Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ~ voor de dromers ---->win een reis naar een onbewoond eiland

DaNGeRouZLy
08-07-2004, 23:22

http://img42.exs.cx/img42/5483/levantado_09.jpg jij en je husband/wife kunnen binnenkort hier verblijven :Iluvu: je mag max. 5 dingen meenemen :jammer: vertel maar wat neem je mee? :o vergeet niet dat het maar een droom is :p blijf je liever in hollanda kies dan een andere topic om te reageren :zwaai:

MocrowGirlBella
08-07-2004, 23:34
Max 5 dingen :D Vandaar die Dr00mreis :hihi: Maar ik zou wel gaan hoor ik zou dan meenemen: Of nee w8 k moet eerst weten mag mijn partner ook 5 dingen meenemen of alleen ik??? :zwaai:

DaNGeRouZLy
08-07-2004, 23:38
:hihi: 5 stuks per persoon zo soepel ben ik ook wel weer ;) :zwaai:

tatouzient
08-07-2004, 23:45
tandenborstel, tandpasta, kam, shampoo enne deo denk ik :confused:

MocrowGirlBella
08-07-2004, 23:50

Origineel gepost door DaNGeRouZLy :hihi: 5 stuks per persoon zo soepel ben ik ook wel weer ;) :zwaai: Okey ik z0u dan meenemen: :regie: T lijkt alsof t daar koud is dus:: Mn winterjas N kam Vaseline tegen uitdrogen van je huid door de kou yah dat kan ook hoor Mn portemonnee niet dat t lijkt alsof je daar winkels hebt daar niet van En.............maandverband ofzo:maf::maf::maf: Was echt een moeilijke keuze pff:moe:

DaNGeRouZLy
08-07-2004, 23:50
hee je praat weer tegen me:stout:

DaNGeRouZLy
08-07-2004, 23:52
Origineel gepost door MocrowGirlBella Okey ik z0u dan meenemen: :regie: T lijkt alsof t daar koud is dus:: Mn winterjas N kam Vaseline tegen uitdrogen van je huid door de kou yah dat kan ook hoor Mn portemonnee niet dat t lijkt alsof je daar winkels hebt daar niet van En.............maandverband ofzo:maf::maf::maf: Was echt een moeilijke keuze pff:moe: :haha: vergeet je pilletjes niet:hihi: :zwaai:

tatouzient
08-07-2004, 23:55
Origineel gepost door DaNGeRouZLy hee je praat weer tegen me:stout: :stout:

tatouzient
09-07-2004, 00:21
kga er vandoor, kga t eiland eens opzoeke :hihi: slaap zacht, droom zoet en moge lmalaikaats je omringe inshaAllah! wasalaam aleikoem wr wb :zwaai:

DaNGeRouZLy
09-07-2004, 00:25
Origineel gepost door tatouzient kga er vandoor, kga t eiland eens opzoeke :hihi: slaap zacht, droom zoet en moge lmalaikaats je omringe inshaAllah! wasalaam aleikoem wr wb :zwaai: Amien! mogen ze jou ook beschermen lieverd Insha`allah 3aleikoem asalaam wa Rachmatoelah :blauwkus: :zwaai:

DaNGeRouZLy
09-07-2004, 00:30
Origineel gepost door La__Haine Ik heb wel es een droomreis gemaakt in real life. Een reis naar de Malediven met mijn zus héhéhé. Ok die eilandje dus.. 5 dingen. - Mijn toiletzak met allemaal gerief in om me te verzorgen. - Mijn kleren - Mijn portefeuille - Mijn gsm - En een koranboekje zo hee:goedzo: naar de malediven nog wel :Iluvu: ik wil ook ik wil :D hahaha jij bent sneaky:hihi: je toilettas he :p voorgeladen met allerlei zooi dat mag niet :kwaad: Koran heel belangrijk:goedzo:

DaNGeRouZLy
09-07-2004, 00:34
nee das waar ;)