Bekijk originele versie : Wie doet er mee???
Erg spijtig...
Want deze heilige maand vloog echt voorbij!!!
Insja allah ga ik volgende week enkele dagen bijvasten,la7char...
Wie gaat ook vasten?
ik ga 6 dagen vasten=wie 6dagen vast,heeft voor Allah een heel jaar gevast en wordt dus beloond alsof je een heel jaar door gevast hebt!!Insja allah! :) :) :) :)
Origineel gepost door Zina17
Erg spijtig...
Wie gaat ook vasten?
ik ga 6 dagen vasten=wie 6dagen vast,heeft voor Allah een heel jaar gevast en wordt dus beloond alsof je een heel jaar door gevast hebt!!Insja allah! :) :) :) :)
jazeker ik doe mee :zwaai:
sweet_honnepon
04-12-2002, 18:56
Erg spijtig...
Wie gaat ook vasten?
ik ga 6 dagen vasten=wie 6dagen vast,heeft voor Allah een heel jaar gevast en wordt dus beloond alsof je een heel jaar door gevast hebt!!Insja allah! :) :) :) :) is dat waar?? nou ik moet eigelijk 5 dagen inhalen maar er kan nog best een dagje bij.. maandag beginnnen??? :) :)
Ah...toch!!!!
Moge Allah jullie vergeven en hiervoor belonen!!!!
wisten jullie dat eigenlijk?
Ah...toch!!!!
Moge Allah jullie vergeven en hiervoor belonen!!!!
wisten jullie dat eigenlijk?
Masha'allah ik wens je precies hetzelfde toe...
ja ik wist het wel al sinds ik heel klein was..werd me vroeg aangeleerd :rolleyes:
Origineel gepost door helleau
haha ik moet 7 dg inhalen, maar ik ga misschien ook iesaweren doen:D
wil wel eve iets zeggen:als je la7char wilt vasten moet je die apart vasten en niet tegelijk uw inhaal-dagen he!!
Voorbeeld;als je 5dagen moet inhalen en la7char wilt vasten moet je 11 dagen vasten!
Origineel gepost door helleau
duhhh dat weet ik ook wel, ik zeg toch ook dat ik 7 dg moet inhalen en dat ik misschien ook iesaweren ga doen beter lezen mievrouw, of jij giewoon niet biegrijpt???:D
ya wielie,slecht gezind ofsow????
ik zei dat gewoon voor diegenen dat het niet wisten want elk jaar zijn er velen die deze fout begaan!!!!
sweet_honnepon
04-12-2002, 19:09
wil wel eve iets zeggen:als je la7char wilt vasten moet je die apart vasten en niet tegelijk uw inhaal-dagen he!!
Voorbeeld;als je 5dagen moet inhalen en la7char wilt vasten moet je 11 dagen vasten!
ohhh, nou dat ga ik dan ook doen :D
Origineel gepost door sweet_honnepon
ohhh, nou dat ga ik dan ook doen :D
;) ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.