Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : gefeliciteerd

Pagina's : [1] 2

Hasna_real
09-07-2004, 09:48

Selly, :letsparty :letsparty :letsparty :letsparty :letsparty Van harte meid. Heb je toch doorgezet elhefrieta. Hoe vond je man en je schoonfamilie het? Leuk hoor. Ben je nog misselijk? Hoe ga je dat doen tijdens je vakantie? Geniet er nog maar van met zijn 3-en over een tijdje zijn jullie met z'n 4-tjes. Ga je stoppen met werken??

Selly
09-07-2004, 10:04
Dank je Hasna! Mijn man schrok wel in eerste instantie en moest het net als ik even tot zich door laten dringen. Hij ziet het positiever in als ik (qua organiseren etc in combinatie met onze dochter) maar inshallah zal alles goed komen. Belangrijkste is dat dit kindje gezond en wel ter wereld komt. De rest zie ik vanzelf wel hoe dat gaat. Ik ben helemaal nog niet misselijk, eigenlijk voel ik helemaal niets vandaar ook dat aantal testen wat ik heb gedaan :D Alleen mijn schoonmoeder weet het nog maar ik weet wel wat de reaktie zal zijn: dat ik hun vakantie in marokko zal verpesten door mijn zwgverschijnselen haha Dat was namelijk ook het geval bij mijn dochtertje, ik was op dat moment in Rhodos, en lag de hele dag voor pampus! Komt wel goed, ik hoop dat ik me zo goed zal blijven voelen als nu ! Zal mn neus gewoon wat vaker dicht moeten knijpen :D Nee niet stoppen met werken, dat lukt gewoon niet. Ik heb er nog niet zo over nagedacht maar ik blijf denk ik 32 uur werken..maar ik heb nog tijd zat om daar over na te denken. Mijn dochter is al ingeschreven voor de peuterspeelzaal dus dat is al een zorgpuntje minder.

kookgek
09-07-2004, 11:18
gefeliciteerd meid en een fijne vakantie. groetjes kookgek

Selly
09-07-2004, 11:42
Niet zo grijnzen jij joh nesh waha :D thanks meiden!

mocrohabibi
10-07-2004, 21:14

salaam nog gefeliciteerd... xxx hesnal

misstomatisch
11-07-2004, 21:59
Van harte meid. Inshallah komt je kindje gezond ter wereld. Wens jullie alle geluk toe.....

alyana
12-07-2004, 12:45
hartelyk gefeliciteerd! allah ikemel bigier insallaah. :zwaai:

OemAbdoellah
12-07-2004, 13:26
Masha ALLAAH Moge ALLAAH SWT je Sali7 kinderen schenken!!

saadia29
12-07-2004, 13:47
Selly, Gefeliciteerd meid, lahikemel bi ghier! Saadia

Nihaad7
14-07-2004, 01:59
Mabrouk meid!! Nihaad

Selly
14-07-2004, 09:13
Choukran meisjes!!!

Nadia_Antwerpen
15-07-2004, 00:48
salaam wa aleikum moge Allah je zegenen met een gezond kindje inshallah! ps: hoe oud was je eerste nu weer? mha salama

Selly
15-07-2004, 08:28
Ze is nu 15 maanden. Hoe zit het met jou Nadia? jij was toch ook overtijd??

Nadia_Antwerpen
15-07-2004, 23:52
salaam wa aleiku ja, selly, gewoon overtijd :) maar nu denk ik wel dat dat goed was want ik ben eigenlijk van gedachte veranderd wat betreft zwanger worden :). kijk, ik was es goed aan het nadenken, ik ben nu anderhalf jaar getrouwd en ben de helft van mijn huwelijk zwanger geweest. door de hormonen enzo begrepen mijn man en ik elkaar vaak niet zo goed en daar kwamen dan discussies van enzo. hij kende mij uiteraard niet zo want die zwangerschapshormonen kunnen je echt veranderen. nu leren we elkaar pas echt beter kennen en amuseren we ons echt met ons lief zoontje. nu zou ik natuurlijk dolgraag weer een babietje hebben en liefst een dochtertje, dat zou het compleet maken. maar nu ben ik bang dat die zwangerschapshormonen me weer parten gaan spelen, net nu alles zo goed gaat? daarom heb ik besloten om toch nog effe te wachten. was ik toch zwanger geweest dan was het natuurlijk zeker welkom geweest maar nu het niet zo is, denk ik eigenlijk dat dat een teken was om es aan alles te denken. en dat heb ik dan ook gedaan. ik wil deze vakantie inshallah goed doorbrengen (zonder die misselijkheid en constante moeheid en vooral overdreven overgevoelig!). dit is mijn eerste vakantie met mijn man waarin ik NIET zwanger ben :). ik wens jou in ieder geval een voorspoedige zwangerschap toe! en ik ben heel blij voor je! mha salama

mocrohabibi
05-08-2004, 23:02

salaam alles goed met jullie hier.. hoe gaat het met de baby..?goed..??

Pagina's : [1] 2