Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nederlanders met Morocco-tshirt!

Pagina's : [1] 2

LZN
08-07-2004, 18:28

Ik zag vandaag een paar Marokkaanse jongens lopen en er liepen ook 2 Nederlandse jongens bij en wat droegen ze tot mijn verbazing? Groen-rode shirt met in grote letters Morocco erop en de andere droeg een groen-rode vest met Morocco erop!!! Ikzelf vind het wel leuk dat te zien, ik zie namelijk genoeg Marokkanen met Italia of Brazilia t-shirts lopen... Wat vinden jullie ervan?.

misz_bella
08-07-2004, 18:44
kan toch ook gewoon marokanen zijn die op nederlanders lijken, die zie ik zat.

AlHoceima_Leila
08-07-2004, 19:53
haha zo tof :D Ik wil ook zo'n vest weten jullie waar ik die kan halen of nie ?

AlHoceima_Leila
08-07-2004, 20:07
Oh oke thx dan wordt het naar den bosch gaan

AlHoceima_Leila
08-07-2004, 20:07

Origineel gepost door AlHoceima_Leila Oh oke thx dan wordt het naar den bosch gaan

moppi
08-07-2004, 20:18
is toch wel grappig :hihi: vindt het wel appart!

AlHoceima_Leila
08-07-2004, 20:20
Misschien wel maar ik ga binnekort toch naar me tante in DB dus is wat handiger .

sneakynawal
08-07-2004, 23:43
Origineel gepost door AlHoceima_Leila haha zo tof :D Ik wil ook zo'n vest weten jullie waar ik die kan halen of nie ? Sportzaken verkopen die vesten / shirts ook (zag ik ooit een x toen ik in A'dam aan het shoppen was). Ik vind ze persoonlijk niet zo mooi, groen en rood is geen mooie kleurencombinatie.

loubna321
09-07-2004, 00:19
ik denk dat je voortaan je brillen mee naar beuten moet nemen want je ziet geen fliker. en trouwens er zijn hoop marokkaanse jongens met blauwe of groene ogen op de wereld of met blonde haren met rooie kop. niet alle marokkaanse jongens zijn zwart net als jij ik snap jou niet

SCHULDIG
09-07-2004, 01:59
Origineel gepost door AlHoceima_Leila Oh oke thx dan wordt het naar den bosch gaan Nee joh ik heb de mijne ook in den haag gehaalt ;)

NoisySilence
09-07-2004, 02:43
Origineel gepost door sneakynawal Sportzaken verkopen die vesten / shirts ook (zag ik ooit een x toen ik in A'dam aan het shoppen was). Ik vind ze persoonlijk niet zo mooi, groen en rood is geen mooie kleurencombinatie. Hey wannebe-blondje, alles goed daarboven? :D Mensen dragen zo'n shirt niet om de catwalk te doen, men draagt het: 1. uit vaderlandse liefde 2. om beetje 'de man of vrouw' uit te hangen voor een keer :D 3. omdat men gecharmeert is van het spel dat ploeg Y of X speelt. Groen en Rood zijn trouwens DE kleuren, jaja, dus beledig de "Maroc Lovers" niet meer in het vervolg, 'lieverd'. :D

sneakynawal
09-07-2004, 12:16
Origineel gepost door NoisySilence Hey wannebe-blondje, alles goed daarboven? :D Mensen dragen zo'n shirt niet om de catwalk te doen, men draagt het: 1. uit vaderlandse liefde 2. om beetje 'de man of vrouw' uit te hangen voor een keer :D 3. omdat men gecharmeert is van het spel dat ploeg Y of X speelt. Groen en Rood zijn trouwens DE kleuren, jaja, dus beledig de "Maroc Lovers" niet meer in het vervolg, 'lieverd'. :D Hey ik-respecteer-andersmans-mening-nie :rolleyes: , alles goed daar beneden? Als ik zeg dat zo'n shirt LELIJK is, wil niet zeggen: 1. dat iedereen hem lelijk moet vinden 2. dat iedereen die lelijke shirt niet moet kopen 3. en nog zo'n onzin-quote De vlag met groen en rood is leuk, maar niet op een shirt/vest, te lelijk gewoon. En ik beledig niet, ik zeg wat ik vind, da's heel wat anders.

miss_fatima1987
09-07-2004, 12:55
hey waar zitten jullie ruzie on te maken man .Maakt het uit . die shirts zijn gewoon in man. jullie zitten probleem te maken omdat mensen waarschijnlijk 2 nlers morocco shirts aan hadden SO WHAT maybe vinden ze het gewoon een mooi shirt intereseert tekst niet of vinden ze marokko gewoon een mooi land. Ik heb zelf ook shirts met italia brasilia turkye en morocco maar ik draag ze alleen omdat ik ze wel vet vind niet om het land of weet ik veel . Ben geneens marokkaans dusss chill grtzzzz Irem

rnaj
09-07-2004, 15:38
Origineel gepost door nadieh Ik zag vandaag een paar Marokkaanse jongens lopen en er liepen ook 2 Nederlandse jongens bij en wat droegen ze tot mijn verbazing? Groen-rode shirt met in grote letters Morocco erop en de andere droeg een groen-rode vest met Morocco erop!!! Ikzelf vind het wel leuk dat te zien, ik zie namelijk genoeg Marokkanen met Italia of Brazilia t-shirts lopen... Wat vinden jullie ervan? Ik wil een T-shirt van marokko.nl, lijkt me leuk om te dragen. Als iedereen dat gaan doen, dan kan je lachen....

NoisySilence
09-07-2004, 17:37

Origineel gepost door rnaj Ik wil een T-shirt van marokko.nl, lijkt me leuk om te dragen. Als iedereen dat gaan doen, dan kan je lachen.... Jij brengt mij op stoute ideeen, rnaj. Wanneer ik twee fags hand in hand ergens zie rondlopen waarvan er een die marokko.nl shirt draagt, dan kan ik mijn boksbeugel alvast warm maken. :D

Pagina's : [1] 2