Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het Beledigen Van Iemand,Sta Er Wel Bij Stil Dat Je Allah(swt) ook Beledigd

BENTGHATAR
04-12-2002, 21:27

Salaam mensen Als je over straat loopt en ziet jongens/ meisjes langslopen, dan wordt er altijd op het uiterlijk gelet, dit is heel normaal, maar we het is niet altijd positief wat we zeggen over andere mensen. Meestal letten we ook op de negatieve kanten van de mens. Bv. als iemand een grote neus heeft dan zeggen veel kijk die grote neus,kan hij nog wel lezen of zoiets dergelijks, of als iemand dik is dan zeggen we vetzak of varken. Jullie begrijpen wel wat ik bedoel. Maar ik denk dat de mensen er niet bij stil staan dat wanneer ze iets negatiefs zeggen over een persoon er niet bij stil staan dat ze niet alleen de betreffende persoon beledigen maar ook Allah (swt) Allah is die gene die ons in de baarmoeder vormt zoals HIJ wil, dus wanneer je iets negatiefs zegt over het uiterlijk van een persoon, dan beledig je Allah (swt) ook. Ik hoop dat JIJ er nu bij stil staat en dat je de volgende keer niet zo snel iets negatiefs zal zeggen over andermans zijn uiterlijk Sokran Thallouw

Lady_moi
04-12-2002, 21:29
alsof ik da doe....ik ben aardig en scheld nooit

Chaimaa
04-12-2002, 21:30
Origineel gepost door BENTGHATAR Salaam mensen Als je over straat loopt en ziet jongens/ meisjes langslopen, dan wordt er altijd op het uiterlijk gelet, dit is heel normaal, maar we het is niet altijd positief wat we zeggen over andere mensen. Meestal letten we ook op de negatieve kanten van de mens. Bv. als iemand een grote neus heeft dan zeggen veel kijk die grote neus,kan hij nog wel lezen of zoiets dergelijks, of als iemand dik is dan zeggen we vetzak of varken. Jullie begrijpen wel wat ik bedoel. Maar ik denk dat de mensen er niet bij stil staan dat wanneer ze iets negatiefs zeggen over een persoon er niet bij stil staan dat ze niet alleen de betreffende persoon beledigen maar ook Allah (swt) Allah is die gene die ons in de baarmoeder vormt zoals HIJ wil, dus wanneer je iets negatiefs zegt over het uiterlijk van een persoon, dan beledig je Allah (swt) ook. Ik hoop dat JIJ er nu bij stil staat en dat je de volgende keer niet zo snel iets negatiefs zal zeggen over andermans zijn uiterlijk Sokran Thallouw BentGhatar Has Spoken :bril: ik had vorige keer ook zoeits gezet sis...het zet je echt aan het denken ben blij dat je er net als mij over denkt..is heel neutraal :D

Lady_moi
04-12-2002, 21:31
kom nie afdwalen van het onderwerp mensjes

Dunnia
04-12-2002, 21:33

Ik scheld mensen NOOIT uit vanwege hun uiterlijk. Allah heeft hen zo gemaakt...en zij hebben hier geen invloed op uit kunnen oefenen. Ook al vind je dat iemand een grote neus heeft, spreek je gedachte niet uit.

BENTGHATAR
04-12-2002, 21:36
Origineel gepost door Chaimaa BentGhatar Has Spoken :bril: ik had vorige keer ook zoeits gezet sis...het zet je echt aan het denken ben blij dat je er net als mij over denkt..is heel neutraal :D ooh sorry ik wist niet dat jij ook al zo'n topic had geopend gelukkig denk jij er zoo zo over:goedzo:

BENTGHATAR
04-12-2002, 21:38
Origineel gepost door lady_moi alsof ik da doe....ik ben aardig en scheld nooit hmmmmmmmmmm :D nee joh:goedzo: waarom zou je schelden??

Lady_moi
04-12-2002, 21:43
niemand is perfect dus niemand heeft het recht om uit te schelden :D

BENTGHATAR
04-12-2002, 21:49
Origineel gepost door lady_moi niemand is perfect dus niemand heeft het recht om uit te schelden :D ik wel :ego: nee jooh Lady moi :goedzo: wou dat meer mensen dit dachten

Chaimaa
04-12-2002, 21:52
Origineel gepost door BENTGHATAR ooh sorry ik wist niet dat jij ook al zo'n topic had geopend gelukkig denk jij er zoo zo over:goedzo: nee maak nie uit is alweer shie half jaar geleden ofzo :D maar is juist beter... ;)

BENTGHATAR
04-12-2002, 21:57
Origineel gepost door Chaimaa nee maak nie uit is alweer shie half jaar geleden ofzo :D maar is juist beter... ;) geloekig dacht effe dat je boos zou worden en me helemaal zou uitschelden :D maar dit moet steeds herhaald worden want mensen blijven er toch mee doorgaan,jammergenoeg

BENTGHATAR
04-12-2002, 21:58
Origineel gepost door Super_Marokkaan Alle schepsels van Allah(swt) zijn beeldschoon :) juist bro :goedzo: iedereen is op zijn eigen manier mooi

BENTGHATAR
04-12-2002, 22:22
Origineel gepost door butterfly1983 :rolleyes: :confused: