Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : BEN Telefonie

Pagina's : [1] 2

Marracash
31-03-2010, 13:58

Ik heb een probleem met BEN. De belstatus is bij BEN bijgewerkt tot een bepaalde tijd. Die tijd staat aangegeven. Ze hebben vaak een achterstand bij de belstatus. Ik keek om iets van 12 uur en toen was de belstatus bijgewerkt tot 08.00. Ik ging niet meer smsen/bellen. Kijk ik de volgende dag heb ik kosten buiten bundel:moe: Terwijl ik niks meer had gedaan. Bij klantenservice zeggen ze.. jaa was 21 uur achterstand:wow: kedebass Wat kan ik het beste doen? En weet iemand hoe ik incasso kan bevriezen of blokkeren? Shoukrann alvastt

Snoepiet
31-03-2010, 22:51
Als jij t verbruikt heb ga je gewoon betalen. Er staat op die pagina ook op dat het niet helemaal correct is en dast er iets fout kan zijn gegaan. Incasso? Je moet eerst kijken hoeveel incassokosten t zijn, het kan veel te veel zijn daar zijn regels voor. Je moet betalingsregeling treffen. stoppen kan niet

Marracash
31-03-2010, 23:10
Shoukran voor reactie!! Ik hoorde ik kan alleen blokken als ik naar bank ga met id!

Snoepiet
31-03-2010, 23:17
Dat ze geld van je rekening halen bedoel je??? Maar als jij t verbruikt heb ga je gewoon moeten betalen anders word je schuld super hoog

Marracash
31-03-2010, 23:19

Dat ze geld van je rekening halen bedoel je??? Maar als jij t verbruikt heb ga je gewoon moeten betalen anders word je schuld super hoog Jaa:P Jaa ikweet:( Maar echt dom dom. Want ik vertrouw op de belstatus die zij daar neerzettenn

kaoutar_tanger
01-04-2010, 00:44
Gewoon beter helemaal stoppen met Ben. Beste advies die je hier gaat krijgen.

boyfrommaroc
17-04-2010, 07:40
Ik heb een probleem met BEN. De belstatus is bij BEN bijgewerkt tot een bepaalde tijd. Die tijd staat aangegeven. Ze hebben vaak een achterstand bij de belstatus. Ik keek om iets van 12 uur en toen was de belstatus bijgewerkt tot 08.00. Ik ging niet meer smsen/bellen. Kijk ik de volgende dag heb ik kosten buiten bundel:moe: Terwijl ik niks meer had gedaan. Bij klantenservice zeggen ze.. jaa was 21 uur achterstand:wow: kedebass Wat kan ik het beste doen? En weet iemand hoe ik incasso kan bevriezen of blokkeren? Shoukrann alvastt ben nakt de boel, die van mij zal 19april overgenomen worden door tmob, heb ook veel problemen met ze gekregen!! zeg je abbo op...;)

undercover16
19-04-2010, 11:26
ben nakt de boel, die van mij zal 19april overgenomen worden door tmob, heb ook veel problemen met ze gekregen!! zeg je abbo op...;) BEN BELAZERD DE BOEL MAN!!! ik heb ook mobiel internet aangeschaft en ieder keer word ik na paar minuten op een gegeven moment eruitgegooid. En het ergste je kan ze alleen telefonische bereiken of via brief. En hoor dit dan ik had gebeld naar 0900- 2675644 (35ct per gesprek) Wallah niet eens 5 minuten gepraat €9,- weg. Kan toch niet man. Nu wil ik me abbonement opzeggen is er geen ander nummer die goedkoper is??

Charite
19-04-2010, 11:30
Oeps. ik heb net een abbo afgesloten.

undercover16
19-04-2010, 11:43
Oeps. ik heb net een abbo afgesloten. Om bij BEN weer eentje aan te sluiten :confused:

boyfrommaroc
20-04-2010, 19:51
BEN BELAZERD DE BOEL MAN!!! ik heb ook mobiel internet aangeschaft en ieder keer word ik na paar minuten op een gegeven moment eruitgegooid. En het ergste je kan ze alleen telefonische bereiken of via brief. En hoor dit dan ik had gebeld naar 0900- 2675644 (35ct per gesprek) Wallah niet eens 5 minuten gepraat €9,- weg. Kan toch niet man. Nu wil ik me abbonement opzeggen is er geen ander nummer die goedkoper is?? het is een callcenter die je belt.... ik heb nu tmob sinds gister, bevalt me goed... minuten lopen goed, bij ben is er soms een achterstand van een paar dagen tot een week van het updaten van je status

undercover16
23-04-2010, 10:29
het is een callcenter die je belt.... ik heb nu tmob sinds gister, bevalt me goed... minuten lopen goed, bij ben is er soms een achterstand van een paar dagen tot een week van het updaten van je status Ja maar toch dan hoor je toch ook niet zoooveel te betalen voor niet eens 5min gesprek. Tuurlijk krijgen ze zo boze klanten en gaan ze failliet!!

boyfrommaroc
23-04-2010, 15:11
Ja maar toch dan hoor je toch ook niet zoooveel te betalen voor niet eens 5min gesprek. Tuurlijk krijgen ze zo boze klanten en gaan ze failliet!! 0900-0401405, kan zijn dat je een ander nr hebt gebruikt, deze nr bel ik ook altijd, en ik heb niet meer als 35ct betaald. je kan ook via mail in contact komen met ben!! maar wat ik je nu aanraad is gwn je abbo opzeggen!!!

undercover16
25-04-2010, 15:22
0900-0401405, kan zijn dat je een ander nr hebt gebruikt, deze nr bel ik ook altijd, en ik heb niet meer als 35ct betaald. je kan ook via mail in contact komen met ben!! maar wat ik je nu aanraad is gwn je abbo opzeggen!!! Ja klopt ik heb naar het nr 0900-2675644 gebeld. Ik zal het dit keer proberen met de nr die je me hebt gegeven want mijn abbo opzeggen ga ik zeker doen. Hartstikke bedankt ;)

PrinceSs_me
25-04-2010, 15:29

ik ga ook weg bij Ben heb een factuur gehad van 29,95 terwijl mijna abbo 6,99 is en ik heb op de factuur gekeken hoeveel ik had gebeld en gesmst staat er 103 min terwijl ik 250 minuten in mijn bundel heb en 48 smsjes terwijl ik 100 smsjes mag verbruiken wesh waarom moet k dan 20,- meer betalen? mohiem ik ga daar weg sukkels

Pagina's : [1] 2