Bekijk originele versie : Verstand van auto's? Klik aub
Wat kost het om de accu en dynamo van een Ford Fiesta te vervangen?
Alvast bedankt
Wat kost het om de accu en dynamo van een Ford Fiesta te vervangen?
Alvast bedankt
accu
benzine tussen de 50 en 100
diesel vanaf 100
dynamo tussen 75 en 100 euro + uurloon rond de 60 euro= ongeveer tussen de 135 en 160
munt-thee
31-03-2010, 20:08
bij sloperij kost accu 25 euro
dynamo kost tussen 25 en 50 euro benzine versie heb ik het over
montage kosten achmed ali 20 euro per uur (zwart) binnen uur moet het klaar zijn
Vriendelijk bedankt heren! ;)
bij sloperij kost accu 25 euro
dynamo kost tussen 25 en 50 euro benzine versie heb ik het over
montage kosten achmed ali 20 euro per uur (zwart) binnen uur moet het klaar zijn
bij de sloop krijgt ze tweedehands accu en dynamo dan
munt-thee
31-03-2010, 20:20
kan je misschien ook 2e hands dynamo vinden
Ben opzoek naar een beginnersautotje en de neef van mijn vader wil zijn Ford Fiesta weg doen. Auto ziet er goed uit. Hij beweerd dat auto in november gekeurd is en omdat de auto een maandje of 2 voor deur staat de accu leeg is. En verder de dynamo vervangen moet worden.
Ik heb 2 opties; Of overnemen voor 900 en zelf die 2 dingen vervangen. Of dat hij het doet en ik er iets meer voor betalen.
Wat adviseren jullie mij?
kan je misschien ook 2e hands dynamo vinden
ja zat
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?o=1&ftb=1&searchmode=marktplaats&q=dynamo+ford+fiesta
Ben opzoek naar een beginnersautotje en de neef van mijn vader wil zijn Ford Fiesta weg doen. Auto ziet er goed uit. Hij beweerd dat auto in november gekeurd is en omdat de auto een maandje of 2 voor deur staat de accu leeg is. En verder de dynamo vervangen moet worden.
Ik heb 2 opties; Of overnemen voor 900 en zelf die 2 dingen vervangen. Of dat hij het doet en ik er iets meer voor betalen.
Wat adviseren jullie mij?
bj en km stand
bj en km stand
Kmstand geen idee, zal het navragen en bouwjaar 1996, uitgave ofzoiets1997als het goed is.
Kmstand geen idee, zal het navragen en bouwjaar 1996, uitgave ofzoiets1997als het goed is.
geef hem 1000 euro inclusief het maken van de accu en dynamo fiestas van bj 96/97 kosten rond 900 tot 1200 maximaal
geef hem 1000 euro inclusief het maken van de accu en dynamo fiestas van bj 96/97 kosten rond 900 tot 1200 maximaal
Prima, dan geef ik aan dat ik max 1000 wil geven. Wil inshallah binnen een half jaar een betere en duurdere aanschaffen maar dat kan ik me voorlopig niet veroorloven als studente.
Verschrikkelijk bedankt voor al je antwoorden!
Jongens, hoeveel kost een dynamo voor een twingo '97?
Geen nieuwe..
munt-thee
19-02-2011, 12:59
Jongens, hoeveel kost een dynamo voor een twingo '97?
Geen nieuwe..
meestal is tussen €25 en €50 bij de sloop
meestal is tussen €25 en €50 bij de sloop
hmm, ik hoop dat ik m kan vinden voor rond die prijs..+ de monteurkosten erbij...:moe:
thnx voor je antw!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.