Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kinderen mordenaars!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

cj_tetuani
09-07-2004, 15:28

Mensen die doen aan Haram Relaties, zijn kinderen moordenaars Seks voor het huwelijk Vreemd gaan Alles wat Allah heeft verboden is haram Je zou je afvragen hoe dan? Zaadcellen zijn de geslachtscellen van de man, waarmee de vrouw kan worden bevrucht gaan verloren Heb jullie nooit bij stel gestaan hoeveel kinderen hebben jullie vermoord Meer dan 64% van meiden plegen abortus De schuld ligt zowel bij jongens als bij meiden

Poesycat
09-07-2004, 15:30
Origineel gepost door cj_tetuani Mensen die doen aan Haram Relaties, zijn kinderen moordenaars Seks voor het huwelijk Vreemd gaan Alles wat Allah heeft verboden is haram Je zou je afvragen hoe dan? Zaadcellen zijn de geslachtscellen van de man, waarmee de vrouw kan worden bevrucht gaan verloren Heb jullie nooit bij stel gestaan hoeveel kinderen hebben jullie vermoord Meer dan 64% van meiden plegen abortus Tbarkela Mooi gezegt :boogie: De schuld ligt zowel bij jongens als bij meiden

Tjakka_man
09-07-2004, 15:32
Origineel gepost door cj_tetuani Mensen die doen aan Haram Relaties, zijn kinderen moordenaars Seks voor het huwelijk Vreemd gaan Alles wat Allah heeft verboden is haram Je zou je afvragen hoe dan? Zaadcellen zijn de geslachtscellen van de man, waarmee de vrouw kan worden bevrucht gaan verloren Heb jullie nooit bij stel gestaan hoeveel kinderen hebben jullie vermoord Meer dan 64% van meiden plegen abortus De schuld ligt zowel bij jongens als bij meiden ja jij ook als je je aftrekt viezerik

touzine
09-07-2004, 15:33
In de koran staat dat S**** alleen is toegestaan om kinderen temaken en iets anders is haram

fakerxx
09-07-2004, 15:34

Origineel gepost door Tjakka_man ja jij ook als je je aftrekt viezerik Speak for yourself...loser

lhouceimagirl1
09-07-2004, 15:39
whahaha, dan vraag ik me hoeveel kinderen per dag dood gaan,niet normaal gewoon

DaNGeRouZLy
09-07-2004, 15:40
Origineel gepost door touzine In de koran staat dat S**** alleen is toegestaan om kinderen temaken en iets anders is haram kom maar met een vers waarin dat staat want dat wil ik wel eens zien En dit is onder Zijn tekenen, dat Hij uit uw midden echtgenoten voor u schiep, opdat gij er rust in moogt vinden, en Hij heeft liefde en tederheid onder u geplaatst. Daarin zijn zeker tekenen voor een volk, dat nadenkt. (30:21).

Chyhaan
09-07-2004, 15:47
Dat wist ik niet!

Tjakka_man
09-07-2004, 15:54
Origineel gepost door fakerxx Speak for yourself...loser ik hoef dat niet meer te doen deed ik toen ik 13 was bigNONO

Thamazightje
09-07-2004, 16:04
Origineel gepost door Tjakka_man ik hoef dat niet meer te doen deed ik toen ik 13 was bigNONO meneer probeert grappig te zijn... damn :jammer: ge bent het nie ja..!

eYesha
09-07-2004, 16:07
Zo dat is egt niet uit telegen met woorden hoeveel..kinderen er dood zijn of zijn verlaten :jammer:...

lhouceimagirl1
09-07-2004, 16:08
gaat het hier nou over aftrekken of over kindermoordenaars?

achie25
09-07-2004, 16:08
Origineel gepost door touzine In de koran staat dat S**** alleen is toegestaan om kinderen temaken en iets anders is haram Weet je ook dat het haram is om dingen haram te verklaren die Allah toegestaan heeft...

Tjakka_man
09-07-2004, 16:12
cj_tetouani is een getikte fundumentalist

Nassimatje
09-07-2004, 16:14

Origineel gepost door touzine In de koran staat dat S**** alleen is toegestaan om kinderen temaken en iets anders is haram Dan ben jij zovaak Haram bezig, wat je gaat er helemaal oplos. Met je handen dan :p

Pagina's : [1] 2