Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : operatie

zakaria79
04-04-2010, 01:02

salaam dames en heren, wie kent er iemand die geopereerd is aan ze hart en wat waren de klachten erna .. zaka

engeltje77
04-04-2010, 01:44
hellaas ken ik niemand maar gaer incha allah. wie word er geopereerd als ik vragen mag?

khalidb
04-04-2010, 10:36
salaam dames en heren, wie kent er iemand die geopereerd is aan ze hart en wat waren de klachten erna .. zaka Salaam, Ligt eraan wat voor operatie. Is het echt een operatie (klep, pacemaker, dotterbehandeling of omleidingen?) of alleen onderzoek? Deel gebeurt nl door cardioloog, de echte operaties door de hartchirurg. Bij een echte operatie moet nl het borsbeen door midden worden gezaagd, dat kan de weken tot maanden gevoelig zijn, maar daarom krijgen ze pijnstillers. Bij 40% ontstaan hartritmestoornissen na de operatie die meestal onschuldig zijn maar wel klachten kunnen geven. Meestal gaan ze na 1 week alweer naar huis om daarna poliklinisch verder te revalideren. Tegenwoordig vallen die operaties reuze mee hamdulilah, tenzij het een spoedoperatie is, dan is de kans op complicaties veel groter! Wasalaam

zakaria79
05-04-2010, 01:01
bedankt voor jullie reacties ! een dierbare van me is geopereerd aan haar hartklep en het gaat maar slechter met haar en maak me zorgen en de artsen zijn zo onduidelijk over alles dat ik niet weet of de klachten normaal zijn.. zaka