Bekijk originele versie : Mensen uit Agadir of die er zijn geweest??
Ik heb een Paar vragen..
Hoelang is het reizen met de bus van Agadir naar Essouira?
En wat voor excursies valllen er toe doen? We hebben ook 2 daagies
Marakkech op de planning staan, moeten we van te voren hotel boeken
of raken ze niet snel vol en kan het het gewoon ter plekken?
Verder gaan wij met 4 meiden in hartje zomer is dat wel veilig?
En en en ik heb op waarderingen zitten kijke op internet
en las dat het eten van het hotel niet echt lekker was klopt dit of overdrijven de Hollanders een beetje:hihi:
Verder las ik ook vaak dat er kakkerlakken in kamers of wc waren.
Ik heb een 4 sterren hotel genomen ben opeens zo bang:( dat hotel niks is.
Alvast bedankt
sousia12
29-03-2010, 23:59
Sorry maar kakarlakken:maf: lopen alleen rond als je een hotel pakt dat nog geen 5 euro per nacht kost. redelijke hotel neem je voor 15 á 20 euro. krijg je ene verzorgde kamer, lekkere ontbijt ( vaak niet in begrepen in kamerprijs)
en voor het eten ga lekker de stad in er zijn heel veel restuarantjes met lekker eten, voor de rest neem ik nooit deel aan excursies, is me te toeristisch, en als je altijd samen bent gebeurt er nix, ga wel niet in op reacties van mannen, want die zijn erg opdringerig. ik heb gelukkig me mannetje die me altijd beschermd.:D
in de zomer raken de meeste hotels wel vol, maar je kunt altijd iets vinden.
meid heel veel succes met je vakantie, ;)
:hadj: let wel op agadir kan in de zomer ontzettend heet zijn,
Sorry maar kakarlakken:maf: lopen alleen rond als je een hotel pakt dat nog geen 5 euro per nacht kost. redelijke hotel neem je voor 15 á 20 euro. krijg je ene verzorgde kamer, lekkere ontbijt ( vaak niet in begrepen in kamerprijs)
en voor het eten ga lekker de stad in er zijn heel veel restuarantjes met lekker eten, voor de rest neem ik nooit deel aan excursies, is me te toeristisch, en als je altijd samen bent gebeurt er nix, ga wel niet in op reacties van mannen, want die zijn erg opdringerig. ik heb gelukkig me mannetje die me altijd beschermd.:D
in de zomer raken de meeste hotels wel vol, maar je kunt altijd iets vinden.
meid heel veel succes met je vakantie, ;)
:hadj: let wel op agadir kan in de zomer ontzettend heet zijn,
OKe bedankt meid:kus:
Raar wij hebben een hotel dus genomen van 50 per nacht en nog las ik dat dus.
Ik hou echt van warmte:love: Dus dat komt wel goed insa allah.
sousia12
30-03-2010, 00:11
OKe bedankt meid:kus:
Raar wij hebben een hotel dus genomen van 50 per nacht en nog las ik dat dus.
Ik hou echt van warmte:love: Dus dat komt wel goed insa allah.
met warm bedoel ik 50 graden:maf2: . trek je dat ???
sousia_amal
30-03-2010, 16:38
met warm bedoel ik 50 graden:maf2: . trek je dat ???
dat is niet altijd zo hoor, alleen net als afgelopen zomer bv was het superheet dit was bijna in heel marokko zo.
maar normaal is het niet overdreven warm in agadir ong 35 graden
sousia12
30-03-2010, 20:12
dat is niet altijd zo hoor, alleen net als afgelopen zomer bv was het superheet dit was bijna in heel marokko zo.
maar normaal is het niet overdreven warm in agadir ong 35 graden
klopt vorig ben ik daar geweest en toen was het niet te doen, maar dit jaar zeggen ze dat het weer zo heet wordt. maar het was niet overal in marokko heet, ik was ergens geweest waar de wind waaide en een lekker briesje meenam vanuit zee,dus daar ben ik twee weken geweest.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.