Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Razer voor Taoufik19

Pagina's : [1] 2 3

RaZer
04-12-2002, 18:15

Gooi hier maar alles uit over mij.. ik ga trainen en ben zo rond half 9 terug. Ik zal het lezen en misschien wel erop reageren :zwaai:

Tnawie
04-12-2002, 18:22
mijn steun heb je al razer :D desnoods gaan wij fusion om die toufikeen poepie te laten ruiken :D

saidaaatje
04-12-2002, 18:28
hiohi ik ga ook sporten enne als ik terug kom dan wil ik wel een vette ruige stoere topic zien!!!!!!

SweetRose
04-12-2002, 18:39
:rolleyes: :zwaai:

Meknessia_warda70
04-12-2002, 19:35

wat moeten we eigenlijk zeggen ????

DieselGirly
04-12-2002, 19:45
Origineel gepost door mariam18 wat moeten we eigenlijk zeggen ???? als jij het weet.........wil je het me dan laten weten. en jij...waar was jij opeens MARIAM..........??!!! WIL JIJ MIJ NOOIT MEER ALLEEN LATEN!!............ :(

Toufik19
04-12-2002, 20:23
ik wil iedereen bedanken om een topic aan mij te wijden.

RaZer
04-12-2002, 20:33
Origineel gepost door Toufik19 ik wil iedereen bedanken om een topic aan mij te wijden. Geen dank.. je heb niets te zeggen hou je commentaar dan voor je. Je kan het niet eens zijn met mij maar als je op mij reageer kom dan met serieuze dingen en geen onzin.

Toufik19
04-12-2002, 20:38
Origineel gepost door RaZer Geen dank.. je heb niets te zeggen hou je commentaar dan voor je. Je kan het niet eens zijn met mij maar als je op mij reageer kom dan met serieuze dingen en geen onzin. lees al je vorige postings,lees mijn antwoorden erop en als je logisch nadenkt dan zul je zien dat het geen onzin is.jij maakt er onzin van omdat je vindt dat je daardoor gekleineerd wordt.sorry dat ik nadenk.by the way,als ik "onzin" verkoop,waarom zijn de meesten het dan eens met mij?ik zeg meesten,en niet iedereen,want je hebt altijd kortzichtige mensen die bij een gebrek aan logica de kracht niet hebben om na te denken.ik ga geen namen noemen.

RaZer
04-12-2002, 20:43
Origineel gepost door Toufik19 lees al je vorige postings,lees mijn antwoorden erop en als je logisch nadenkt dan zul je zien dat het geen onzin is.jij maakt er onzin van omdat je vindt dat je daardoor gekleineerd wordt.sorry dat ik nadenk.by the way,als ik "onzin" verkoop,waarom zijn de meesten het dan eens met mij?ik zeg meesten,en niet iedereen,want je hebt altijd kortzichtige mensen die bij een gebrek aan logica de kracht niet hebben om na te denken.ik ga geen namen noemen. benje nu blij.. heb je het eruit gegooid. En meningen kunnen verschillen wat jij slim vind kan ik onzin vinden en omgekeerd ook. Maar ben je nu nblij is het eruit.. Want ik zit er niet mee hoor alleen jij reageert elke keer op mijn reacties terwijl ik grappen maak dus niet serieus ben en als jij het niet grappig vind mij best maar dan hoef je er niet op te reageren want het is niet voor jou bedoelt. Nog meer te vertellen gooi het eruit. Je mag alles zeggen, misschien voel je je dan beter ofzo..

Lady_moi
04-12-2002, 20:47
ok mensen over wat zijn jullie bezig

RaZer
04-12-2002, 20:52
Origineel gepost door Toufik19 lees al je vorige postings,lees mijn antwoorden erop en als je logisch nadenkt dan zul je zien dat het geen onzin is.jij maakt er onzin van omdat je vindt dat je daardoor gekleineerd wordt.sorry dat ik nadenk.by the way,als ik "onzin" verkoop,waarom zijn de meesten het dan eens met mij?ik zeg meesten,en niet iedereen,want je hebt altijd kortzichtige mensen die bij een gebrek aan logica de kracht niet hebben om na te denken.ik ga geen namen noemen. Dit keer heb ik de moeite gedaan om je bericht te lezen. je zegt daarin waarom zijn de meeste het met jou eens. Nou heb daar niets van gemerkt maar misschien krijg je veel Pm's waarin ze hun steun aan jou betuigen. In ieder gevak dat wil niets zeggen want hier in nederland heeft LPF ook veel stemmen gehad en dat wil ook niet zeggen dat zij gelijk hebben dus met betere argumenten komen.

Toufik19
04-12-2002, 20:53
Origineel gepost door RaZer .....Want ik zit er niet mee hoor.. waarom start je dan een hele topic op en waarom al deze moeite als je er toch niet mee zit? als het je echt niet kon schelen,zou je gewoon niet reageren

RaZer
04-12-2002, 20:54
Origineel gepost door Toufik19 waarom start je dan een hele topic op en waarom al deze moeite als je er toch niet mee zit? als het je echt niet kon schelen,zou je gewoon niet reageren een soort uitlaat klep voor jou zodat je niet ander mans topics niet verpest als je op mij reageer snap je.

Toufik19
04-12-2002, 21:00

Origineel gepost door RaZer een soort uitlaat klep voor jou zodat je niet ander mans topics niet verpest als je op mij reageer snap je. tuurlijk snap ik het.ik ben jou niet.maar het probleem is dat jij automatisch een topic verpest door erop te reageren.dus waarom moet ik mij dan nog afzijdig houden?

Pagina's : [1] 2 3