Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : DUBBEL K!!! Wa MaroKKanen!!!!!

LZN
04-12-2002, 22:25

Salaam alikoem luitjes. Ewa fejn a? Luitjes... Ik wil niet de wijsneus :cool: gaan uithangen, maar Marokkanen schrijf je met dubbel K en niet met 1 K........... Het is me namelijk opgevallen dat er erg veel luitjes zo Marokanen schrijven... Ik zie liever dat mijn volk zich goed kan uitdrukken met geen vreemde schrijf fouten. Ik wil niet zeggen dat ik THA MAN ben, want ik maak uiteraard ook fouten. Maar bij het woordje Marokkanen vind ik dat je als Marokkaan dat goed hoort te schrijven... Thallaw :zwaai:.

zakia_1984
04-12-2002, 22:27
hahaahah inderdaad, zelfs die raymster, of zijn manager of wie er ook verantwoordelijk is voor die beltoon. ik had hem besteld, en opgeslagen op mijn telefoon stond er beltoon: marokanen. 3la fdihaaaaa

salina83
04-12-2002, 22:29
Origineel gepost door Djebli Salaam alikoem luitjes. Ewa fejn a? Luitjes... Ik wil niet de wijsneus :cool: gaan uithangen, maar Marokkanen schrijf je met dubbel K en niet met 1 K........... Het is me namelijk opgevallen dat er erg veel luitjes zo Marokanen schrijven... Ik zie liever dat mijn volk zich goed kan uitdrukken met geen vreemde schrijf fouten. Ik wil niet zeggen dat ik THA MAN ben, want ik maak uiteraard ook fouten. Maar bij het woordje Marokkanen vind ik dat je als Marokkaan dat goed hoort te schrijven... Thallaw :zwaai: hahhaha, daar heb je helemaal gelijk in. maar we zijn maar allemaal maroKKaanen onder elkaar dus geeft niet. we weten wie ze bedoelen toch? ok hierbuiten vind ik wel dat ze het goed behoren te schrijven. :zwaai:

zakia_1984
04-12-2002, 22:29
het is je geulkit DJEBLI, een plaatje in je ondertekening :goedzo: :zwaai:

Chaimaa
04-12-2002, 22:30

Origineel gepost door Djebli wallah? Ik schreef het altijd met een C :confused: Bedankt bro ;) Thallaw :zwaai: Melhoum Marokanen??? :confused:

sweet_honnepon
04-12-2002, 22:31
Origineel gepost door Djebli Salaam alikoem luitjes. Ewa fejn a? Luitjes... Ik wil niet de wijsneus :cool: gaan uithangen, maar Marokkanen schrijf je met dubbel K en niet met 1 K........... Het is me namelijk opgevallen dat er erg veel luitjes zo Marokanen schrijven... Ik zie liever dat mijn volk zich goed kan uitdrukken met geen vreemde schrijf fouten. Ik wil niet zeggen dat ik THA MAN ben, want ik maak uiteraard ook fouten. Maar bij het woordje Marokkanen vind ik dat je als Marokkaan dat goed hoort te schrijven... Thallaw :zwaai: we zijn te lui om nog een k bij te typen :gniffel:

zakia_1984
04-12-2002, 22:35
Origineel gepost door GEBROKEN het is tegenwoordig marokkaas :rolleyes: :lol: :lol: :lol: :haha:

Chaimaa
05-12-2002, 16:41
Origineel gepost door Djebli Almgharba 7amkien!!! ;) Mferkien :maf2:

mimi_tangaouia
05-12-2002, 16:52
Origineel gepost door Djebli wallah? Ik schreef het altijd met een C :confused: Bedankt bro ;) Thallaw :zwaai: wajauw :schok: ala tebhadilha