel zou staan, dan denk ik ook niet dat ik mezelf had kunnen inhouden...

cheetah
05-12-2002, 10:50
Serieus.. dierenmishandeling is zo erg.. Ik heb zelf een kat en wallah als ik iemand aan mijn kat zie zitten, hij doet hem pijn ofzo, wAllah ik geef me dan toch een klap.. no body touches my cheetahbaby :D

hardtodrive
05-12-2002, 10:54
SCHANDALIG!!!! DIE MAN MOET OOK EEN TIJDJE IN DE KOUD WORDEN GEZET. DAN KAN IE VOELEN WAT DIE PAARDEN VOELEN.

nehedar
05-12-2002, 12:46

Ik vindt ook dat de regering strenger moet toezien op exotische dieren. Ik noem maar even een voorbeeld: een papegaai hoort oorspronkelijk te leven in een groep papegaaien in het gebied van midden/zuid-Amerika, hier zitten ze in een kooitje! Als ze genoeg aand8 krijgen vindt ik het best, maar er zijn zat mensen die niet omkijken naar zo'n beest. En wat d8 je van vogelspinnen, slangen, schildpadden etc. deze dieren zitten hier allemaal in een kleine glazen bak. Als je het mij vraagt zijn het toch geen huisdieren?

masterabdel
18-01-2003, 14:28
Origineel gepost door bezoeker99182 DIERENRECHTEN NU ! STA ACHTER YOU!!!!!!!!

masterabdel
18-01-2003, 14:30
alayimaaaaaa mensen hebben niks te doeeenn