Bekijk originele versie : Naar de Tandarts in Marokko
Ik moet een kroon krijgen volgens mijn tandarts..
Tand is half afgebroken...en als ik geen kroon laat plaatsen dan zal mijn tand eruit vallen..en dan ben ik koostandloos...
Maar de rekening is minimaal 700 EURO.
De verzekeraar vergoedt maar 250 euro..
Meer zal ik dan ook niet meer vergoed krijgen dit jaar.
Wie heeft haar/zijn tanden laten repareren in marokko...
kronen, mooier maken..scheve tanden etc..
Voor hoeveel en waar? Was je tevreden..
Of ben je zwaar geflasht?
StreetChic
01-04-2010, 11:44
ik zou dat nooit doen ; tandartsen van Marokko zyn super gevaarlyk
het is niet goedkoop maar ik raad u toch aan om het toch hier te laten doen
gaat dat u tand bestellen in Marokko & in Nederland laten plaatsen? :hihi:
Louwelieh
01-04-2010, 11:45
heb dit vorige maand hier laten doen rekening 735 euro!!!!! vergoeding maar 260 bij DSW :jammer:
ken veel mensen die t in marokko hebben laten doen ziet er netz o goed uit en veel goedkoper!!!
jebliatje26
01-04-2010, 11:50
maar je word toch 75% vergoed?
hoe kan het dan dat het bij jullie niet zo is?
Moedervan2
01-04-2010, 11:53
ik zou dat nooit doen ; tandartsen van Marokko zyn super gevaarlyk
het is niet goedkoop maar ik raad u toch aan om het toch hier te laten doen
gaat dat u tand bestellen in Marokko & in Nederland laten plaatsen? :hihi:
Nou dan hebben ze jou heel wat wijs gemaakt, mijn vriendin heeft daar een kroon laten zetten, het zelfde als hier, ik hoor alleen maar goed dingen.
In Casa stikt het van de tandartsen en een hoop goede. Ook heel veel franse.
Ik hoor positieve dingen.
imanexxx
01-04-2010, 11:57
tandartsen in marokko zijn helemaal niet gevaarlijk, er komen regelmatig reportages over fransen of duitsers die hun tanden in marokko laten maken omdat het goedkoper is. ze zijn even goed als tandartsen hier en zelfs nog beter! je moet wel niet naar de eerste de beste gaan!
Dat is allang niet meer zo.
Als je ouder bent dan 22 moet je veel kosten zelf vergoeden, of ze worden maar voor een deel vergoed... :jammer:
Louwelieh
01-04-2010, 12:00
begrijp er nog steeds niks van , ik moet ze eigenlijk bellen er stonden veel codes bij die zogenaamd niet door hun werden vergoed
StreetChic
01-04-2010, 12:01
wat zou een franse tandarts in Marokko gaan doen als hy in eigen land meer kan verdienen? :confused:
iedereen moet dat natuurlyk voor zichzelf weten maar ik zou het nooit doen omwille van hun manier van werken ; corruptie (je gaat misschien nog mogen dawar voor een kroon) ; hygiensche voorzorgsmaatregelen & nog veel meer
alé ja ze moet maar zelf weten :nerd:
Nou dan hebben ze jou heel wat wijs gemaakt, mijn vriendin heeft daar een kroon laten zetten, het zelfde als hier, ik hoor alleen maar goed dingen.
tandartsen in marokko zijn helemaal niet gevaarlijk, er komen regelmatig reportages over fransen of duitsers die hun tanden in marokko laten maken omdat het goedkoper is. ze zijn even goed als tandartsen hier en zelfs nog beter! je moet wel niet naar de eerste de beste gaan!
heb dit vorige maand hier laten doen rekening 735 euro!!!!! vergoeding maar 260 bij DSW :jammer:
ken veel mensen die t in marokko hebben laten doen ziet er netz o goed uit en veel goedkoper!!!
OOh, Dat is mooi..
Mijn nichtje uit frankrijk heeft het ook in Marokko laten doen..in Oujda..
Louwelieh
01-04-2010, 12:01
indd en soms zijn ze zelfs verder met hun technieken dan hier
wat zou een franse tandarts in Marokko gaan doen als hy in eigen land meer kan verdienen? :confused:
iedereen moet dat natuurlyk voor zichzelf weten maar ik zou het nooit doen omwille van hun manier van werken ; corruptie (je gaat misschien nog mogen dawar voor een kroon) ; hygiensche voorzorgsmaatregelen & nog veel meer
Genoeg franse artsen in Marokko.
Ik ben dit jaar ook bij een Franse arts geweest
Spreek je uit eigen ervaring? Of denk je dat alleen maar....
StreetChic
01-04-2010, 12:04
dat is wat ik heb gehoord van mensen uit bled :D
(middelgrote stad)
Genoeg franse artsen in Marokko.
Ik ben dit jaar ook bij een Franse arts geweest
Spreek je uit eigen ervaring? Of denk je dat alleen maar....
Moedervan2
01-04-2010, 12:05
Nou omdat die Franse tandarts het leven in Marokko waarschijnlijk prachtiger vindt :rolleyes:
Wat heb jij een naar beeld over Marokko zeg! Marokko is het beloofde land for the record, mensen vluchten uit Europa om daar van de groeiende economie te profiteren.
Een Franse tandarts leeft bijvoorbeeld in Casa 1000 maal beter als in Frankrijk:
- goed salaris
- prachtig huis
- elke middag vrij (siesta)
- poetshulp.koks, chauffeur (voor weinig geld)
- relax leventje
- weinig belasting geld.
Moet ik nu even de punten van t vergrijsde Frankrijk opnoemen.
Kraak mijn land aub niet af :moe:
ImeneBella
01-04-2010, 12:05
Vergis je niet niet, hoor.
Marokkanen van Marokko zijn juist heel goed in zulke dingen. Nog beter dan de Westerse artsen!
Ook mijn nicht heeft dat gedaan in Marokko, Nador. En het ziet er heel goed uit en echt en het was heel goedkoop. Als ik me niet vergis 100 euro ofzo.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.