Bekijk volle/desktop versie : Wie kent er een (wonder)middel om aambeien snel te genezen???



Pagina's : 1 [2] 3

30-03-2010, 01:19


Sperti, kan je gewoon bij de drogist halen. Weet alleen niet of het schadelijk kan zijn als je in verwachting bent.

30-03-2010, 03:28


voor de dames die niet weten wat aambei is

Aambeien zijn dus eigenlijk gezwollen bloedvaten,die kunnen zwellen om de anus lucht- en lekdicht af te sluiten. In feite heeft iedereen dus aambeien. Wanneer deze zwellichamen regelmatig onder hoge druk komen te staan, bijvoorbeeld door hard persen tijdens de stoelgang, loopt de druk in de bloedvaten op en kunnen onder hoge druk komen te staan, bijvoorbeeld door hard persen tijdens de stoelgang, loopt de druk in de bloedvaten op en kunnen ze gaan uitzetten. Wanneer het normale aambeiweefsel zodanig gezwollen en geïrriteerd is dat het klachten veroorzaakt


dus veel fruit/bladgroenten eten,1,5 l water en weinig wit brood


30-03-2010, 08:21
Het ziet er echt ranzig uit.

30-03-2010, 08:27
Lijnzaadolie regelmatig nemen ( de tuinen) en zodra je de drang voelt om te ontlasten naar de toillet gaan en niet verkramd ontlasten en geen druk uitoefenen.

30-03-2010, 09:28


@TS: Helaas meid, als je ze nu al hebt, verwacht niet dat je er voor de bevalling vanaf bent. Aambeien blijven voor altijd, alleen zijn er momenten waarop je er last van hebt en momenten waarop je er geen last van hebt.
Door het persen tijdens de bevalling gaan zeweer naar buiten komen.
Maar ik denk dat je door de pijn van de weeën echt niet aan je aanmbeien gaat denken.

Ik kreeg ze door de bevalling, heb een hel meegemaakt tijdens mijn kraamweek. Elke keer als ik moest poepen was het alsof er glas uitkwam.

30-03-2010, 09:31
ik heb ook na de bevalling last gehad; k heb sperti gebruikt en de aambei teruggeduwd! Mijn zus zweert bij water en zout.

Succes!

30-03-2010, 09:55
Er is een apotheek die een wondermiddel voorschrijft en die zit in hilversum je kunt google naar reacties!

http://www.curanol.nl/

Ook neusspray werkt heel goed daar zit iets in waar door de aambeien door inkrimpen!

30-03-2010, 09:57
meskiena lieverd, doet echt pijn ik heb dat ook gehad na de bevallingvan mijn eerste zoontje, ik heb er ook een zalf voor gekregen en dat hielp nog hoor maar kweet de naam niet meer...in ieder geval allah ifkek hla gheer das 1 en 2 allah ichafik...

xxxxxxxxxxxxxxx veel sterkte

30-03-2010, 12:10

Citaat door _Ought_Aicha_:


Ik woon in Hilversum, vertel me meer

Hoe gaat 't met jou trouwens? Je bent niet meer zo actief hè.



Staat link bij van die site..De enigste apotheek die dat spul verkoopt!

Gaat goed hamdoelillah,nee niet veel meer idd drukjessss ben ook weer zwanger alhamdoelillah

30-03-2010, 12:51
IK had het ook toen ik hoog zwanger was......van alles uitgeprobeerd...
Het is echt dodelijk geweest voor mij, had een hel meegemaakt.

Uiteindleijk adviseerde mijn verloskundige mij Curanol, dat waren tabletten in combinatie met de zalf. ( allebij Curanol). Nou ik kon het niet geloven....maar het heeft echt geholpen.
Het was zo erg bij mij dat ik er ademhalingsproblemen van kreeg als ik ging zitten of lopen......

Ik zou erachteraangaan.....je kan er vast wel vanaf komen voor je bevalling met Curanol dan .........inchallah .

Ik wens je veel sterkte!

30-03-2010, 13:08
Lijkt me zoooo pijnlijk, hoop echt dat ik ze NOOIT zal krijgen

Shifae voor jou TS.

30-03-2010, 14:00

Citaat door salama:
IK had het ook toen ik hoog zwanger was......van alles uitgeprobeerd...
Het is echt dodelijk geweest voor mij, had een hel meegemaakt.

Uiteindleijk adviseerde mijn verloskundige mij Curanol, dat waren tabletten in combinatie met de zalf. ( allebij Curanol). Nou ik kon het niet geloven....maar het heeft echt geholpen.
Het was zo erg bij mij dat ik er ademhalingsproblemen van kreeg als ik ging zitten of lopen......

Ik zou erachteraangaan.....je kan er vast wel vanaf komen voor je bevalling met Curanol dan .........inchallah .

Ik wens je veel sterkte!


Bedankt voor iedereen die gereageerd heeft,
ben naar de apotheker geweest en ze verkopen dat hier niet curanol, echt erg, is hier niemand die van Nederland toevallig naar België komt?

30-03-2010, 14:12



Citaat door MoneyMonster:
Wallah dat is wat ik ooit heb gehoord Ik heb gelukkig nooit aambeien gehad dus kan niet uit ervaring spreken, maar ik hoorde wel een andere vrouw zeggen dat sambal goed werkt en die aambeien wegbrandt of zo. Tja, en dat wegbranden geloof ik best


als je straks iemand ziet langs vliegen, dan weet je dat ze deze tip heeft geprobeerd...

30-03-2010, 14:19

Citaat door aleysa:
Bedankt voor iedereen die gereageerd heeft,
ben naar de apotheker geweest en ze verkopen dat hier niet curanol, echt erg, is hier niemand die van Nederland toevallig naar België komt?


hier bezorgen ze ook in belgie

http://www.drogisterij.net/Pharmontis_curanol_zalf/P/778496/direct

30-03-2010, 14:21
wat je trouwens ook even moet halen is een laxeermiddel, maar je moet wel even kijken of dat mag in combinatie met je zwangerschap..

p.s.ik had het zo erg, dat die pillen en zalf van curanol mij niet eens hielpen, ik blijf zeggen dat ik nog liever de bevalling heb dan aambeien

Pagina's : 1 [2] 3