Bekijk originele versie : Waar ben jij dankbaar voor...?
Ik ben dankbaar voor wat mijn ouders mij geleerd hebben: slechte versus het goede...Het goede overwint het slechte..
Waar ben jij dankbaar voor? Noteer het en geef de 'pen' door aan de volgende dankbare!
Dank u! :)
Ik ben zeer dankbaar voor de manieren die mijn ouders mij hebbe geleerd en bijgebracht, o.a wat Zaraa schreef maar ook beleefdheid etc etc.
voor mijn gezondheid,
mijn ouders die nog allebei in leven zijn(en moge allah ze nog voor een hele lange tijd bij me houden)
voor mijn vrienden
voor een kans op een goed leven
voor een dak boven mijn hoofd
voor kleren aan mijn lijf
en voor het feit dat ik moslim ben
insha allah accepteerd allah mijn vasten en bidden en vergeeft me voor mijn zonden op deze korte periode hier op aarde en voor alle moslims!!
amien
liefs hansie
BENTGHATAR
04-12-2002, 22:00
ik ben ook dankbaar voor wat allah (swt) ons heeft gegeven
sweet_honnepon
04-12-2002, 22:05
ik ben ten eerste ALLAH dankbaar,want hij geeft me de kracht om verder te leven..
pa en ma, en de rest van de familie en vrienden, zij helpen me in nood en steunen mij bij mijn keuzes
thanx
(wajoo,zulke vragen maken je aan het huilen)
Origineel gepost door sweet_honnepon
ik ben ten eerste ALLAH dankbaar,want hij geeft me de kracht om verder te leven..
pa en ma, en de rest van de familie en vrienden, zij helpen me in nood en steunen mij bij mijn keuzes
thanx
(wajoo,zulke vragen maken je aan het huilen)
Een mens heeft dat soms nodig: moment voor 'bezinking'..Once in a life time.
Voor alles wat ik heb en me lief is!
Itsjustme
06-12-2002, 14:11
alles wat allah me geschonken heeeft elhamdolileh
Farid130
06-12-2002, 14:17
Origineel gepost door Zaraa
Ik ben dankbaar voor wat mijn ouders mij geleerd hebben: slechte versus het goede...Het goede overwint het slechte..
Waar ben jij dankbaar voor? Noteer het en geef de 'pen' door aan de volgende dankbare!
Dank u! :)
Ik ben dankbaar voor het feit dat mensen dankbaar zijn!
SamiaGirl
06-12-2002, 14:22
alles wat allah me gegeven heeft
ben me moeder,broers en zussen dankbaar voor wat ze voor me hebben gedaan en me geleert hebben
Hamdoelilallah
El_BouheliYA
06-12-2002, 14:24
Alles Elhamdoelah!!!..Me ouders, me familie, me broers , zussen , vrienden, me hersens..:D..me pc...Yasmina...me kleren , me eten.....IWa allessssssssssssssssssssssssss
Toufik19
06-12-2002, 14:45
check mijn ondertekening
Hoop dankbaren in 'huis'. Daar ben ik heel blij om, maar vooral dankbaar daarvoor! :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.