Bekijk originele versie : ' Verloofd maar toch..'
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Dag mensen,
Ik bevind me weer in een rotsituatie. Ik ben maar net verloofd en heb me al weer bedacht. Ik voel nix meer voor hem..maar ik durf em da nie zeggen en ik durf het ook nie meer uit te maken omdat me ouders zo blij zijn enzo en hij is ook een praktiserende moslim.
En het is eigenlijk zo da ik mijn laatste ex nie kan vergeten..ik ben erachter gekomen dat ik nog gevoelens heb voor hem.
Hij sloeg me vaak maar toch hou ik nog van hem en ik vind mezelf zo dom dat ik hem gedumpt heb..ik zou beter geprobeerd hebben om hem te veranderen in plaats van direkt dumpen..Wat moet ik nu doen?..Ik ben maar net verloofd en wil hem al nie meer. Het is niet zo dat ik hem verafschuw of helemaal niet wil zien ofzo. Gewoon geen gevoelens.
Ik wil graag jullie mening horen..moet ik voor mijn geluk kiezen of gewoon bij hem blijven? Het is ook zo moeilijk om het uit te maken met m'n verloofde omwille van z'n goed hart en hij is praktiserend mashallah..
Missy_Cheima
09-07-2004, 17:41
Kappen! Als je geen gevoelens voor hem hebt gelijk kappen! Het huwelijk strand hoe dan ook!
Tsjalouta
09-07-2004, 17:42
Loop weg van huis.
Tsjalouta
09-07-2004, 17:52
Origineel gepost door La__Haine
Ik ben maar 1 dag verloofd!!
Waarom heb je in godsnaam ja gezegd?
Als je trouwt doe je dat toch voor jezelf, niet voor anderen.
Missy_Cheima
Ik ben maar 1 dag verloofd!!
Had je je eerder moeten bedenken! Je gaat toch ook niet zomaar verloven? Gister zei je nog dat je helemaal verliefd was, en hij had mooie groene ogen tralalal, en opeens is dat helemaal weg?
Hier klopt iets niet aan, jij zit de boel hard te naaien volgens mij!
Mohiem ik zou zeggen bel hem op, of spreek af en vertel hem hoe het zit!
Tamqeyast
:eek: dat meen gij niet hmm moeilijk situatie egt doe wat je dnekt dat het beste is een praktiserede moslim is wel beter dan iemand voor wie je voelt en dan niet so is;)
Tsjalouta
09-07-2004, 17:55
Ja ik weet het. Maar ik dacht dat ik van hem hield maar ik was gewoon verliefd en die verliefdheid is weg omdat ik ineens aan me ex moest denken.
Zonder disrespect; je bent een kip zonder kop.
Hoe kun je nou één dag verliefd zijn .. :confused:
Missy_Cheima
09-07-2004, 17:58
Ik was verliefd!
En verliefdheid gaat weg!
En hier kom ik pas nu achter dat ik helemaal niet van hem hield.
Het domste wat je kan doen! Verloven zonder dat je echt van hem hield, hoe lang kon je die gozer anyway?
Wees blij dat jullie niets op papier hebben getekend.
Hoe oud ben jij trouwens, een jaar of 16 toch?
Tsjalouta
09-07-2004, 17:58
Nou niet 1 dag.
Ik kende hem er al ervoor.
En waarom ben je niet meer met je ex als je nog om hem geeft?
Volgens mij ben jij nog lang niet klaar voor het huwlijk. Stop het nu het nog kan.
Tamqeyast
09-07-2004, 17:59
Iwa ja da is't ik weet da ik nooit meer een ander zoals hem ga vinden hij is echt praktiserend.
En het is zo moeilijk om hem dan te dumpen.
Straks denkt hij dat ik hem voor de gek hield.
Kan ik niet gewoon bij hem blijven zonder gevoelens?
Omwille van Allah swt?
persoonlijk zou ik bij hem blijven maar das dan ook persoonlijk een praktiserde moslim stel je blijft bij hem je leert wel van hem houden want allah is bij je
Tamqeyast
09-07-2004, 18:03
Ja want kijk ik heb em op een totaal halal manier leren kennen.
Isdat wel mijn recht om hem te dumpen?
Ik weet et nie meer.
was die andere haram???
Tsjalouta
09-07-2004, 18:04
Omdat hij mij om het minste sloeg.
Maar ik geef nog om hem.
Hoe moet ik da stoppen?
..:wat?!:
Nou gewoon. Zeg; ma, pa ik wil niet meer met hem trouwen.
Probleem opgelost.
Als je maar niet zo stom bent om terug te gaan naar je ex. Mannen die geweldadig zijn leren dat niet zo maar af.
Tamqeyast
09-07-2004, 18:05
Origineel gepost door Tsjalouta
..:wat?!:
Nou gewoon. Zeg; ma, pa ik wil niet meer met hem trouwen.
Probleem opgelost.
Als je maar niet zo stom bent om terug te gaan naar je ex. Mannen die geweldadig zijn leren dat niet zo maar af.
das waar:goedzo: mannen die je slaan zullen het nooit afleren:goedzo::jammer:
Tamqeyast
09-07-2004, 18:06
Ja.
Moge Allah swt me vergeven.
insallah sorry hoor maar dan is de keuse heel duidelijk vindt ik een halal huwelijk dat je beter van hem gaat houden dan die andere haram maar k helpt je allemaal liefst
SB
ps.. je weet wel wie ik ben ik wil alleen het beste voor je;)
gij zenne benne kenne verliefd, giuj moetene trouwen zu voor toelaat iz.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.