Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Topless zonnen mag nu ook in Turkije

Pagina's : [1] 2 3 4

moppi
08-07-2004, 16:17

Topless zonnen mag nu ook in Turkije Goed nieuws voor zonaanbidsters die vakantie willen gaan vieren in Turkije. Het land wil topless zonnebaden nu officieel toestaan. Strand De regering van het overwegend islamitische land wil een bepaling die topless zonnebaden verbiedt, schrappen uit het wetboek voor strafrecht. Het tonen van ontblote borsten op straat blijft verboden, maar op het strand mag het straks wel. Het Turkse parlement zal de gewijzigde wet naar verwachting later dit jaar goedkeuren. Topless zonnebaden is in Turkije vrij gewoon, zeker op stranden die worden gefrequenteerd door westerse toeristen. Het is ook alweer een aantal jaren geleden dat vrouwen ervoor werden vervolgd

asma_201
08-07-2004, 16:59
nee dat vind ik niet kunnen en ze noemen het een islamitische land now i don't think so.......

tonk
08-07-2004, 18:04
Ik neem aan dat de dames op de stranden niet erg veel aan hebben, kleine bikini's enzo, dan maakt het al dan niet aanhebben van het topje ook niet meer zoveel uit.

AlHoceima_Leila
08-07-2004, 19:30
Turkije is dus echt geen Islamitisch land maar ja

Silentium
08-07-2004, 20:18

Origineel gepost door moppi Topless zonnen mag nu ook in Turkije Goed nieuws voor zonaanbidsters die vakantie willen gaan vieren in Turkije. Het land wil topless zonnebaden nu officieel toestaan. Strand De regering van het overwegend islamitische land wil een bepaling die topless zonnebaden verbiedt, schrappen uit het wetboek voor strafrecht. Het tonen van ontblote borsten op straat blijft verboden, maar op het strand mag het straks wel. Het Turkse parlement zal de gewijzigde wet naar verwachting later dit jaar goedkeuren. Topless zonnebaden is in Turkije vrij gewoon, zeker op stranden die worden gefrequenteerd door westerse toeristen. Het is ook alweer een aantal jaren geleden dat vrouwen ervoor werden vervolgd Het verbaast me niets. Turkije kent immers geen Islamitische staat.

moppi
08-07-2004, 20:25
Origineel gepost door Silentium Het verbaast me niets. Turkije kent immers geen Islamitische staat. oww ik d8 dat turkije een islamitische land was :confused:

said_denhaag
08-07-2004, 20:31
Origineel gepost door moppi Topless zonnen mag nu ook in Turkije Goed nieuws voor zonaanbidsters die vakantie willen gaan vieren in Turkije. Het land wil topless zonnebaden nu officieel toestaan. Strand De regering van het overwegend islamitische land wil een bepaling die topless zonnebaden verbiedt, schrappen uit het wetboek voor strafrecht. Het tonen van ontblote borsten op straat blijft verboden, maar op het strand mag het straks wel. Het Turkse parlement zal de gewijzigde wet naar verwachting later dit jaar goedkeuren. Topless zonnebaden is in Turkije vrij gewoon, zeker op stranden die worden gefrequenteerd door westerse toeristen. Het is ook alweer een aantal jaren geleden dat vrouwen ervoor werden vervolgd wat je allemaal moet doen om bij europa te horen ,hoop dat die boerengeweigert worden .

said_denhaag
08-07-2004, 20:32
Origineel gepost door ZooFree hmmm...waarom niet?....marokko heeft het ook...is dat dan GEEN islamitische land?....en Marokko heeft geen doelen zoals horen bij de EU...en ze doen het al... dat zijn joden en joden aanhang .

moppi
08-07-2004, 20:35
Origineel gepost door said_denhaag wat je allemaal moet doen om bij europa te horen ,hoop dat die boerengeweigert worden . boeren :hihi: maar zeg eens eerlijk said jij zou het wel leuk vinden een strand vol topless girls :rolleyes:

said_denhaag
08-07-2004, 20:38
Origineel gepost door moppi boeren :hihi: maar zeg eens eerlijk said jij zou het wel leuk vinden een strand vol topless girls :rolleyes: nee hoor ik heb liefer 1 vogel in de hand dan tien in de lucht :D

moppi
08-07-2004, 20:39
Origineel gepost door said_denhaag nee hoor ik heb liefer 1 vogel in de hand dan tien in de lucht :D jajaa dat zeggen ze allemaal :hihi:

said_denhaag
08-07-2004, 20:41
Origineel gepost door moppi jajaa dat zeggen ze allemaal :hihi: ja echt waar ,en trouwens wat moet ik met al die wijfen ,als ik er niks mee mag doen ?

moppi
08-07-2004, 20:44
Origineel gepost door said_denhaag ja echt waar ,en trouwens wat moet ik met al die wijfen ,als ik er niks mee mag doen ? wat bedoel je met 'als ik er niks mee mag doen' ? dat ze je niet willen :hihi:

Habibinur
08-07-2004, 20:46
Ik ga over 2 weken voor het eerst naar Turkije maar HELL NO dat ik topless zou gaan lopen! Turkije is toch wel islamitisch??

said_denhaag
08-07-2004, 20:47

Origineel gepost door moppi wat bedoel je met 'als ik er niks mee mag doen' ? dat ze je niet willen :hihi: ga knikkeren of zo .of ben jij zo makelijk te krijgen?

Pagina's : [1] 2 3 4