Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Indian Rose spijkerbroek

Pagina's : [1] 2 3

ZiLaaL
09-07-2004, 00:16

Elke Turk heeft er wel een ( lees: elke Marokkaan). De Indian Rose spijkerbroek. Nu heb ik er ook een lichte, zomer versie ervan en het Boze Oog heeft er goed op geloerd :) Eerst vliegt er een beker hete koffie over mijn broek (en over mijn been!) door iemand anders. De vlekken gingen er uit. Nu stop ik em in de wasmachine, gaat het embleempje, dat stuk leer met de naam op de achterkant, zn kleur afgeven!! :eek: Dus nu heeft mijn broek van die vlekken in de kleur van dat stuk leer dat afgeeft. Zonde. Iemand anders met eenzelfde ervaringen? :) Ik heb de mijne nu in Oxi Action gestopt... kijken wat het effect is :hihi:

missmeryam
09-07-2004, 00:29
Ik gelukkig niet. Ik heb die broek gehad van mijn pa. :haha: Ik hoop voor je dat het helpt. Anders moet je gewoon terug naar de winkel. ciao.

PobriSita
09-07-2004, 08:28
Oeh dat is bale :maf:

xxxDunyaxxx
09-07-2004, 10:14
Zilaal, ik zou terug gaan naar de winkel want dat hoort hij gewoon niet te doen. Je moet gewoon je geld terug krijgen

bolleke
09-07-2004, 12:06

wat voor broeken zijn dat? en hoeveel kosten ze?

ZiLaaL
09-07-2004, 12:07
Terug gaan naar de winkel? :confused: Ik weet niet of dat zou helpen... :( Ik heb hem nu een hele nacht in het water met Oxi Action gedaan. Die stuk leer blijft nog steeds zn kleur afgeven verdomme en de vlekken zitten er nog altijd in... :( Koet Indian. :ego: Ik ga anders morgen inderdaad ff langs de shop...als ik de bon nog kan vinden... *zucht* Merci! :zwaai:

oujda_meid
09-07-2004, 14:01
Origineel gepost door bolleke wat voor broeken zijn dat? en hoeveel kosten ze? ` Dat zijn hele leuke spijkerbroeken..en ik heb er ook een van 100 euro en die was nog wel een koopje..dus je hebt ze ook duurder...maar die broeken zijn echt prachtig.....

Poppetje_1
09-07-2004, 17:35
Hmmm...geloof het of niet...maar ik heb de mijne net uit de wasmachine gevist.... Ik was hem maar met de hand. Thank you

Missy_Cheima
09-07-2004, 18:35
Origineel gepost door ZiLaaL Elke Turk heeft er wel een ( lees: elke Marokkaan). De Indian Rose spijkerbroek. Nu heb ik er ook een lichte, zomer versie ervan en het Boze Oog heeft er goed op geloerd :) Eerst vliegt er een beker hete koffie over mijn broek (en over mijn been!) door iemand anders. De vlekken gingen er uit. Nu stop ik em in de wasmachine, gaat het embleempje, dat stuk leer met de naam op de achterkant, zn kleur afgeven!! :eek: Dus nu heeft mijn broek van die vlekken in de kleur van dat stuk leer dat afgeeft. Zonde. Iemand anders met eenzelfde ervaringen? :) Ik heb de mijne nu in Oxi Action gestopt... kijken wat het effect is :hihi: Ik heb de donkere versie, met witte wassing! :D Zonde van je broek, zo zie je maar weer altijd de bon bewaren, is ook een les voor mij aangezien ik de bon na een week weg pleur!

miss_burberry
09-07-2004, 19:28
Origineel gepost door ZiLaaL Elke Turk heeft er wel een ( lees: elke Marokkaan). De Indian Rose spijkerbroek. Nu heb ik er ook een lichte, zomer versie ervan en het Boze Oog heeft er goed op geloerd :) Eerst vliegt er een beker hete koffie over mijn broek (en over mijn been!) door iemand anders. De vlekken gingen er uit. Nu stop ik em in de wasmachine, gaat het embleempje, dat stuk leer met de naam op de achterkant, zn kleur afgeven!! :eek: Dus nu heeft mijn broek van die vlekken in de kleur van dat stuk leer dat afgeeft. Zonde. Iemand anders met eenzelfde ervaringen? :) Ik heb de mijne nu in Oxi Action gestopt... kijken wat het effect is :hihi: Ik heb precies hetzelfde probleem gehad met mijn indian rose broek.. Ik had hem maar 1x aangehad :maf: Ik had ook van alles geprobeerd.. Vanish van tv :D :o bullshit, werkt voor geen meter :kwaad: Toen ben ik naar de DA-drogist gegaan.. En daar hebben ze van die kleine flesjes voor allerlei soorten vlekken. Aangezien ik niet precies wist wat voor soort materiaal eigenlijk dat zogenaamde stukje leer is, want het is geen echt leer.. Heb ik maar een middeltje genomen voor vlekken van "kleurstof".. Je moet die vlek inweken in een bakje met dat middeltje erin, en dan een uur of 2 laten staan.. En bij mij had het nog wel afgegeven tot bij de broekzak :maf2: Het is er niet 100% uitgegaan.. Maar je ziet het heel vaag.. Naar mate het je vaker wast, verdwijnt het steeds meer.. Het is dat ik de bon niet meer had.. Anders was ik allang terug gegaan naar de winkel.. Dus als jij de bon nog wel hebt.. Ga dan zeker terug.. Suc6 :zwaai:

EgYpTiAn_EyEs
09-07-2004, 19:47
raar :watte?: bij me nicht gaf die ook al beige af ze kreeg gewoon een nieuwe broek

miss_burberry
09-07-2004, 19:49
Origineel gepost door EgYpTiAn_EyEs raar :watte?: bij me nicht gaf die ook al beige af ze kreeg gewoon een nieuwe broek Maar zij had zeker de bon nog.. Als je in een winkel niet kan aantonen dat je de broek bij hun hebt gekocht.. Denk ik niet dat je zo snel een nieuwe broek krijgt.. Maar ik ben iemand die de bon altijd gelijk weggooit.. Daarom kon ik niet terug :maf: :o na dit heb ik me lesje wel geleerd.. :D

EgYpTiAn_EyEs
09-07-2004, 19:52
ze had een bankafschirft meegenomen want bon was ze inderdaad kwijt :hihi:

miss_burberry
09-07-2004, 20:01
Origineel gepost door EgYpTiAn_EyEs ze had een bankafschirft meegenomen want bon was ze inderdaad kwijt :hihi: :lol: Waarom heb ik daar niet aan gedacht :maf: Want ik had ook gepind :p

taker3esht
09-07-2004, 20:40

ik heb ook een indian rose broek een donkere...maar die geeft niet af :confused: dus tis wel raar dat die bij jullie wel afgeeft

Pagina's : [1] 2 3