Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hotel bonnen

tangia21
08-07-2004, 17:43

ik heb 2 hotelbonnen te koop.Je kan ze bijna in alle europese landen gebruiken zoals Spanje...frankrijk...duitsland...belgie...luxembur g enz enz elk hotel bon kan je 3 dagen lozeren met 2 personen (kids gratis). dus 2 keer 3 dagen. we hadden ze lang geleden gekocht omdat we dachten dat we op vakantie gingen :( maar dat gaat niet door. de data is tot mei 2005

zinne79
08-07-2004, 23:28
Ik heb wel interesse in die bonnen, voor hoeveel verkoop je ze ? Is het alleen maar overnachten of inclusief eten? Groetjes Zineb

tangia21
09-07-2004, 11:43
je kan bieden vanaf 35 euro per bon (2 personen 3 nachten) ik heb ook een boekje erbij waar je allemaal kan overnachten.

tangia21
09-07-2004, 11:47
bieden vanaf omdat er veel mensen zijn die ze willen. vandaar. dat is ook de normale verkoop prijs...staat er ook op

tangia21
09-07-2004, 11:57

die hotel bonnen heten HOTELBON VOUCHER en geldig tot 1/5/2005

lilchakir
09-07-2004, 13:18
Origineel gepost door tangia21 ik heb 2 hotelbonnen te koop.Je kan ze bijna in alle europese landen gebruiken zoals Spanje...frankrijk...duitsland...belgie...luxembur g enz enz elk hotel bon kan je 3 dagen lozeren met 2 personen (kids gratis). dus 2 keer 3 dagen. we hadden ze lang geleden gekocht omdat we dachten dat we op vakantie gingen :( maar dat gaat niet door. de data is tot mei 2005 waarom hou je er niet een voor je zelf en ga je na dat je bent bevallen van je kindje lekker met je eigen gezinnetje een paar daagjes weg is toch ook leuk ik zag dat je bijn bent uitgeteld en ook dat je bang bent nou ik gegarendeer je dat een tweede bevalling anders is dan een tweede en bang hoef je niet te zijn toewakel hala allah en ik hoop dat je een vlotte bevalling zult hebben . :zwaai:

Sardina
10-07-2004, 18:57
ik ken die hotelbonnen volgens mij, ze zijn zo goedkoop omdat je verplicht bent om in dat hotel te dineren, klopt dat?? mijn man en ik zijn daar ook een keer ingeluisd, wij heel blij zo'n hotelbon aangeschaft, we vonden het een koopie. maar aangekomen in het hotel bleek dus dat je daar MOEST dineren als je van die bon gebruik wilde maken. en aangezien dat diner heel prijzig is, kom je uiteindelijk wel op een fiks bedrag uit. (pas geleden stond er weer iemand voor de deur die die bon probeerde aan te smeren, nou wij zeiden gelijk: 'ons niet gezien jongeheer'!) tenminste als dat ze zijn die wij toen hadden hoor. maar als dat niet het geval is, dan is het echt een superkoopie, 35 euro voor 3 nachten en 2 personen, dan ben ik ook wel geinteresseerd.

miss_riffia17
05-01-2005, 00:33
is er een speciale site voor die HOTEL VOUCHERS zou er graag meer over willen weten. maar als het iets is zoals sardina al zei dan hoeft het niet zo van mij.

Prinsesje_
05-01-2005, 12:05
ik ken die hotelbonnen volgens mij, ze zijn zo goedkoop omdat je verplicht bent om in dat hotel te dineren, klopt dat?? mijn man en ik zijn daar ook een keer ingeluisd, wij heel blij zo'n hotelbon aangeschaft, we vonden het een koopie. maar aangekomen in het hotel bleek dus dat je daar MOEST dineren als je van die bon gebruik wilde maken. en aangezien dat diner heel prijzig is, kom je uiteindelijk wel op een fiks bedrag uit. (pas geleden stond er weer iemand voor de deur die die bon probeerde aan te smeren, nou wij zeiden gelijk: 'ons niet gezien jongeheer'!) tenminste als dat ze zijn die wij toen hadden hoor. maar als dat niet het geval is, dan is het echt een superkoopie, 35 euro voor 3 nachten en 2 personen, dan ben ik ook wel geinteresseerd. Klopt Sardina, je moet altijd de kleine lettertjes lezen van die bonnetjes! Je ziet ze overal en dan in een klein hoekje staat er iets met voorwaarden dat je verplicht bent om daar te eten! en je weet? het eten van een hotel restaurant is peperduur!

lilmizz
07-01-2005, 03:47
Waarom er voor betalen als je die bonnen gratis kunt krijgen:confused:

failsam
07-01-2005, 21:13
salaam alaikoum, Die bonnen zijn niet gratis te verkijgen, maar ze zijn ongeveer 20 euro, wil je ze bestellen stuur me een pm dan stuur ik je een aanvraag formulier. Salaam alaikoum