Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waaromkijken veel marokkaanse jongens enkel naar het uiterlijk?

Pagina's : [1] 2

LZN
08-07-2004, 21:38

Ik vroeg mij dat dus echt af. zegt uiterlijk meer over een persoon? En ik vraag me ook af hoe het zit met het trouwen van een praktiserende marokkaanse moslim meisje...ken ook veel marokkaanse jongens die dat liever niet hebben. Die hebben liever dat ze er ''modern''uitzien. Of als ze een hoofdoek draagt dan liever naar achter....

Tamqeyast
08-07-2004, 21:40
allah oalem:confused:

Benkiro
08-07-2004, 21:44
ik ken je niet, ik zie je op straat lopen, het enige wat ik op dat moment van je weet is is of dat ik je mooi vind of niet..

rifmanster
08-07-2004, 21:46
Jah, net zoals veel meisjes kijken naar een cabrio of een porsche zijn er onder ons alleen die naar uiterlijk kijkt.

ruziezoeker
08-07-2004, 22:45

ik kijk eerst naar uiterlijk, daarna naar het hart. is het uiterlijk goed mar het hart verrot, dan is het :zwaai:

maroclady112
08-07-2004, 23:10
Ja, Ik Ben Lelijk Dus Ik Moet Iemand Hebben Die Alleen Naar Het Innerlijk Kijkt:kwaad:

GekkeOujdia
09-07-2004, 20:05
Waarom is het altijd zo Jongens dit jongens dat ... Jongens doen dit jongens doen dat!? Meisjes zijn nu de grootste players hoor. Ik zeg niet iedereen maar ... Veel wel!

Souraida
09-07-2004, 20:16
Origineel gepost door GekkeOujdia Waarom is het altijd zo Jongens dit jongens dat ... Jongens doen dit jongens doen dat!? Meisjes zijn nu de grootste players hoor. Ik zeg niet iedereen maar ... Veel wel! hahahahha wallah je hebt gelijk. Meisjes zijn tegenwoordig even erg als jongens. Natuurlijk niet allemaal maar de meesten wel. Ik kijk tegenwoordig nergens meer vanop. ;)

vlinderbuik
09-07-2004, 22:43
meestal kijken jongens naar het uiterlijk om aangetrokken te voelen als ze mooi is vinden ze haar meestal interessant..maar je hebt ook jongens die meiden gewooon kennnen die bijvoorbeeld niet voldoen aan hun eisen qua uiterlijk maar wel verliefd worden op het innerlijk ...dat duurt wat langer i think:D

Savina_is_back
09-07-2004, 23:08
Origineel gepost door nishen20 :confused: daar heb je wel gelijk in benkirio

Zaroka
09-07-2004, 23:14
meisjes kijken ook op het eerste gezicht naar het uiterlijk, is toch normaal?

LadyF
09-07-2004, 23:15
Origineel gepost door Zaroka meisjes kijken ook op het eerste gezicht naar het uiterlijk, is toch normaal? Da's waar

Najib26
10-07-2004, 01:49
Origineel gepost door nishen20 Ik vroeg mij dat dus echt af. zegt uiterlijk meer over een persoon? En ik vraag me ook af hoe het zit met het trouwen van een praktiserende marokkaanse moslim meisje...ken ook veel marokkaanse jongens die dat liever niet hebben. Die hebben liever dat ze er ''modern''uitzien. Of als ze een hoofdoek draagt dan liever naar achter... Dat geldt ook voor de meeste Marokkaanse vrouwen. Maar ik kijk zeker niet alleen naar het uiterlijk. Maar zeker eerst naar het praktiseren van de islam en het karakter. Maar ik kijk ook naar het uiterlijk. Daar ben ik eerlijk in. Ik kan nu wel zeggen: ik vind haar niet aantrekkelijk, maar ze heeft andere goede dingen. Maar wat als je niet meer met haar het bed wilt delen in het huwelijk? En over kleding: als een vrouw strakke kleding draagt, dan loop ik gelijk door. Ik hoef niet eens te weten of ze aardig is. Een vrouw met hijab en wijde kleding vind ik mooier. Ze straalt noer uit.

al3arabi
10-07-2004, 07:13
Ik ben weer heeel anders, ik kijk eerst naar het innerlijk. Omdat ik geloof in iemand die een goed innerlijk heeft, altijd wel een goed uiterlijk heeft of ooit zal krijgen. :)

eYesha
10-07-2004, 10:08

Origineel gepost door eya27 de reden is dat marokkaanse jongens nu liever met marokkaanse meiden lopen te kloten omdat ze veel vrijer in hun kledindracht en in hun doen en laten... zijn geworden !!! ze roken, drinken en de rok is vaak boven de knie verder zijn zeer gevoelig voor hun charmes omdat marokkaanse meiden graag willen trouwen .... de jongen speelt daar op in en beloofd ze van alles... maar als ze eenmaal hebben wat ze willen hebben verlaten ze je voor een "maagdje'" uit marokko !!! Vroeger waren de nederlandse meisjes hier de dupe van !!! Het tij is gekeerd dames Be aware !!! :engel: helemaal gelijk meid

Pagina's : [1] 2