Bekijk originele versie : Een goede Verloskundigepraktijk gezocht...
IsraaNoer
02-04-2010, 15:17
Salam ou alaikoum dames,
Ik heb even een vraagje aan jullie en ik hoop dat iemand mij kan helpen..
Ik weet sinds 3 dagen dat ik zwanger ben en ik moet nu een verloskundigenpraktijk zien te vinden.
Wie kent een goede praktijk in Amsterdam west in de buurt van de sierplein?
Ik woon nog niet in west, maar ga er wel wonen, we zijn aan het verhuizen..Ik kan ook wachten tot ik daar een nieuwe huisarts heb die me dan kan doorverwijzen, maar dat duurt me te lang, wil nu een afspraak maken..
Bedankt alvast..
Hallo daar,
Achter sierplein heb je verloskundigecentrum Nieuw west en badhoevedorp zit op de pietercalandlaan 101 als ik me niet vergis ze hebben mij gedurende de zwangerschap goed begeleid en tijdens de bevalling was ik zeer tevreden met ze. Omdat het me eerste zwangerschap was heb ik altijd met vragen bij ze terechtgekund. En zodra ik ze belde waren ze binnen 10 min bij mij en ze ondernemen direct actie.
girlforlive
02-04-2010, 21:04
Salam ou alaikoum dames,
Ik heb even een vraagje aan jullie en ik hoop dat iemand mij kan helpen..
Ik weet sinds 3 dagen dat ik zwanger ben en ik moet nu een verloskundigenpraktijk zien te vinden.
Wie kent een goede praktijk in Amsterdam west in de buurt van de sierplein?
Ik woon nog niet in west, maar ga er wel wonen, we zijn aan het verhuizen..Ik kan ook wachten tot ik daar een nieuwe huisarts heb die me dan kan doorverwijzen, maar dat duurt me te lang, wil nu een afspraak maken..
Bedankt alvast..
hierbij gefeliciteerd, leuk dat je zwanger bent!!
In het slotervaart ziekenhuis is er ook een verloskunde centrum gevestigd, maar mocht je om bepaalde redenen toch in het ziekenhuis willen bevallen, dan sturen ze je meestal meteen door in het ziekenhuis, ik ben daar zelf bevallen met mijn eerste kind, de bevalling is wel goed gegaan hmdl, maar uiteindelijk met een keizersnede.. maar ik heb slechte ervaring met die zusters daar en dat is minder, ik zelf ga nu naar een andere verloskundige prakttijk het geboortecentrum dat is in de buurt van overtoom/ constantijnhuygensstraat, ik ben er pas 1 keer geweest maar het zijn wel aardige/proffesionele mensen.
Oja je kan wel een afspraken met ze maken, maar dat gebeurt meestal als je volgens mijn 8 of elf weken zwanger bent!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.