Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Overig dissende zinnen enz.

tissjegirl
02-04-2010, 23:13

Hebben jullie dissende zinnenof andere leuke zinnen? hier een paar alvast: kijk maar in de spiegel als je niet weet wat een bitch is :goedzo: het leven is net een spel »»je moet de regels kennen bitch Te dope voor de dealers, te koud voor de vriezers & te ziek voor de ziektes Life's a bitch, then you die. So fuck the world and let's get high Met jou ben ik uitgepraat, je bent nu te laat Ze zeggen altijd eerlijkheid duurt het langst, blijkbaar neem jij de kortste weg Pijn is voor even, opgeven voor altijd bitch Ik hoef geen wraak te nemen, je pakt jezelf nog wel met je domme acties. Doe een over je gezicht een hoed, dan voelt iedereen zich weer goed. Zelfs met make-up zo dik als een cd, en je haar vol spray, hoeft niemand jou, en sta je in de kou. fuck geert, ik wil iets wilders. Ik zit in de masterclass, dus stop die facking middelfinger maar in je ass. Mij kansloos noemen, dan worden jou'n kansen er echt niet meer van. Ik deel nog meer schoppen uit dan een ervaren kaartspeler. Net toen je dacht dat je iets had, klappen we terug als bioscoop stoelen Je hoeft me niet te versieren , ben je focking kerstboom niet jij bent zo dom dat je struikelt over draadloos internet bitch bijna halloween, kan eindelijk je masker af bitch doet auditie voor slet van het jaar..ik weet zeker dat je de finales haalt! ik zit bij de politie ze houden me vast omdat ik de lelijkste rotkop ooit zou hebben, kun jij langskomen om te laten zien dat ze de verkeerde hebben? Ik maak geld sinds ik geloof in een tandenfee. Ik sloeg jongens op de bek en nam hun tanden mee let's get down to bussines, geen tijd voor highclass spelende bitches. ik shine harder dan je fucking lipgloss Ik de boxer jij boxbal, ik beuk je neer totdat je er bij neervalt Je populariteit stijgt door je sletterigheid maar je schoonheid daalt door al die handen aan je lijf -Je denkt mensen veranderen maar je leert ze alleen beter kennen Ik dig niet op die players, want ik weet ze hebben de hele stad gehad, ik ben niet zoals je ex, want ik wacht gewoon af!! ik ben de beste dus geen beginneling, al schijn je als duizend zonnen ik blijf de zonsverduistering je noemt mij ene barbie ik neem het als een facking compliment want het is beter dan een chucky doll zoals jij bent trouwens kennen jullie er ook een paar als deze: Met grote vreugde delen wij u de verhoging van de kinderbijslag mee. x

PurePerfectie-
02-04-2010, 23:16
Upp!

tissjegirl
02-04-2010, 23:25
kus me schoenzool want daar zit je motherfacking niveau bitch --Je bent gevaarlijk&gaat me nu klappen, ik noem je mr Bean je maakt te veel grappen --Zet die beat en ik ga los. Probeer me niet te disse want dan ben je de klos. --op mn kamer zie je de grond beven, omdat muziek dé manier is vn leven -- Kben geen foking intertoys, dus kom niet spelen boys -- ze noemen me een dief want mattie ik steel de show -- jij noemt jezelf de ster, ik noem mezelf de zon, je kan shine wat je wil, maar je verdwijnt als ik opkom. -- Ik heb meer klasse dan de meester -- mn haters noem ik sletjes want ze houde van lulle. -- Nu ruik je niks maar binnekort ben ik stinkend rijk en wordt ik dizzy als ik het saldo van me pinpas bekijk -- ik leef met 3 woorden ik-heb-schijt -- ik ga chillend door het leven, het maakt me niks uit, met deze gedachte space ik em kapot totdat ik wakker word in reallife. -- Ik ben onder narcose van die beats en die beats make me zo high als wiet -- Noem me casio en op mij kan je rekenen --ik heb gezworen op m'n graf dit spelletje maak ik af, de pyn die ik niet weg kan spoelen ga je harder terugvoelen. -- Ik ben op weg naar Pure Perfectie, middelvinger in de lucht als ik al myn haters zie -- Een grote bitch je weet toch? je bedreigt me met de dood maar ik leef nog? -- Mijn energie komt uit jou jaloezie, bitch -- Je capuchon op je hoofd, je bontkraag voor je ogen, je produceert je eigen loopje en denkt dat wij je mogen. -- Weet wie je baas is, Ik heb scheid aan je status, ik roof je carrière en je boy krijg ik gratis. -- haal m'n naam uit je bek bitch het is geen lul. -- als je mij dist,ja dan diss ik jou harder, ik maak je kapot bitch, want dissen doe ik strakker -- Mattie is een mattie snitch is een snitch een hater is een jaloerse prater die roddelt als een bitch. -- I am not a player...I'm the game. -- Daddy's little girl! But not the girl that daddy knew, daddy never had a clue ! -- The voices in my head don't like you. -- Kom jij met je vrienden? Kom ik ook alleen. -- Ookal verzamel je SOA'S je komt niet zieker dan mij. -- Zal ik je naam zeggen nee ik hou 't wel bij slet -- Wat zit je nou te fluiten? ben je focking hondje niet! -- ik kijk niet naar je, maar door je, dus draai maar weer om en kijk voor je -- Je bent goedkoper dan gratis en toch doe je stoer? -- je bent levenloos, roddelen is doelloos, je innerlijk is waardeloos en je uiterlijk is hopeloos -- je praat veel maar je weet niets,je haat veel want je bent niets,dus wees stil ik ken je plek bitch -- ik lig op de grond en jou niveau is lager -- jij haalt mij niet omlaag k ga als een sneltrein enjij fuking traag -- Fock alle haterz, ik steek mijn fäckking middelvinger op en zeg lateeerzz <3 -- beter een korte liefde met een happy end, dan een lange liefde, met een klote vent -- Mensen praten, haten en shit, maar ze weten niet hoe het echt met me zit. ej bitch luister evven ik zal je vingeren met me westside teken ik laat je zien wanneer ik klaar kom waar deze geile mother fucker vandaan komt a erkhba let's fuck the pain away. je praat over me BLABLA, maar het klopt niet dus je lult JAJA, je boeit me niet dus GAGA, terwijl ik je uitlach met een grijns HAHA toen jij zei ; je bent zo mooi, niesde ik en zij, ik ben allergisch voor gelul! ze noemen mij woow ze noemen mij wauw ze noemen mij heet ze noemen mij lauw Ik ben op weg naar pure perfectie, middelvinger in de lucht als ik m'n ex zie! jullie komen met z'n allen maar ik doe het in me eentje, standaard prototype, ik blijf een buitenbeentje jeweet wie de baas is ik schijt op je status roof je cariere en je boy krijg ik gratis ik ga chillend door het leven, het maakt me niks uit, met deze gedachte space ik em kapot totdat ik wakker word in reallife. brengen jou de drama, dus ren, ren als een bitch naar je mammaaaaa je praat veel maar je zegt niks, je haat veel want je bent niks, dus wees stil ik ken je plek bitch als je me echt pyn wil doen steek dan een mes in me hart , maar niet te diep want anders raak je jezelf Excuse me, but I'm not in the mood. So what if I'm wearing no make up and sweats? I still look hot, don't I? ik kijk niet naar je ik kijk door je , dus loop door en kijk is voor je jij kunt het ik doe het , jij wilt het ik mag het, jij droomt het ik leef het. ik stap niet op je teen ik druk de lucht uit je nike's. begrijp, met de tijd ben ik berucht en knetter leip. maar soms ben ik van de kaart terwijl ik gewoon op straat roll spacend als een alien om de aardbol Word bokser, meer kans op slagen. My daddy told me when a boy don't like me he is a gay. Ze noemen me moeder terrorist omdat haar dochter de bom is. Ik hoef jou niet, je bent me niet waard dit is geen kapsones maar een zin die jou klaart. Ik ben geen **** omdat ik met jongens chill , het is gewoon omdat ik jou niet meer wil. Je speelt een spelletje met me, maar zolang jij niet weet wie ik ben valt er niks te spelen dan win ik Ik heb gezworen op mijn graf dit spel maak ik af de pijn die ik niet weg kan spoelen, ga jij harder terug voelen Je bent een sjembek dat zeurt en je weet niet wat watskebeurt Want ik spreek leugens om de waarheid te vergeten denk daar maar is over na. Gooi me in de sloot, misschien komt er dan nog iets van me terecht. Ook ik heb me grenzen, stoor me aan mensen die steken op het niveau van Jensen, ja je kent ze. Je zegt: ik ben gevaarlijk en je wilt me komen klappen ik noem je Mister Bean want je maakt teveel grappen Bek dicht, hoofd naar beneden en move je voeten! Kan je me vandaag alsjeblieft wat moeite besparen, door te stoppen met praten en simpelweg jezelf te begraven. Die lach van jou leek zo trouw maar schijn bedriegt ik kan niet meer tellen op één hand hoevaak jij liegt. Op een dag zul je me gaan zoeken, maar dan zul je me nergens meer vinden. Wat ik denk? Wat denk jij? Ik dacht dat je zei dat je dacht aan mij? Ja ik ben die mouker die rechtslinks stouter rijdt rustig 45 op mijn vespa skouter! Fock jou man, je hoeft niet in me te geloven. Ik volg me eigen pad en werk mezelf wel naar boven. Ik kom harder dan de klappen van je vader. Je gaat als een focking schaap de massa achterna. FOKDIESHIT, ik verdoe me tijd niet aan een bitch Ik dacht dat ik niet te verleiden was, tot jij me wees op me focking plek. Ik lach je uit, jij motherfocking clown. Zogenaamd is dit je click, maar je kent er geen 1. Je blijft maar haten, want ik kaap al de boys. Je wilt zijn zoals mij, maar het lukt je net niet . Let niet op m'n lach, want daar schuilt heel wat achter. Jou verliezen sista, is als de dood van een dierbare. Je blijft naar me kijken, net zoals mensen in de bios. Ik voel je pijn homie, maar wie ziet dan de mijne? Ik zie je vriendje naar me kijken, maar het is een bitch Je praat te veel gappie, maar je zakken die zijn leeg. En je mag haten wat je wil, het maakt me niks uit. Want jij gedraagt je als een bitch en ik pak al je buit. Ga niet kijken naar het verleden, we lopen vooruit. Zoveel chappies die me haten nee ik snap er niks van. Ze verspillen al hun tijd , nee ze snappen er niks van Jij, bezem wordt opgeraapt met stoffer en blik. Ik hoef je niet te kennen, gappie leer eerst jezelf kennen. Ik doe bijna alles wat jij niet kan, dus haat jezelf. Niet dreigen, je kletst veel. Gasten als jij sturen geen kogelbrieven, maar fan-mails. Je doet me denken aan mensen die me doen denken aan mensen die nix doen en hele tijd aan doen denken. Niemand volgt je, zelfs als je letterlijk op je matties zit, zitten ze niet onder je. Je hebt geen matties, enige dat nog aan je plakt is je moedervlek. Een echte vriend loopt mee als Johney Walker. Het leven is een bitch, ik geloof niet dat ze nog maagd is. Je vind me niet de beste, maar zo komt t wel over. Wie mij niet heeft grootgebracht, kan mij niet klein krijgen. Ik dacht meteen; jij word me man. Want jij kan me geven wat de rest niet kan. Wees niet bang van perfectie, je bereikt het toch nooit. Op de ware wachten? Nee, elhmdll. Niets is namelijk toeval, Alles is elmekteb. Zware tijden blijve niet, sterke mensen wel. Waar vriendschap eindigt zijn twee verliezers. ik zoek niet, ik vind. Velen klagen over hun uiterlijk, terwijl hun verstand er erger aan toe is -- Dat ik niet tegen je praat betekend niet dat ik arrogant ben, maar jij gewoon niet interresant. Kom jij met je vrienden? Kom ik ook alleen.

miss_laila9
03-04-2010, 18:30
upp !!

Straat_sOLDAAT
03-04-2010, 18:33

2pac shakur die lag op de vloer hij loiet een dikke boer.!

tissjegirl
03-04-2010, 20:57
Iedereen gunt je van alles zolang je het maar niet hebt. Ik heb dingen gedaan waar ik spijt van heb. Ik heb dingen gedaan waar ik schijt aan heb We moeten stappen maken, en ja je mag me haten want ik neem het van je over en zal niks achter laten! En stel ik mensen teleur dan heb ik natuurlijk spijt. Maar gebeurd is gebeurd. We trekken verder, het is een feit. Fock jou man, je hoeft niet in me te geloven. Ik volg me eigen pad en werk mezelf wel naar boven. ik weet het soms écht niet: wie de waarheid vet nept of wie d'r echt liegt, want de meeste peeps zijn plastic doe je hoofd omhoog schat, ze willen je zien vallen. Ik hou me hoofd omhoog, juist omdat mensen me willen zien vallen. je vindt dat ik de situatie overdrijf , please shut up en kom in me schoenen staan. ik zal je mededelen dat het mij niks kan schelen of je mij nou hot of not vindt 'maak kennis met het rotkind'! Gebruikt worden sucks, maar wraak is zoet schatje. Doe wat je wilt, geluld wordt er toch wel Sommige mensen zijn gewoon niet te vertrouwen, terwijl je dacht dat je op hun kon bouwen.. Bedankt. Dat je me hebt laten zien hoe vies, lelijk en achterbaks een jongen kan zijn. sommige mensen denken me beter te kennen als ikzelf, maar die mensen weten nog niet eens de helft van mij. agressie stijgt hoog, als ik jou kop tegen kom wij komen zo hard dat je au zegt. bitch kom niet stoer doen ,een knip met m'n vingers en je boy is van mij. je denkt chicks te hebben, maar in reallife zyn ut wannabe's die denken dat ze wat zijn. schatje we leven in reallife, niet in jou droomwereld, dus niet te veel denken. really baby, you're so stupid, can't you see that boys only likes you cause they think ; yeah anoter slut. ga niet praten, kom niet haten, als je problemen wilt, kom dan face2face. elk slim persoon luistert naar z'n hart, nu snap ik waarom je geen hart hebt. hoofd omhoog, borst naar voren, en move die voeten!

Straat_sOLDAAT
04-04-2010, 19:25
deze zijn hard Waar slaat dat op!!!??

Straat_sOLDAAT
04-04-2010, 19:47
Waar slaat dat op!!!?? Op iets wat niet terug slaat!! :maf: :maf: Jou praatjes vullen geen gaatjes!! Neej idd Alleen een tandarts vult gaatjes!!

mocro-grill
15-05-2012, 22:25
Op iets wat niet terug slaat!! :maf: :maf: Jou praatjes vullen geen gaatjes!! Neej idd Alleen een tandarts vult gaatjes!!` hahahhah die is goed:maf: