Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Eczeem op wangen ( rood en krabben )

Chanella-
31-03-2010, 11:28

Hallo allemaal, Mijn tante heeft laatste tijd erg last van exceem op wangen. Ze is ervoor naar de dokter geweest en die gaf haar creme, maar hoe langer je het gebruikt hoe dunner het huid word en dat wilt ze niet. Hebben jullie misschien wondermiddeltjes? (het liefst natuurlijke wondermiddeltjes dus van tuinen mag ook) groetjes

Bent_Larache
31-03-2010, 11:33
Ik had vroeger ook exzeem Ik ben naar marokko gegaan, mij is verteldd aar dat ik elke dag week lang, met zeezand moest scrubben en wassen met zout water. Subhanallah, na 1 week was het weg! Wat een ander meisje heeft gedaan is, knoflook in 2en en dan erop wrijven, laten intrekken (gaat stinken) maar bij haar is het ook helemaal weg. die stomme crempjes van de dokter helpen helemaal niet. ze worden dun en rood en als je stopt, komt het weer terug. Ik zou zeggen, zeg tegen je tante. Ze moet gewoon het proberen!! Is echt erg eczeem, k weet het nog.. Ik haatte het.

Chanella-
31-03-2010, 11:43
Ik had vroeger ook exzeem Ik ben naar marokko gegaan, mij is verteldd aar dat ik elke dag week lang, met zeezand moest scrubben en wassen met zout water. Subhanallah, na 1 week was het weg! Wat een ander meisje heeft gedaan is, knoflook in 2en en dan erop wrijven, laten intrekken (gaat stinken) maar bij haar is het ook helemaal weg. die stomme crempjes van de dokter helpen helemaal niet. ze worden dun en rood en als je stopt, komt het weer terug. Ik zou zeggen, zeg tegen je tante. Ze moet gewoon het proberen!! Is echt erg eczeem, k weet het nog.. Ik haatte het. Als eerste, dankje voor het reageren je bent een schat. Ik heb alles meteen opgeschreven! Had jij een soortgelijke exceem? Ik vind het zo zielig voor der, iedere x maar krabben en het gevoel hebben dat het nooit weggaat!!

Bent_Larache
31-03-2010, 11:48
Ik had het op mijn enkels, ellebogen, knieen, en op me buik en benen en oren. Maarn iet op mijn gezicht. Ik weet dat het kan irriteren, vooral als je ergaan gaat zitten. Het gaat ook eigenlijk normaal nooit weg. Mijn huisarts heeft ook egzegd, jij hebt egt geluk gehad, want jij bent de eerste client van mij dat ecxeem weg isgegaan. Ik had het 5 jaar lang. van jongs afaan. het begon toen k 12 was tot me 17e. toen ik 17 was, heb k dat gedaan in marokko. Wensj e tante veel sterkte. Insha allah komt goed. Anders moet ze naar die medicijnenvrouwen gaan in marokko.

Chanella-
31-03-2010, 12:17

Ik had het op mijn enkels, ellebogen, knieen, en op me buik en benen en oren. Maarn iet op mijn gezicht. Ik weet dat het kan irriteren, vooral als je ergaan gaat zitten. Het gaat ook eigenlijk normaal nooit weg. Mijn huisarts heeft ook egzegd, jij hebt egt geluk gehad, want jij bent de eerste client van mij dat ecxeem weg isgegaan. Ik had het 5 jaar lang. van jongs afaan. het begon toen k 12 was tot me 17e. toen ik 17 was, heb k dat gedaan in marokko. Wensj e tante veel sterkte. Insha allah komt goed. Anders moet ze naar die medicijnenvrouwen gaan in marokko. Zo Subhan'Allah dat het gewoon weg is bij jou! Nu kan ik haar hoop geven want ze haat crempjes van de dokter enzo ze wilt het liefst alles zo natuurlijk mogelijk! Ze was van in Marokko hulp te zoeken ik dacht eerst van ehm waarom niet gewoon hier en ze zei dat het in marokko wat natuurlijker allemaal gaat! Zal ik zeker doen en heel erg bedankt voor je hulp!! xxxx

SEXYBITCH
31-03-2010, 12:20
pff dat s irritant mannn

SEXYBITCH
31-03-2010, 12:22
je houd ook littekens eraan over he?

gamar
31-03-2010, 12:41
mij kindje heeft ook creme gekregen 2kr in de wk smeren anders wordt de huidt dun kan er over heen groeien veel naar de zon en strandt en ga wat argan-olie op smeren meschien helpt dat en je kan ook appelazijn op de doen voor huidt-problemen nog niet gedaan heb even gegoolt op de site