Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe kan dat?????

Pagina's : [1] 2

Secret_girl
09-07-2004, 13:59

Ik heb een vriendin die getrouwd is, maar ze heeft 1 probleem op haar huwelijks nacht heeft ze niet gebloed maar ze heeft NOOIT sexueelcontacten gehad met iemand. Ze heeft zelf nooit een vriend gehad. Was altijd thuis en is een hele goeie moslima. Ze hebben het bed al 3 maal gedeeld als jullie weten wat ik bedoel.... Maar toch heeft ze niet gebloed. Haar man heeft haar niet verlaten maar vraagt wel vaak aan haar waarom ze niet eerlijk is geweest over haar maagdelijkheid. Ze weet dan niet wat ze moet antwoorden als ze zegt ik heb niets gedaan begint hij te schreeuwen en slaan. Ze weet niet wat ze moet doen. :confused: Hebben jullie wat tips of weten jullie hoe dat komt???

nawel
09-07-2004, 14:07
Niet iedereen bloedt bij ontmaagding, het staat ook nergens in de koran of al hadith dat je moet bloeden in de huwlijksnacht. En de man moet haar gewoon vertrouwen, hij kan navraag doen bij een imam. Tegenwoordig weet iedereen wel dat niet iedereen bloedt. De man zal het ongetwijfeld ook wel gehoord hebben. Dus hij moet het niet moeilijker maken. Ik wens hun veel sterkte.

lhouceimagirl1
09-07-2004, 14:07
wat erg voor haar meskina, wat voor klootzak is haar man! hij weet tog dat niet elke vrouw bloedt.... wat is de reden dat ie haar niet gelooft? ik bedoel heeft ze eerder over iets gelogen dat ie haar niet meer gelooft?? misschien moet ze nog eens met hem er over praten maar dan wel op ee juiste tijd of moment, dus niet als ie schagi is ofzo. wens haar veel succes

DaNGeRouZLy
09-07-2004, 14:09
lang niet elk meisje bloedt de eerste keer dat heeft niks te maken met maagd zijn of niet. Ze moet tegen hem zeggen dat Allah haar getuige is als Hij maar weet dat ze maagd is en zij zelf is voldoende.

Tijn
09-07-2004, 14:12

zoals de waard is vertrouwd ie z`n gasten......en heeel erg (achterlijk) trouwens dat dit nog hier voorkomt :( .....die maagdelijkheidregel kan volgens mij beter worden afgeschaft; voor de heren geld ie zowiezo al niet en bij de meiden geeft `t regelmatig een hoop ellende..... veel sterkte aan je vriendin.

DaNGeRouZLy
09-07-2004, 14:13
Het maagdenvlies of hymen is een randje weefsel dat meestal bij jonge vrouwen als een soort kraagje rond de ingang van de vagina van de vrouw aanwezig is. Het woord 'vlies' is een wat ongelukkige benaming. Het maagdenvlies is niet helemaal dicht zodat bloed dat bij de menstruatie vrij komt er doorheen kan. De naam maagdenvlies is hieraan gegeven omdat het bij de eerste geslachtsgemeenschap normaal wordt gebroken ('ontmaagding'). Dit kan gepaard gaan met een klein bloedverlies. In veel gevallen is het vliesje echter door andere oorzaken al niet meer intact (sporten bijv.) De dikte en stevigheid van het maagdenvlies kan ver uiteenlopen; sommige meisjes zijn geheel zonder maagdenvlies geboren.

Jeblia_Tetouania
09-07-2004, 14:31
Origineel gepost door Secret_girl Ik heb een vriendin die getrouwd is, maar ze heeft 1 probleem op haar huwelijks nacht heeft ze niet gebloed maar ze heeft NOOIT sexueelcontacten gehad met iemand. Ze heeft zelf nooit een vriend gehad. Was altijd thuis en is een hele goeie moslima. Ze hebben het bed al 3 maal gedeeld als jullie weten wat ik bedoel.... Maar toch heeft ze niet gebloed. Haar man heeft haar niet verlaten maar vraagt wel vaak aan haar waarom ze niet eerlijk is geweest over haar maagdelijkheid. Ze weet dan niet wat ze moet antwoorden als ze zegt ik heb niets gedaan begint hij te schreeuwen en slaan. Ze weet niet wat ze moet doen. :confused: Hebben jullie wat tips of weten jullie hoe dat komt??? 2002 is mijn oom getrouwd en zijn vrouw heeft ook niet gebloed op huwelijksnacht, dat heeft niets te maken met wel of geen maagd meer! Zijn vrouw is naar f9ih en die heeft haar geholpen, daarna heeft ze wel gebloed, schijnt dat iemand iets bij haar heeft gedaan wa allahoe a3lam. Het kan ook zijn dat jouw vriendin geboren is zonder maagdenvlies, maagdenvlies vind ik sowieso onzin het kan altijd scheuren, paardrijden etc etc etc kan het scheuren. Zie hieronder de link en je zult wat meer te weten komen over het maagdenvlies, nogmaals als ze niet heeft gebloed hoeft niet te betekenen dat ze al sex heeft gehad voor het huwelijk. http://www.novatv.nl/index.cfm?cfid=28582949&cftoken=17227068&ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=2555 Ciao

Jeblia_Tetouania
09-07-2004, 14:35
Origineel gepost door Tijn zoals de waard is vertrouwd ie z`n gasten......en heeel erg (achterlijk) trouwens dat dit nog hier voorkomt :( .....die maagdelijkheidregel kan volgens mij beter worden afgeschaft; voor de heren geld ie zowiezo al niet en bij de meiden geeft `t regelmatig een hoop ellende..... veel sterkte aan je vriendin. Maagd zijn voor het huwelijk geld voor zowel man als vrouw! Dat de mannen zich dr niet aan houden dat is wat anders! Wij marokkanen zeggen weleens:"de kameel ziet alleen de staart van zijn vriend, die van hem ziet hij niet". Met andere woorden de man kijkt alleen naar de maagdelijkheid van zijn vrouw, als hij voor zijn vrouw met tal anderen het bed heeft gedeeld maakt dat volgens hem niet uit, hij is namelijk de man. Jammer genoeg die gedachte hebben vele marokkaanse mannen, dat is zeker niet de gedachte van de islam! Ciao

Poesycat
09-07-2004, 14:38
Origineel gepost door Secret_girl Ik heb een vriendin die getrouwd is, maar ze heeft 1 probleem op haar huwelijks nacht heeft ze niet gebloed maar ze heeft NOOIT sexueelcontacten gehad met iemand. Ze heeft zelf nooit een vriend gehad. Was altijd thuis en is een hele goeie moslima. Ze hebben het bed al 3 maal gedeeld als jullie weten wat ik bedoel.... Maar toch heeft ze niet gebloed. Haar man heeft haar niet verlaten maar vraagt wel vaak aan haar waarom ze niet eerlijk is geweest over haar maagdelijkheid. Ze weet dan niet wat ze moet antwoorden als ze zegt ik heb niets gedaan begint hij te schreeuwen en slaan. Ze weet niet wat ze moet doen. :confused: Hebben jullie wat tips of weten jullie hoe dat komt??? Dit is een TIP voor alle DAMES: >>>>>> Niet alle dames/vrouwen hebben bloed,, 1 ding is zeker,,, op je huwlijksnacht: voelt je man het vlies kapot gaan!!!!! en je vriendin kan naar de dokter gaan met haar man... en de dokter zal alles uitleggen!!!! veel succes meid!!!!

shetherapy
09-07-2004, 14:42
.. ze kan met hem een bezoek brengen aan de huisarts .. die legt het hem wel uit .. wat erg dat hij haar slaat .. wanneer gaan die marokkanen het toch eens leren .. :confuses: .. .. inscha allah komt het goed .. .. she ..

Tijn
09-07-2004, 14:43
Origineel gepost door Jeblia_Tetouania Maagd zijn voor het huwelijk geld voor zowel man als vrouw! Dat de mannen zich dr niet aan houden dat is wat anders! Wij marokkanen zeggen weleens:"de kameel ziet alleen de staart van zijn vriend, die van hem ziet hij niet". Met andere woorden de man kijkt alleen naar de maagdelijkheid van zijn vrouw, als hij voor zijn vrouw met tal anderen het bed heeft gedeeld maakt dat volgens hem niet uit, hij is namelijk de man. Jammer genoeg die gedachte hebben vele marokkaanse mannen, dat is zeker niet de gedachte van de islam! Ciao Hoezo is dat de mannen er zich niet aan houden iets anders?......Zijn de regels er om nageleeft te worden of iets anders? Door deze ene regel (die in praktijk maar voor de helft opgaat) ontstaat een hoop ellende.....waarom dan ook niet de andere helft van de regel afschaffen, nu maakt ie immers de Islam alleen maar belachelijk....

RaZer
09-07-2004, 14:46
als tie slaat klopt er iets al niet in het huwelijk.

LadyLo
09-07-2004, 14:48
Origineel gepost door Secret_girl Ik heb een vriendin die getrouwd is, maar ze heeft 1 probleem op haar huwelijks nacht heeft ze niet gebloed maar ze heeft NOOIT sexueelcontacten gehad met iemand. Ze heeft zelf nooit een vriend gehad. Was altijd thuis en is een hele goeie moslima. Ze hebben het bed al 3 maal gedeeld als jullie weten wat ik bedoel.... Maar toch heeft ze niet gebloed. Haar man heeft haar niet verlaten maar vraagt wel vaak aan haar waarom ze niet eerlijk is geweest over haar maagdelijkheid. Ze weet dan niet wat ze moet antwoorden als ze zegt ik heb niets gedaan begint hij te schreeuwen en slaan. Ze weet niet wat ze moet doen. :confused: Hebben jullie wat tips of weten jullie hoe dat komt??? Misschien heeft ie een klein pikkie :stout: ik ken een vrouw die van haar man ging scheiden en zij was nog steeds maagd en zij zei dat hij een kleintje had en dat het niet lukte!!!

Jeblia_Tetouania
09-07-2004, 14:55
Origineel gepost door Tijn Hoezo is dat de mannen er zich niet aan houden iets anders?......Zijn de regels er om nageleeft te worden of iets anders? Door deze ene regel (die in praktijk maar voor de helft opgaat) ontstaat een hoop ellende.....waarom dan ook niet de andere helft van de regel afschaffen, nu maakt ie immers de Islam alleen maar belachelijk.... Je begrijpt me verkeerd! voor de heren geld ie zowiezo al niet Dit is wat jij zei, waarop ik antwoordde dat de regel voor zowel man als vrouw geld, dat de mannen ze niet naleven is wat anders, hoop dat ik nu duidelijk ben! Ciao

Tijn
09-07-2004, 15:11

Origineel gepost door Jeblia_Tetouania Je begrijpt me verkeerd! Dit is wat jij zei, waarop ik antwoordde dat de regel voor zowel man als vrouw geld, dat de mannen ze niet naleven is wat anders, hoop dat ik nu duidelijk ben! Ciao We leven hier toch in praktijk? Praktijk is dan ook `t enige wat kan worden beoordeeld.......en helaas blijkt in praktijk die regel niet te gelden voor de mannen.

Pagina's : [1] 2