Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ben Het Leven Zat

Pagina's : [1] 2 3

LZN
09-07-2004, 01:10

hey mensen ik wil effe iets met jullie delen: kben een meisje van 18 jaar, en ik zie het leven echt niet meer zitten man! ik lijd echt een leven, gewoon te erg omdat jullie hier uit te kunnen leggen zo verrot gewoon.. kwas 16 jaar toen ik verliefd werd op een jongen van 18..kwou dat ik dat noot werd, hij heeft mijn hele leven verpest.. ik haat hem uit het diepst van mijn hart, echt waar!!!!!!!!!!!!!! door hem raakt ik aan de drugs aan de bier aan alles............ kben gewoon echt allles kwijtr geraakt, en nu zwerf ik maar wat rond in Utrecht Centraal kheb echt helemaal nisk meer, me familie heeft me in de ssteek gelaten en vrienden heb ik niej die probeer ik nu hier te zoeken op ****************! kheb ook helemaal geen kleren ofso niks, dus als er nog iemadn is met de nieuwste prada`s dan weet je bij wie je moet zijn........................ ik ben ook hopeloos op zoek naar drugs, maar ik heb daar geen geld voor dus zijn er nog jongesn die me willen N**K*N voor geld dan kan je je melden,graag zelfs!! en meisjes pas alsjebllieft goed op voor Marokkaanse jongen serieus kijk wat ze me t me gedaan hebben, ik waarschuw jullie alleen maar pas goed op voordat jullie straxx ook zo`n zielig verhaal gaan plaatsen.. mohiem ik hoop dat er zich jongens willen melden om me te N***K*N dan melden graag dan ik llekker drugs kopen alvast bedankt jongens en meiden pas op keej!!!!!!!!!!!!!!!!!! de ballen :zwaai:.

Thamazightje
09-07-2004, 01:11
hahaha jij bent lauwk..!!!!:goedzo:

Thamazightje
09-07-2004, 01:13
lieve schat.. Mannen zijn allemaal viezelikken..!!!! doe daar niet aan..!!

Thamazightje
09-07-2004, 01:14
hoe komt het bij jou dan je werd verliefd..?? en je mocht uitgaan ofzo..???

Thamazightje
09-07-2004, 01:16

Origineel gepost door fadouadadah SHIT was ik maar nooit verliefd geworden!! iwa ja het leven is hard :o

DaNGeRouZLy
09-07-2004, 01:17
Origineel gepost door fadouadadah hey mensen ik wil effe iets met jullie delen: kben een meisje van 18 jaar, en ik zie het leven echt niet meer zitten man! ik lijd echt een leven, gewoon te erg omdat jullie hier uit te kunnen leggen zo verrot gewoon.. kwas 16 jaar toen ik verliefd werd op een jongen van 18..kwou dat ik dat noot werd, hij heeft mijn hele leven verpest.. ik haat hem uit het diepst van mijn hart, echt waar!!!!!!!!!!!!!! door hem raakt ik aan de drugs aan de bier aan alles............ kben gewoon echt allles kwijtr geraakt, en nu zwerf ik maar wat rond in Utrecht Centraal kheb echt helemaal nisk meer, me familie heeft me in de ssteek gelaten en vrienden heb ik niej die probeer ik nu hier te zoeken op ****************! kheb ook helemaal geen kleren ofso niks, dus als er nog iemadn is met de nieuwste prada`s dan weet je bij wie je moet zijn........................ ik ben ook hopeloos op zoek naar drugs, maar ik heb daar geen geld voor dus zijn er nog jongesn die me willen N**K*N voor geld dan kan je je melden,graag zelfs!! en meisjes pas alsjebllieft goed op voor Marokkaanse jongen serieus kijk wat ze me t me gedaan hebben, ik waarschuw jullie alleen maar pas goed op voordat jullie straxx ook zo`n zielig verhaal gaan plaatsen.. mohiem ik hoop dat er zich jongens willen melden om me te N***K*N dan melden graag dan ik llekker drugs kopen alvast bedankt jongens en meiden pas op keej!!!!!!!!!!!!!!!!!! de ballen :zwaai: zielig geval dat je bent :rolleyes:

Thamazightje
09-07-2004, 01:18
Origineel gepost door DaNGeRouZLy zielig geval dat je bent :rolleyes: iwa ja mensen moeten ook iets te doen hebben..

DaNGeRouZLy
09-07-2004, 01:18
Origineel gepost door Thamazightje iwa ja mensen moeten ook iets te doen hebben.. ja dat blijkt wel weer...

Thamazightje
09-07-2004, 01:19
Origineel gepost door fadouadadah tzzzzzzzzzzzzzzz waarom moeten mesnen gelijk van die k*t opmerkingen maken? Nou lieve schat.. je verhaal is niet zo overtuigend..!! en kom op zeg welke jongen wil mij ******..??? beetje schaamte hebben is goed meid..!!:jammer:

DaNGeRouZLy
09-07-2004, 01:19
Origineel gepost door fadouadadah tzzzzzzzzzzzzzzz waarom moeten mesnen gelijk van die k*t opmerkingen maken? als je liegt lieg dan goed zodat niemand erachter komt deze meid hou je niet voor de gek :zwaai:

LadyLo
09-07-2004, 01:22
Je zwerft rond op Utrecht Centraal en je hebt niks, maar je zit wel te surfen op internet.......hmmmm niet echt realistisch. En niemand heeft je aangezet tot die dingen die je doet (als dit al geen leugen is), dat doe je allemaal zelf. Dus in plaats van hier zielig te zitten doen, kun je beter een baan gaan zoeken.... Ballen!!!

Thamazightje
09-07-2004, 01:23
Origineel gepost door LadyLo Je zwerft rond op Utrecht Centraal en je hebt niks, maar je zit wel te surfen op internet.......hmmmm niet echt realistisch. En niemand heeft je aangezet tot die dingen die je doet (als dit al geen leugen is), dat die je allemaal zelf. Dus in plaats van hier zielig te zitten doen, kun je beter een baan gaan zoeken.... Ballen!!! hedde helemaal gelijk in :goedzo:

DaNGeRouZLy
09-07-2004, 01:23
Duhhh:rolleyes: als dit echt waar was dan had je om advies gevraagt of hulp en ging je niet je lichaam te koop op internet aanbieden of om de nieuwste prada`s te vragen :rolleyes:

DaNGeRouZLy
09-07-2004, 01:25
Origineel gepost door LadyLo Je zwerft rond op Utrecht Centraal en je hebt niks, maar je zit wel te surfen op internet.......hmmmm niet echt realistisch . En niemand heeft je aangezet tot die dingen die je doet (als dit al geen leugen is), dat die je allemaal zelf. Dus in plaats van hier zielig te zitten doen, kun je beter een baan gaan zoeken.... Ballen!!! wollahila:hihi:

DaNGeRouZLy
09-07-2004, 01:31

slaap lekker Insha`allah :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3