Bekijk originele versie : inburgeringscursus voor OUDEREN!!!
SaraZena
04-12-2002, 19:38
Ik hoorde net op het nieuws dat ze de inburgeringscursus ook willen verplichten voor de oude generatie marokkanen.
Dus paps en mams van rond de 60 jaar, die hier al 25 jaar wonen, moeten weer naar school, omdat ze niet zo goed nederlands kunnen praten.
Wat vinden jullie hier nou van?
NaamLooS
04-12-2002, 19:40
me moeder gaat al naar school :)
:zwaai:
M'n moeder gaat ook al naar school, ze vindt het wel gezellig en is er blij mee. Ik vind het wel een goed initiatief, maar ik vind niet dat ze dat moeten dwingen...
SaraZena
04-12-2002, 19:43
mag ik vragen hoe oud jullie moeder (en vader) zijn?
mijne ook.....maar die nederlanders kunnen soms overdrijven komen ze er nu pas mee... :rolleyes:
Origineel gepost door SaraZena
mijn is 48
M'n moeder is 56 :)
NaamLooS
04-12-2002, 19:49
me moeder is 45
Itsjustme
06-12-2002, 10:44
ik vind het belachelijk dat ze daar nu pas mee komen sorry hoor mn ma heeft al 7 kids waarvan 5 getrouwd zijn en kinderen hebben dus al zoveel kleinkinderen dan komen ze nu pas ermee??? waarom niet veel eerder bv toen ze pas hier kwamen dan begreep mn ma in ieder geval ook wat van mn zussen en broers, school,studie werk enzz toen hadden ze dat niet eens en mn moeder die gaat pas de laatste jaren naar school omdat, ze nu pas de gelegenheid heeft die ze jaren daarvoor niet had hoe dan ook ik vind het absurd!! mn pa die kreeg wel scholing toen hij hier pas naar toe kwam maar, dat ging ook via zn werk ciaooo
Ik hoorde net op het nieuws dat ze de inburgeringscursus ook willen verplichten voor de oude generatie marokkanen.
Dus paps en mams van rond de 60 jaar, die hier al 25 jaar wonen, moeten weer naar school, omdat ze niet zo goed nederlands kunnen praten.
Wat vinden jullie hier nou van?
Onzin en een beetje te laat. Hadden ze wat eerder mee moeten komen. Me ouders kunnen wel wat nederlands maar niet echt fantastisch. Maar voor de rest weten ze wel hoe het hier zit. En wat wel mag en niet mag.
Itsjustme
06-12-2002, 11:04
juist razer tot dt ze bejaard zijn geworden komen ze met inburgerings slaat toch nergens op man kom op! en het gaat nu ook wat moeilijker om de dingen te leren en onthouden duss jaaah
aSunnyFriend
06-12-2002, 11:15
een maatschappij vorm je op lange termijn...........volgens mij heeft het totaaal geen zin om zoiets te doen met een generatie die al vrij oud is...let beter op de 20ers en 30 ers die hier niet geboren zijn....zij moeten perfect nederlands leren..
Itsjustme
09-12-2002, 10:47
juist ja zeg het ze ff wil je ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.