Bekijk originele versie : waren onze vourouders APPEN?????????
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
Waar komt dat idée vandan,ya rabi.
in de koran staat:bis millah irra7man irra7im, Wagala9na l'inssana min salsalin ka'lfaggar,sada9a llaho l3adim. soerat arra7man.
al7amdoullah,staat niet in de koran: wagala9na al9irda min salsalin kalfaggar,,,,,,
zijn youllie me eens of ,,,,,,.
Maryam_Iglouzan
04-12-2002, 18:44
vraag je dit aan allah of aan de mensen
Origineel gepost door helleau
haha, dat je dat geloofd hebt, ik heb op de middelbareschool een discussie gehad met mijn geschiedenislerares, zij legde uit dat de aarde is ontstaan door de oerknal en dat wij afstammen van de apen, ik zeg dat dat niet kon want das wel errug vaag, ik zei dat we door god zijn geschapen, want hoe kon het anders maar ze bleef bij haar standpunt doessss maar ja ze komt er wel achter en dan is het te laat:stout:
Dit is ons ook geleerd op school maar klopt niet, is hun
uitleg en niet die van de Moslims
:zwaai:
Maryam_Iglouzan
04-12-2002, 19:02
ik heb wel geleerd over aapmensen maar alleen om een goed cijfer te krijgen but I know better{er bestaan trouwens wel mensen die verdacht veel op apen lijken]geintje
SmoothScorpio
04-12-2002, 19:12
tuurlijk stammen wij af van de apen...daar is bewijs voor...je kan de skelletten van onze voorouders zien in elk oudheids-museum
er waren eerst wezens in de zee
die zijn op land gegaan
toen werden het aapies
toen mensen apen (holbewoners)
en toen kwamen wij :D
SaraZena
04-12-2002, 19:14
stammen af van de kippen :zwaai:
Waarom stel je deze vraag? Twijfel je aan het antwoord of zo...? :rolleyes:
Maar goed...
Natuurlijk stammen wij niet af van de apen. In de Koran kun je het antwoord op al je vragen vinden...good luck! :)
Ps. Sorry...ben in een rotbui :(
Lady_moi
04-12-2002, 19:25
WIJ KOMEN NIE VAN DE APEN!WAAROM ZIJN DE APEN IN DE ZOO DAN NU GEEN MENSEN GEWORDEN?IK HEB MET DIE ZIN OOIT EEN LEERKRACHT MEE BELACHELIJK GEMAAKT VOOR HEEL DE KLAS :D
:kwaad: HEB JE MN NAAM GEJAT?!?!?!?!?!?! :kwaad:
SmoothScorpio
04-12-2002, 19:29
Origineel gepost door lady_moi
WIJ KOMEN NIE VAN DE APEN!WAAROM ZIJN DE APEN IN DE ZOO DAN NU GEEN MENSEN GEWORDEN?IK HEB MET DIE ZIN OOIT EEN LEERKRACHT MEE BELACHELIJK GEMAAKT VOOR HEEL DE KLAS :D
apen in de zoo zijn ander voor apen als ons...wij zijn ook zoogdieren voor als je dat nog niet wist...je hebt slimme zoogdieren en domme...wij zijn die slimme
SmoothScorpio
04-12-2002, 19:33
pfffff...heb jij enige bewijs dat jij gelijk hebt..??? jij neemt dingen blind over van de koran
Origineel gepost door SmoothScorpio
pfffff...heb jij enige bewijs dat jij gelijk hebt..??? jij neemt dingen blind over van de koran
Ben je moslim?
flexiegirl
04-12-2002, 20:42
Salaam,
hahahhaa
klinkt Logisch ahahhaaa :D
ma3a salamaaa
SmoothScorpio
04-12-2002, 22:42
Origineel gepost door Chiba_Ne3Ne3
DE KORAN IS DE BESTE BEWIJS,ik kan de hele soerat arrahman noemen.vergis je niet want
IK WEET WAT IK ZEG EN IK ZEG NIET WAT IK WEET,ok brother
de koran is een boek met verhalen geschreven door verschillende mensen die ooit eens dachten heeeeej laat ik eens een verhaaltje schrijven...het is niet door allah geschreven als je dat denkt. ik kan net zo goed een donald duck gaan lezen en dan zeggen dat die dagobert duck een god is....ik vind het allemaal bullshit
Origineel gepost door SmoothScorpio
de koran is een boek met verhalen geschreven door verschillende mensen die ooit eens dachten heeeeej laat ik eens een verhaaltje schrijven...het is niet door allah geschreven als je dat denkt. ik kan net zo goed een donald duck gaan lezen en dan zeggen dat die dagobert duck een god is....ik vind het allemaal bullshit
Bedankt voor het antwoorden op mijn vraag....(zie boven).
Heb jij trouwens ooit van respect voor anderman's geloof gehoord?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.