Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Laptop valt plotseling uit?????

Nrl
31-03-2010, 17:40

Mijn laptop viel ineens uit, dit heb ik nog nooit meegemaakt!! Accu was ook niet leeg dus hier ligt het niet aan! Wat zou dit kunnen betekenen????

Lullaby
31-03-2010, 17:47
Mn zus laptop viel ook steeds uit... Ze vond het maar raar en heeft m gebracht naar een computerzaak. Bleek dat ze een virus had. Maar heb geen idee wat er bij jou zou kunnen zijn.

Nrl
31-03-2010, 17:51
Bedankt voor de tip! Heb me laptop een tijdje niet gescand dus het zou daar aan kunnen liggen.

Samsung007
31-03-2010, 17:55
anders formateer je hem gwn.

S7ab_Alhoceima
31-03-2010, 17:58

werd die heel erg warm?

Nrl
31-03-2010, 18:02
Doe daarna ook de schijfopruiming. Dat klaarde het klusje bij mij. Wat wordt er allemaal verwijderd als ik schijfopruiming doe?

Nrl
31-03-2010, 18:02
anders formateer je hem gwn. Zou wel willen maar het is een heel gedoe, moet dan overal weer een backup van maken.

Nrl
31-03-2010, 18:04
werd die heel erg warm? Hij werd best warm, maar dat heb ik wel vaker en hij is nog nooit uitgevallen. Ik hoorde de ventilator wel hard draaien en een raar geluid en ineens viel die uit.

Nrl
31-03-2010, 18:10
Een koelplaat voor de laptop, misschien zou dat een optie kunnen zijn?

APPIE_MOCROO
31-03-2010, 18:33
welke laptop?

S7ab_Alhoceima
31-03-2010, 20:39
Hij werd best warm, maar dat heb ik wel vaker en hij is nog nooit uitgevallen. Ik hoorde de ventilator wel hard draaien en een raar geluid en ineens viel die uit. hij werd waarshcijnlijk te warm. Je ventilator kan kapot zijn of hij zit vol met stof. Wel eens schoongemaakt? Zo wel..dan is het een virus..

Kippit
01-04-2010, 15:17
Had ik ook.. ineens viel die uit en daarna een tijdje geen last meer van gehad en toen ineens viel die weer uit en toen is tie uit gebleven.. Echt zomaar opeens, had nooit ergens last van gehad en had hem niet eens zolang. Meid ik zou al je bestanden overzetten naar een ander pc of op een usb als dat past want er is een kans dat je pc er mee gaat ophouden (had ik dat maar gedaan in die tijd).. Nadat tie niet meer wilde opstarten ben ik er naar een computerzaak geweest en die concludeerde dat er iets kapot was en daarom niet meer kon opstartten. De kosten zouden erg hoog zijn wil ik hem laten maken dus het was beter om een nieuwe te kopen. Dat heb ik gedaan en ben nu dus al mn bestanden kwijt en dat is ergerr dan een nieuwe laptop kopen. Hoop dat jou laptop ergens anders last van heeft!

APPIE_MOCROO
01-04-2010, 15:22
Weet dat 90% van de computerzaken onzin lult...

azzie
01-04-2010, 17:50
-------------------------------------------------------------------------------- Mijn laptop viel ineens uit, dit heb ik nog nooit meegemaakt!! Accu was ook niet leeg dus hier ligt het niet aan! Wat zou dit kunnen betekenen???? kun je een betere beschrijving geven wat er gebeurt is. Kon je laptop gewoon aan zetten na dat die uitgevallen is. Wat is de themperatuur van je laptop (kun je op meten met speedfan http://www.almico.com/speedfan.php) Wat voor geluid heb je gehoord.

rachidovich
02-04-2010, 22:47

Mijn laptop viel ineens uit, dit heb ik nog nooit meegemaakt!! Accu was ook niet leeg dus hier ligt het niet aan! Wat zou dit kunnen betekenen???? Ventilator erbij ;) Indien er een ventilator opening aan de onderkant zit, deze zo vrij mogelijk houden. Dus niet op schoot of op tafel zetten... Andere ventilator openingen zo vrij mogelijk houden, zodat warmte weg kan en koele lucht aangezogen kan worden.