Bekijk originele versie : Meiden... help me eens een handje...
BentDagilia
04-12-2002, 19:53
Ik ga morgen winkelen en ik wil weten waar je leuke winterjassen kunt halen en niet te vergeten leuke laarzen...???
Bent Dagilia :zwaai:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Ik ga morgen winkelen en ik wil weten waar je leuke winterjassen kunt halen en niet te vergeten leuke laarzen...???
Bent Dagilia :zwaai:
kijk daar ben ik dus een maand mee bezig en ik loop nog met een oude jas en oude schoenen en ik heb nog niks gevonden!!!! :kwaad: :(
AtelierElWard
04-12-2002, 20:09
de jas bij de h&m en de laarzen bij invito.... Vast wel dat je daar iets zult vinden!!!!!!!!! XxX
BentDagilia
04-12-2002, 20:18
... pff. dus ik ben gedwonge om alle winkels langs te gaan :D
Nou dan wordt het toch de H en m zaraa en invito :(
bedankt meiden ... ;)
Bent Dagilia
Moonshine
04-12-2002, 20:20
heb hele leuke laarzen gekocht in tango ben helemaal verliefd op geworden enne een jas tjah die moet ik nog steeds kopen...
Lady_moi
04-12-2002, 20:21
graag gedaan
nouriman
04-12-2002, 20:22
ER ZIJN HELE LEUKE SCHOENEN BIJ TANGO TE KOOP VAN PUNTLAARZEN TOT PRADA'S (IMMITATIE PRADA'S)
Origineel gepost door nouriman
ER ZIJN HELE LEUKE SCHOENEN BIJ TANGO TE KOOP VAN PUNTLAARZEN TOT PRADA'S (IMMITATIE PRADA'S)
hoe duuuuur
Moonshine
04-12-2002, 20:27
de mijne die ik kocht waren ehm 129 euro zwarte puntlaarzen met figuurtje erop heel apart.......
Origineel gepost door Moonshine
de mijne die ik kocht waren ehm 129 euro zwarte puntlaarzen met figuurtje erop heel apart.......
Chaimaa is flauwgevallen ... :rolleyes:
Moonshine
04-12-2002, 20:45
whahaha maar jah ik moest wel rood staan hoor........maar er waren ook nog van die schoenen met die puntjes ze zijn laag geen hak...en die waren 59 euro.....die had ik ook gekocht maar ik raad iedereen aan om die niet te kopen ze waren bijmij al na 2 weken kapot en bij mijn vriendin binnen 3 weken...slecht kwaliteit
Origineel gepost door Moonshine
whahaha maar jah ik moest wel rood staan hoor........maar er waren ook nog van die schoenen met die puntjes ze zijn laag geen hak...en die waren 59 euro.....die had ik ook gekocht maar ik raad iedereen aan om die niet te kopen ze waren bijmij al na 2 weken kapot en bij mijn vriendin binnen 3 weken...slecht kwaliteit
:rolleyes: t is goed dat je het zegt want ik was echt van plan om die te halen..... :D ik d8 goedkoop hihi ewa je weet toch ik heb nog maar shie 250 euro en daar moet ik het de komende 2 a 3 maanden mee doen :( k moet nieuwe jas en nog nieuwe schoenen en ik kan niks vinden...ik wil ook die punters k heb ze gezien bijn man @ work maar die waren ook 124
Lady_moi
04-12-2002, 21:20
eerlijk gezegd ik haat puntschoene zo met die hakskes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.