Bekijk originele versie : Mijn hart gebroken door tweeën
Heb altijd heel lang met meisjes gespeeld..ze deden mij echt niks...gaf nikx om ze.....beloofde ze van alles maar uiteindelijk dumpte ik ze alleen maar...wilde alleen maar 1 ding, als ze mij dat niet konden geven..mochten ze weg. heb daar echt hele erge spijt van..ben nu ook wat ouder en wijzer geworden...en wilde echt een serieuse dame vinden..en hamdoelillah die heb ik gevonden...alleen zij weet van mijn slechte reputatie af...heb haar op meerdere malen laten merken..dat ik echt serieus met haar ben..maar zij gelooft mij niet..:( ik hou echt van dit meisje en zou graag een toekomst met haar willen inschallah..heb echt mijn best gedaan..heb om haar adres gevraagd maar zij wilt hem maar niet geven omdat ze bang is dat ik haar alleen aan het belazeren ben...en dat is echt niet zo!!!!!!!!!!!!!
help me mensen, wat kan ik doen om dit meisje gelukkig te maken????
o allah vergeef me en gun mij deze kans!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
s_soumaya18
08-07-2004, 21:58
Origineel gepost door Revenge
Heb altijd heel lang met meisjes gespeeld..ze deden mij echt niks...gaf nikx om ze.....beloofde ze van alles maar uiteindelijk dumpte ik ze alleen maar...wilde alleen maar 1 ding, als ze mij dat niet konden geven..mochten ze weg. heb daar echt hele erge spijt van..ben nu ook wat ouder en wijzer geworden...en wilde echt een serieuse dame vinden..en hamdoelillah die heb ik gevonden...alleen zij weet van mijn slechte reputatie af...heb haar op meerdere malen laten merken..dat ik echt serieus met haar ben..maar zij gelooft mij niet..:( ik hou echt van dit meisje en zou graag een toekomst met haar willen inschallah..heb echt mijn best gedaan..heb om haar adres gevraagd maar zij wilt hem maar niet geven omdat ze bang is dat ik haar alleen aan het belazeren ben...en dat is echt niet zo!!!!!!!!!!!!!
help me mensen, wat kan ik doen om dit meisje gelukkig te maken????
o allah vergeef me en gun mij deze kans!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Boontje komt op zn loontje...
Zoals La Haine je al heeft aangeraden: Toon oprechte berouw aan Allah swt.
Xjes Nadia
Ps: als iemand serieus wat wilt met mij, langs mn ouders;)
mocrolayd
08-07-2004, 21:59
sorry dat ik dit zeg: eigen schuld dikke bult!!
maar tip bewijs gewoon dat je van haar houd stalk haar geef haar de aandacht van de wereld verras haar. doe iets geks vraag rond om haar adress en ga dan echt serieus met haar ouders praten en dan ziet ze hopelijk dat je haar echt wilt! succes
Tamqeyast
08-07-2004, 22:00
Origineel gepost door La__Haine
Ga ga vraag berouw aan Allah swt.
Meer dan medelijden krijgt ge nie.
das waar :)
rifmanster
08-07-2004, 22:02
Fok dat meisje!!
s_soumaya18
08-07-2004, 22:03
soumaya...ik bid 5 keer per dag...en elke gebed toon ik berouw...heb echt spijt van wat ik vroeger heb gedaan...hield graag van uitgaan.ben nu wat ouder en wijzer geworden hamdoelillah...
ipv dat jullie mij tips geven..komen jullie alleen maar zeggen dat ik berouw moet tonen aan allah..dat is wat ik elke dag doe!!!!!!
InshaAllah zullen die ook verhoord worden:)..
Xjes Nadia
Ps: als je mijn berichtje goed hebt gelezen dan weet je dat ik je een tip heb gegeven;)
lady_khadija
08-07-2004, 22:11
inshallah bro...
geef het gewoon niet op.... als je echt om haar geeft moet je het altijd blijven proberen.... zoek haar adres via via.... vraag om haar hand.. dan zal ze zien hoeveel je om haar geeft...
ik wens je veel geluk in het leven bro...
Habibinur
08-07-2004, 22:24
sinds ik dit meisje heb leren kennen ben ik echt aan het geloof gaan hechten..nu weet ik pas hoe veel allah voor mij betekent..eerst wilde ik daar nix mee te maken hebben...als ik nu lees over de islam...dan krijg ik echt tranen als ik er aan terug denk wat ik vroeger allemaal wel niet heb gedaan
berouw tonen doe ik eclke dag..en ik hoop dat mijn gebeden worden verhoord inschallah!!!!!!!!!!!!
je bedoelt je hebt al die tijden genoten en nu ineens wil je je bekeren?
Wejo ik zou niet eens in je buurt willen komen! Al was je de mooiste. Ze heeft groot gelijk je kan haar niet meer overtuigen.
Allah mag weten hoeveel meiden je pijn hebt gedaan en de enige die jij wilt gaat je hard terug raken eigen schuld!
Habibinur
08-07-2004, 22:28
Oke hij heeft spijt maar dat maakt het nog niet goed! Weet je hoe ****ing erg het is om een meisje dat helemaal weg van jou is (of een jongen by the way, want meiden doen het ook) hoop te geven en vervolgens te dumpen!
1= je breekt haar hart
2= misschien krijgt ze er wel een ****ing complex door
ik geloof er heilig in dat alles wat jij een ander aandoet jij in meervoud terug zult vangen! of dit nou iets goeds of iets slechts is!
Habibinur
08-07-2004, 22:37
:giechel: als zij hem wilt tenminste :p
DaNGeRouZLy
08-07-2004, 22:45
heb echt oprechte spijt...ik toon echt iedere dag berouw aan allah,..inschallah vergeeft die mij
Insha`allah
blauwe_hemel
09-07-2004, 00:08
Assalaam alaykoem,
Na deze topic gelezen te hebben, wilde ik even reageren omdat ik merkte dat je meer verwijten dan tips kreeg. Lieve zusters die hierboven hebben gereageerd, het is inderdaad zijn schuld dat dit meisje hem niet meer serieus neemt omdat hij daarvoor zoveel andere meisjes geplayed heeft, maar vergeet niet dat iedereen fouten maakt in deze doenja. Allah swt is vergevingsgezind en vergeeft degene die berouw tonen. Hamdoelilah broeder ben je nu beginnen inzien dat je je niet goed bezig was en dat je je bent gaan bezighouden met je geloof.
Verdiep je in de islam inscha’Allah, vraag Allah swt om hulp en doe veel doua’s en inscha’Allah zal Allah swt je gebeden accepteren. IK kan het meisje zeer goed begrijpen dat ze je niet meer vertrouwt. Maar je zegt zelf dat je veel om dit meisje geeft en dat je graag een toekomst met haar wil opbouwen. Wel laat haar merken dat je tot het uiterste zult gaan om dit waar te kunnen maken. Wilt zij haar adres niet geven, probeer dan via een bemiddelaar hieraan te geraken. Laat haar zien dat je verandert bent en dat je het goede voor haar hebt. Probeer contact te zoeken met eventueel een broer van haar.
IK hoop inscha’Allah dat het je zal lukken en Moge Allah swt je hierbij helpen inscha’Allah.
Wa assalaam alaykoem
blauwe_hemel
09-07-2004, 00:12
Origineel gepost door La__Haine
Tbarakallah prachtig gezegd meiske.
Shokran sis ;)
Dit krijg je van al jullie geplay jongens. Zo zie je maar je krijgt alles op je bordje terug!
Het is erg als je nu berouw hebt. Maar je moet niet denken dat je ongestraft allerlei slechte dingen kunt doen, zo zit het niet in elkaar.
tja ik weet echt niet welke tips ik je moet geve. Eerlijk gezegd vind ik het je verdiende loon. Zo zie je maar weer dat je niet kunt doen wat je wil zonder een straf te verwachten.
Ik zou zeggen, geef dit meisje op want je verdient haar niet, en zoek iemand die net als jij was, want eerlijk gezegd vind ik het niet kunnen dat jij je hele leven hebt geplayed en dat je nou een goed meisje hebt gekozen en het dan nog wel erg vindt dat ze aan je twijfelt!
Dus om het een beetje aardig te zeggen :PECH!!!
Je kan niet ongestrafd doorgaan en dan kun je bidden tot je een ons weegt, maar straf komt sowieso!!!
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.