Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vinden ''jullie'' het niet jammer...?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

NoisySilence
09-07-2004, 02:22

Dat Nederlanders oftewel kaaskoppen, géén leven hebben al hier op aarde?...ik bedoel, waar leeft de gemiddelde kaaskop nou voor?!. 'Ze pezen en stressen zich naar 'n psycholoog of in het ergste geval maakt men een einde aan het verhaal.....het miezerig leventje dat men niet meer aankon. Uiteraard geldt dit niet voor alle nederlanders, maar wel voor Kaaskoppen. Kaaskoppen onder ons; waar leven jullie voor? Ja klopt, het is al laat en ik heb een zwaar maar erg leuk huwelijksfestijn achter de rug, dus voelt jezelf vooral niet beledigd :D

Erwin
09-07-2004, 08:22
Ik vroeg me al af waar je op doelde met kaaskop. Als je respect opbrengt voor je gelovige landsgenoten zou je in ieder geval even die nuance aan kunnen brengen die duidelijk maakt dat je niet op iedereen met een Nederlands paspoort neerkijkt.

gaviel
09-07-2004, 08:52
Origineel gepost door Erwin Ik vroeg me al af waar je op doelde met kaaskop. Als je respect opbrengt voor je gelovige landsgenoten zou je in ieder geval even die nuance aan kunnen brengen die duidelijk maakt dat je niet op iedereen met een Nederlands paspoort neerkijkt. En nu nog even de nuance "kaaskop" domkop dan kan ik er ook over meepraten. Dacht jij nu werkelijk(dat op zoiets komt nadat je net een huwelijksfeest heb gehad) dat mensen in holland allerga hetzelfde zijn. Waar leef jij????? Hoe leef jij???? Met de befaamde oogkleppen op?? Doelen heeft een iedereen. Dat jij het doel niet begrijpt van een ander zegt een hoop over jouwzelf. Maar met laten we het ef omdraaien met welk (serieus) doel leef jij? Denk dat de verschillen tussen de medelanders best wel meevalt!!!! :eek:

tonk
09-07-2004, 09:39
Ik vind het vooral jammer dat NoisySilence het nodig vindt om deze onzin te plaatsen. Maar goed, hij vindt zichzelf ook redelijk gestoord.

Peridot
09-07-2004, 09:53

Origineel gepost door NoisySilence Dat Nederlanders oftewel kaaskoppen, géén leven hebben al hier op aarde?...ik bedoel, waar leeft de gemiddelde kaaskop nou voor?!. 'Ze pezen en stressen zich naar 'n psycholoog of in het ergste geval maakt men een einde aan het verhaal.....het miezerig leventje dat men niet meer aankon. Uiteraard geldt dit niet voor alle nederlanders, maar wel voor Kaaskoppen. Kaaskoppen onder ons; waar leven jullie voor? Ja klopt, het is al laat en ik heb een zwaar maar erg leuk huwelijksfestijn achter de rug, dus voelt jezelf vooral niet beledigd :D Ik zou beginnen met een beetje respect. Of zou je het leuk vinden als ik jou 'zandneger' noemde? ;)

Djumanah
09-07-2004, 09:54
Origineel gepost door NoisySilence Dat Nederlanders oftewel kaaskoppen, géén leven hebben al hier op aarde?...ik bedoel, waar leeft de gemiddelde kaaskop nou voor?!. 'Ze pezen en stressen zich naar 'n psycholoog of in het ergste geval maakt men een einde aan het verhaal.....het miezerig leventje dat men niet meer aankon. Uiteraard geldt dit niet voor alle nederlanders, maar wel voor Kaaskoppen. Kaaskoppen onder ons; waar leven jullie voor? Ja klopt, het is al laat en ik heb een zwaar maar erg leuk huwelijksfestijn achter de rug, dus voelt jezelf vooral niet beledigd :D Ja het klopt helemaal, wij hebben helemaal geen leven... Ik stress mij altijd dood en ren of bel gelijk mij psycholoog altijd op als ik ten einde raad ben... En soms denk ik zelfs: Zal ik mij zelf ophangen aan de boom, ik ben toch doelloos en ben zo ongelukkig... en ik kan het niet meer aan!!! En nu ben ik hard aan het denken: Waar leef ik eigenlijk voor? :verdriet: :idee: Voor mij borreltje, en mij hondje, en mij 2 katjes... Nou heb toch nog een doel in het leven.. :D Ps: Moest ik zeggen van mij nederlandse buurvrouw Truus! :zwaai:

sneakynawal
09-07-2004, 12:18
Origineel gepost door NoisySilence Dat Nederlanders oftewel kaaskoppen, géén leven hebben al hier op aarde?...ik bedoel, waar leeft de gemiddelde kaaskop nou voor?!. 'Ze pezen en stressen zich naar 'n psycholoog of in het ergste geval maakt men een einde aan het verhaal.....het miezerig leventje dat men niet meer aankon. Uiteraard geldt dit niet voor alle nederlanders, maar wel voor Kaaskoppen. Kaaskoppen onder ons; waar leven jullie voor? Ja klopt, het is al laat en ik heb een zwaar maar erg leuk huwelijksfestijn achter de rug, dus voelt jezelf vooral niet beledigd :D Wie beledigt er nou wie :rolleyes:

Nassimatje
09-07-2004, 12:55
Je kan veel zeggen over "kaaskoppen" maar ik ben trots op ze. Meer dan op de Marokkanen. Kaaskoppen zitten niet allemaal in criminaliteit, zijn eerlijk, niet schijnheilig en betrouwbaar. Helaas kan ik dat niet zeggen over mijn soortgenoten " DE MAROKKANEN" Heb je daar wel eens naar gekeken. Hoe erg ze wel niet kunnen zijn en wat bereiken zij in het leven ( we houden de Islam effe buiten nu). Helemaal niets!!!!! Dochterlief wordt een huisvrouw. Jongens mogen alles doen, daardoor gaan ze de verkeerde kant op enz. enz. enz. enz. en zo kan ik wel een boek schrijven over Marokkanen, maar het zou zonde zijn voor het inkt :( P.s. JA ik ben Marokkaans!!!!!!!!!!!

Sephiroth
09-07-2004, 12:57
Origineel gepost door NoisySilence Dat Nederlanders oftewel kaaskoppen, géén leven hebben al hier op aarde?...ik bedoel, waar leeft de gemiddelde kaaskop nou voor?!. 'Ze pezen en stressen zich naar 'n psycholoog of in het ergste geval maakt men een einde aan het verhaal.....het miezerig leventje dat men niet meer aankon. Uiteraard geldt dit niet voor alle nederlanders, maar wel voor Kaaskoppen. Kaaskoppen onder ons; waar leven jullie voor? Ja klopt, het is al laat en ik heb een zwaar maar erg leuk huwelijksfestijn achter de rug, dus voelt jezelf vooral niet beledigd :D Volgens mij heb jij hier dat miezig leventje waar je het over hebt, anders zou je dit niet posten. Wat een grap.

Djumanah
09-07-2004, 13:11
Origineel gepost door Nassimatje Je kan veel zeggen over "kaaskoppen" maar ik ben trots op ze. Meer dan op de Marokkanen. Kaaskoppen zitten niet allemaal in criminaliteit, zijn eerlijk, niet schijnheilig en betrouwbaar. Helaas kan ik dat niet zeggen over mijn soortgenoten " DE MAROKKANEN" Heb je daar wel eens naar gekeken. Hoe erg ze wel niet kunnen zijn en wat bereiken zij in het leven ( we houden de Islam effe buiten nu). Helemaal niets!!!!! Dochterlief wordt een huisvrouw. Jongens mogen alles doen, daardoor gaan ze de verkeerde kant op enz. enz. enz. enz. en zo kan ik wel een boek schrijven over Marokkanen, maar het zou zonde zijn voor het inkt :( P.s. JA ik ben Marokkaans!!!!!!!!!!! Je bent alleen je giro nummer vergeten te plaatsen, zo kan je misschien nog een kleinigheidje ontvangen... ;) Ik bedoel zo veel slijmwerk, moet beloond worden, je eigen ras zo diep naar beneden halen... Tfoee 3la slijmwijf... ''Ik ben trots op ze'' nou je kan het vergeten meid, voor hun blijf je een hoopje marokkaanse stront a ezel.. Triest wijf.. :vingers:

Nassimatje
09-07-2004, 13:19
Origineel gepost door Djumanah Je bent alleen je giro nummer vergeten te plaatsen, zo kan je misschien nog een kleinigheidje ontvangen... ;) Ik bedoel zo veel slijmwerk, moet beloond worden, je eigen ras zo diep naar beneden halen... Tfoee 3la slijmwijf... ''Ik ben trots op ze'' nou je kan het vergeten meid, voor hun blijf je een hoopje marokkaanse stront a ezel.. Triest wijf.. :vingers: Als ik daarmee geld zou verdienen had ik het gedaan. Ik ben niet schijnheilig. Ik zeg wat ik denk en denk wat ik zeg. Vindt jij het normaal dan, dat een Marokkaan de Nederlandse ras naar beneden haalt? Hij moet blij zijn, dat ie wordt geaccepteerd in Nederland. Wees nou eens keer eerlijk tegen jezelf, hoeveel Marokkanen mogen hun eigen cultuur niet . En zodra je iets over ze zegt dan beginnen ze allemaal te blaffen. Maar diep in hun hart mag niemand elkaar, en willen ze allemaal elkaar gelijk met de grond maken

Nassimatje
09-07-2004, 13:22
Origineel gepost door Mangin Oei tegen het zere been ? Misschien is het wel een signaal als dit soort geluiden in eigen kring te horen zijn. Een signaal dat het tijd wordt om de kop uit het zand te halen en anders te reageren dan met de standaard scheldpartij. Dank u mangin. Maar Marokkanen kunnen niet tegen de waarheid en dan gaan ze schelden.

Djumanah
09-07-2004, 13:29
Origineel gepost door Mangin Oei tegen het zere been ? Misschien is het wel een signaal als dit soort geluiden in eigen kring te horen zijn. Een signaal dat het tijd wordt om de kop uit het zand te halen en anders te reageren dan met de standaard scheldpartij. Ze is niet goed bij haar plaat man!! En scheren over een kam dat ze doet... Met er wij en we, ga toch heen, ze moeten voor haar een slijmrubriek openen kan ze er toppers krijgen...Damnn Walgelijk, en er is een iemand die snel haar marokkaanse kop uit de zand moet trekken en dat is zei!! :ego: Als ze er nog een heeft! :rolleyes:

Guy
09-07-2004, 13:32
Origineel gepost door Nassimatje Als ik daarmee geld zou verdienen had ik het gedaan. Ik ben niet schijnheilig. Ik zeg wat ik denk en denk wat ik zeg. Vindt jij het normaal dan, dat een Marokkaan de Nederlandse ras naar beneden haalt? Hij moet blij zijn, dat ie wordt geaccepteerd in Nederland. Wees nou eens keer eerlijk tegen jezelf, hoeveel Marokkanen mogen hun eigen cultuur niet . En zodra je iets over ze zegt dan beginnen ze allemaal te blaffen. Maar diep in hun hart mag niemand elkaar, en willen ze allemaal elkaar gelijk met de grond maken Jij doet hier hetzelfde als Noisysilence. Effe de boel generaliseren, jij denkt dat je heel wat te zeggen hebt. Maar onthou dat jij uiteindlijk ook 'maar' een Marokkaan bent. En nu moet je niet aankomen met dat ik niet tegen kritiek kan en al die onzin.

Guy
09-07-2004, 13:33

Origineel gepost door Nassimatje Dank u mangin. Maar Marokkanen kunnen niet tegen de waarheid en dan gaan ze schelden. Zozo dat klinkt goed, echt dom ben jij :giechel:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6