Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Egyptenaar afgeslacht in Amsterdam

Pagina's : [1] 2

rnaj
08-07-2004, 17:28

Opnieuw liquidatie crimineel in Amsterdam Uitgegeven: 8 juli 2004 13:28 Laatst gewijzigd: 8 juli 2004 16:52 AMSTERDAM - Bij een schietpartij op de hoek van de Jan van Galenstraat en de Willem de Zwijgerlaan in Amsterdam-West is donderdagmiddag de 55-jarige Mournir Barsoum doodgeschoten. Zijn 12-jarige dochter raakte gewond en ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis. Beiden zaten in een donkerblauwe auto toen ze onder vuur werden genomen. De Egyptische broers Magdi en Mounir Barsoum zijn beruchte criminelen. Magdi werd in maart 2002 doodgeschoten in de Amsterdamse Bloedstraat. De beruchte drugshandelaar Magdi Barsoum werkte vanaf de jaren tachtig veel samen met maffiabaas Klaas Bruinsma en verkocht grote hasjpartijen aan Sam Klepper. Bruinsma werd in 1991 doodgeschoten, Klepper in 2000. Tienermeisje Volgens de politie stond de auto, met Nederlands kenteken te wachten voor een stoplicht, toen een bromfiets met twee jongens erop naast de auto stopte. Toen de bestuurder optrok, stapte de bijrijder van de bromfiets af en schoot een aantal keer gericht op Barsoum. De al rijdende auto kwam tegen de paal van een ander stoplicht tot stilstand. Zijn 12-jarige dochter zat op de passagiersstoel. Volgens een ooggetuige kwamen de daders op een scooter aanrijden. "De jongen die achterop zat, stapte af en vuurde zo'n tien kogels op de voorruit en zijruit af. Die waren allemaal raak. Daarna gingen beide jongens er op de scooter vandoor", aldus de ooggetuige. De politie heeft de wijde omgeving afgezet en een politiehelikopter ingezet om de mannen op te sporen. Enkele mensen die aan het signalement van de daders voldoen, zijn in de omgeving aangehouden. Daarmee is niet gezegd dat zij daadwerkelijk de schutters zijn, aldus de politie.

rnaj
08-07-2004, 18:41
Origineel gepost door ZooFree hoe vaak worden er mensen doodgeschoten...rnaj..heb je niets te doen? :D kom anders ff naar de snackbar :hihi: Waarom heb ik toch het gevoel dat ik hier in de maling wordt genomen... :rolleyes: Maare inderdaad had even iets te doen, het laatste kwartiertje op mijn werk :D toen viel mijn oog bovenstaand bericht. Eerst wou ik het de volgende titel geven: "Moslim afgeslacht in Amsterdam" Maar gelukkig bedacht ik mij net op tijd en heb ik het bij de feiten gehouden, als een onschuldige homo geen moslim mag zijn, dan kan een zware crimineel het al helemaal niet wezen....

rnaj
08-07-2004, 18:42
Origineel gepost door ZooFree hoe vaak worden er mensen doodgeschoten...rnaj..heb je niets te doen? :D kom anders ff naar de snackbar :hihi: :hihi: Als je wilt daten, moet je even een PM sturen.... :D

Hamas_C
08-07-2004, 18:54
Ik was daar ik zag die auto staan en de hele leger was daar bijna!! Overal politie in burger!! Brommers auto s niet normaal!!

AlHoceima_Leila
08-07-2004, 19:33

Niet ontkennen he :D waarom doe je mee aan zulke praktijken als het je kinderen in gevaar kunnen komen. :jammer:

loubna321
08-07-2004, 21:08
Ik was daar ik zag die auto staan en de hele leger was daar bijna!! Overal politie in burger!! Brommers auto s niet normaal!! heb je het zien gebeuren? :auw:

Guy
08-07-2004, 21:37
Origineel gepost door Ononono Twee jongens op een scooter... :rolleyes: Jij kan lezen ;)

moppi
08-07-2004, 21:42
tjah ze gaan er uiteindelijk allemaal aan... laatst nog die gijs nog wat...en ja wat k ervan vindt?intereseert me niet..een normaal mens moet hard werken voor zn centjes en deze man verkoopt die shit en maakt daarmee andere mensen gek...

Lady_Independe
08-07-2004, 21:49
Origineel gepost door rnaj Net goed!!!!!! :goedzo: Moeten ze maar geen criminele activiteiten gaan doen, zoals dealen, mensen zomaar afschieten en met criminelen handelen! Ze weten dat zoiets kan gebeuren, dus heb ABSOLUUT geen medelijden met ze! :rolleyes: Net goed, laat hem nu maar lekker branden! :zwaai:

Deliana
09-07-2004, 01:16
Origineel gepost door Corrie Arme meid, hoop dat ze snel beter wordt... Om de crimi zelf kan ik geen traan laten eigenlijk... Dat kind ja :(

Deliana
09-07-2004, 01:17
Geliquideerde Mournir Barsoum lid van beruchte familie Uitgegeven: 8 juli 2004 17:30 Laatst gewijzigd: 8 juli 2004 17:36 AMSTERDAM - De man die donderdagmiddag in Amsterdam-West is doodgeschoten, is de 55-jarige Egyptenaar Mounir Barsoum, bijgenaamd Adel. Zijn broer Magdi Barsoum werd in maart 2002 geliquideerd in de Amsterdamse Bloedstraat. Samen runden ze een coffeeshop annex café Bar Red Light aan de Oudezijds Achterburgwal. Magdi Barsoum verwierf naam als drugshandelaar die vanaf de jaren tachtig met maffiabaas Klaas Bruinsma samenwerkte. Bruinsma werd in 1991 doodgeschoten op de stoep van het Hilton Hotel. Hasjpartijen Een van de hasjpartijen verkocht Barsoum aan Sam Klepper en was aangeleverd door Ibrahim Akasha. Over de betaling van deze partij ontstond een conflict, waarbij Barsoum zou hebben bemiddeld. In mei 2000 werd Akasha echter vermoord, in de Amsterdamse Bloedstraat, dezelfde straat als waar Magdi Barsoum later het leven verloor. De golf van liquidaties die de hoofdstad en omstreken al jaren in zijn greep houdt, zou zijn voortgekomen uit een conflict tussen Joegoslavische en Nederlandse criminelen. Magdi Barsoum zou zich in het Joegoslavische kamp hebben bevonden. In 2001 zou opdracht zijn gegeven de broers Magdi en Mounir te vermoorden. Een van de opdrachtgevers daarvoor zou Kleppers vaste zakenpartner John M. zijn geweest. Klepper kwam in 2000 om het leven bij een schietpartij. Lekkende politietolk Mounir Barsoum speelde begin dit jaar nog een rol in een rechtszaak tegen een lekkende politietolk. Die zou geheime informatie opzettelijk hebben doorgespeeld aan Magdi Barsoum, tegen betaling van (familie-)sieraden en geld. De tolk was in 2001 actief betrokken bij het politieonderzoek (codenaam Nijl) tegen de crimineel. Magdi Barsoum werd in die tijd verdacht van grootschalige criminele activiteiten en betrokkenheid bij de liquidatie van Akasha in 2000. De dubbelrol van de tolk kwam aan het licht nadat Barsoum zelf werd doodgeschoten. De politie herkende de stem van de tolk in afgeluisterde telefoongesprekken tussen hem en Mounir Barsoum. Die legde een zeer belastende verklaring af. Het belang van Mounir Barsoum was, zo zei officier van justitie K. Plooy tijdens de zitting, de sieraden terug te krijgen, waarover na de dood van Magdi in zijn familie onrust was ontstaan. Bron:nu.nl

rnaj
09-07-2004, 09:15
Origineel gepost door ZooFree rnaj weet je mensen d8ten dat ik homo was en vroegen het d.m.v ene pm haha ik viel van me burostoel vanmorgen hahaha DAT BEN IK DUS NIET Moet je eens goed naar die avatar van jezelf kijken, dan denkt toch iedereen dat je homo bent :D

Pagina's : [1] 2