Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wees Zuinig Op Je Moeder

Pagina's : [1] 2 3

Chaimaa
04-12-2002, 18:53

Wees zuinig met je moeder, het kostbaarste bezit dat je hebt. Wees zuinig met kwetsende woorden, die kun je niet terug nemen als zij er niet meer is. Heb haar lief zolang het kan. Maak haar gelukkig zoals zij met jou gedaan heeft toen je klein was en zoals ze altijd probeert te doen. Ze heeft het beste met je voor, wat ze ook zegt als ze boos is. Een advies aan elk persoon, die zijn moeder nog heeft en niet beseft wat hij heeft. Pas op het moment dat zij er niet meer is, merk je pas wat je eigenlijk had. Iets wat niet vervangen kan worden door geld of ander bezit.Want, het grootste en waardevolste bezit wat je kan hebben, is je moeder. Chaimaa

Maryam_Iglouzan
04-12-2002, 19:06
in the end she is always right

loubiaa
04-12-2002, 19:08
heeeyy chaimaa, alles goedd met jee?? wat een mooi stuk man!!, sjongejonge wat kan jij dat goed!! echt mijn complimenten.. :) BoUZaTjes LoUBiaa :zwaai:

loubiaa
04-12-2002, 19:10
waarom ben je trouwens niet online flipt je msn weer? :confused:

Cina
04-12-2002, 19:10

mamma... Mamma is het woord Dat respect Opwekt Mamma is het leven Dat mij heeft Verwekt Mamma is het woord Dat van dankbaarheid Straalt Mamma die mij Baarde En nog steeds in haar Bewaart Mamma is het woord In een levensbrief geschreven Met Liefde Verzegeld Garantie voor het leven

Chaimaa
04-12-2002, 19:13
Origineel gepost door loubiaa heeeyy chaimaa, alles goedd met jee?? wat een mooi stuk man!!, sjongejonge wat kan jij dat goed!! echt mijn complimenten.. :) BoUZaTjes LoUBiaa :zwaai: thanks loubieh :D i miss you...... :rolleyes: :( a chouf mijn broer heeft msn derafgegooid en gezegd dat het er nooit meer opkomt ik ben echt kapot

Chaimaa
04-12-2002, 19:15
Origineel gepost door Cina mamma... Mamma is het woord Dat respect Opwekt Mamma is het leven Dat mij heeft Verwekt Mamma is het woord Dat van dankbaarheid Straalt Mamma die mij Baarde En nog steeds in haar Bewaart Mamma is het woord In een levensbrief geschreven Met Liefde Verzegeld Garantie voor het leven :engel: :goedzo:

Cina
04-12-2002, 19:17
Origineel gepost door Chaimaa :engel: :goedzo: :kusgrijs:

Chaimaa
04-12-2002, 19:24
Origineel gepost door Cina :kusgrijs: :blauwkus::kusgrijs::blauwkus::kusgrijs: :D

NA3_NA3
04-12-2002, 19:25
MOOI :)

loubiaa
04-12-2002, 19:27
thanks loubieh :D i miss you...... :rolleyes: :( a chouf mijn broer heeft msn derafgegooid en gezegd dat het er nooit meer opkomt ik ben echt kapot :eek: :schok: WAT IS DAT NOU!!! IS JE BROER HELEMAAL GEK GEWORDEN!! HEHE GEEF IS FF Z'N NUMMER :stout: hehe zal hem is ff een lesje leren!! aagh.. tfoe jou broer is precies het zelfde als die van mij :( mijn broer zit ook al te zeggen dat msn eraf gaat etc....:( Maj.a.. ik blijf je gewoon spreken hierzo! :) tog?? OwJa ''CINa" PRACTIG STUK JOH!!! HOE DOEN JULLIE DAT !! SJONGEJONGE!! WOLLAH MIJN COMPLIMENTEN!! boUZAtJES LoUBIAA :zwaai:

Chaimaa
04-12-2002, 19:30
Origineel gepost door loubiaa :eek: :schok: WAT IS DAT NOU!!! IS JE BROER HELEMAAL GEK GEWORDEN!! HEHE GEEF IS FF Z'N NUMMER :stout: hehe zal hem is ff een lesje leren!! aagh.. tfoe jou broer is precies het zelfde als die van mij :( mijn broer zit ook al te zeggen dat msn eraf gaat etc....:( Maj.a.. ik blijf je gewoon spreken hierzo! :) tog?? OwJa ''CINa" PRACTIG STUK JOH!!! HOE DOEN JULLIE DAT !! SJONGEJONGE!! WOLLAH MIJN COMPLIMENTEN!! boUZAtJES LoUBIAA :zwaai: loubna ff serieus ik ben echt kapot hier HOE DURFT HIJ :boos: w8 maar hij komt er niet van af...dan ga ik iedereen maar lopen negeren thuis ofzo het lukt me toch wel inchaillah...tazzzz 3la gedachte ik ben be3da elke dag hier dus als je iets wilt melden kun je me altijd berichtjes sturen :)

Cina
04-12-2002, 19:39
Origineel gepost door loubiaa : OwJa ''CINa" PRACTIG STUK JOH!!! HOE DOEN JULLIE DAT !! SJONGEJONGE!! WOLLAH MIJN COMPLIMENTEN!! boUZAtJES LoUBIAA :zwaai: Dank je Loubiaa, Het gaat gewoon vanzelf....je hebt alleen inspiratie nodig :)

Chaimaa
04-12-2002, 19:41
Origineel gepost door miuccia Whattttaaa fffuuc..........:toink: Ik moet even een babbeltje:auw: houden met die broer van jou (hij is toch niet sterk he?) Download msn weer, is zo gefixt in een minuut...en anders zal ik je missen :rolleyes: Boussssssaaaaa en El eid Mabrouk lief klein opdondertje :D i know :rolleyes: ewa that's the problem ik kan niks downloaden :huil: heeft hij geblokkeerd...en hij is sterk :kwaad: kun je hem anders niet voor me oploaden via hotmail :) ??? xxx love you sis....i miss you Eid mubarakkkkkkkk :verliefd:

ArabLady
04-12-2002, 19:46

ik hou van mama

Pagina's : [1] 2 3