Bekijk originele versie : Een goede vriend van mij
is marokkaans en homo. Ik heb er niks op tegen en het is een goed mens. HIj is sociaal geeft om de ouderen en de armen. En is gewoon een doodnormale jongen alleen vind hij mannen leuker dan vrouwen. Er is echter een ding wat mis is. Hij wordt zo vaak uitgescholden en heel vies aangekeken door zowel de welbekende marokkaanse "etterbakkies" als door de meer sophisticated marokkanen. Ze accpeteren hem als persoon gewoon simpelweg niet.
Nou heb ik veel dingen meegekregen van mn ouders en een van die dingen was dat men iedreen met respect moest behandelen ongeacht of die persoon moslim is of niet.
Nou vind ik het alleen maar jammer dat in de marokkaanse cultuur de haat jegens homos zo sterk is. Ik ben zelf marokkaan maar ik heb niks tegen homos. Ik respecteer hen en zij respecteren mij. Alleen vind ik het jammer om te zien dat steeds meer marokkaanse jongens een nogal vijandige ( haast agressieve) houding hebben jegens homos en homosexualiteit. Die jongen wordt na een dergelijke "aanval" hartstikke depri. En er is 1 ding waar ik niet tegen kan en dat is als een vriend of vriendin van mij door toedoen van andreen depri si geworden
Ik bedoel ben ik dan de enige in de marokkaanse gemeenschap die van iemands sexualiteit geen probleem maakt? ben ik dan de uitzondering die de regel maakt?.
Lady_moi
04-12-2002, 16:06
ik snap je...
je bent niet de enige.
an 3andi danya haniya
DieselGirly
04-12-2002, 16:18
jah lieve jongen wat doe je eraan, ik zelf heb niets tegen homo's , enige wat ik je kan zeggen......Marokanen veranderen toch niet, en wee gewoon een goede vriedn voor je vriend......
Veel liefs fouzia
Paris.............. ik heb ook een marokkaanse vriend die homo is.
hij is mijn beste maatje. we hebben altijd lol.
maar hij heeft het heel moeilijk. zijn vader accepteert het niet.
hij heeft een nederlandse vriend en vindt het vreselijk dat zijn pa hem niet meer ziet als zoon.
als hij hier over praat huilen we samen en daarna praten we over leuke dingen.
jouw vriend heeft veel steun aan je. wees een goede vriend en laat het merken dat je achter hem staat.
:zwaai: :zwaai:
Ik zou daar denk ik erg veel moeite mee hebben, als blijkt dat een goede vriend homo is............
de gedachte dat hij meer in jou kan zien dan een goede vriend...... maakt mij al misselijk.......
Mocro4eva
04-12-2002, 16:29
Wat ik niet begrijp is dat sommige mensen andere mensen 'haten' terwijl ze deze niet eens kennen!! Ik bedoel je hoeft het niet eens te zijn met de levenswijze van een ander, maar om deze persoon dan meteen te haten vind ik een beetje te.
Ik begrijp ook wel, dat dit onderwerp onder de Marokkaanse en moslim gemeenschap een taboe is dat langzaam wordt doorbroken en dat homoseksualiteit over het algemeen wordt afgewezen, maar ik vind dat dit nog geen redenen zijn om andere mensen te kleineren en belachelijk te maken. Je moet ze in hun waarde laten, want wie zijn wij om over die mensen te oordelen??
Lady_moi
04-12-2002, 16:30
jah je moet weten dat je een vriend heel belangrijk is voor die soort mensen dus steun hem aub
Origineel gepost door Paris
is marokkaans en homo. Ik heb er niks op tegen en het is een goed mens. HIj is sociaal geeft om de ouderen en de armen. En is gewoon een doodnormale jongen alleen vind hij mannen leuker dan vrouwen. Er is echter een ding wat mis is. Hij wordt zo vaak uitgescholden en heel vies aangekeken door zowel de welbekende marokkaanse "etterbakkies" als door de meer sophisticated marokkanen. Ze accpeteren hem als persoon gewoon simpelweg niet.
Nou heb ik veel dingen meegekregen van mn ouders en een van die dingen was dat men iedreen met respect moest behandelen ongeacht of die persoon moslim is of niet.
Nou vind ik het alleen maar jammer dat in de marokkaanse cultuur de haat jegens homos zo sterk is. Ik ben zelf marokkaan maar ik heb niks tegen homos. Ik respecteer hen en zij respecteren mij. Alleen vind ik het jammer om te zien dat steeds meer marokkaanse jongens een nogal vijandige ( haast agressieve) houding hebben jegens homos en homosexualiteit. Die jongen wordt na een dergelijke "aanval" hartstikke depri. En er is 1 ding waar ik niet tegen kan en dat is als een vriend of vriendin van mij door toedoen van andreen depri si geworden
Ik bedoel ben ik dan de enige in de marokkaanse gemeenschap die van iemands sexualiteit geen probleem maakt? ben ik dan de uitzondering die de regel maakt?
Volgens mij ben jij het gewoon.. Jongen die zich paris noemt en een engel als Avarar :rolleyes: ;)
hehe geintje :D he ik heb er niets tegen zou mijn beste vriend zeggen dat hij homo zou ik het wel even moeilijk vinden maar hem niet anders behandelen als daarvoor.
Ik ben hier niet om te oordelen. Allah (swt) zal dat doen.
Origineel gepost door Paris2
wat is een avarar????
Ja sorry maar ik ben mn intellect nog aan het voeden.
he ik ben nog jong
dat zijn we allemaal hier aan het doen :rolleyes:
Kijk naar Paris. Engel op wolk is Avatar
mijn hoekje en dan mijn opties en onderin kan je je avatar veranderen.
Origineel gepost door Paris2
Sorry maar hoe zielig ben jij wel niet? Als je zo denkt nou dan zijn jullie kennelijk geen virendne van elkaar.
Een homo kijkt echt niet naar elke man/jongen. Misschien heeft ie wel smaak :D
Maar serieus dat zou ie echt niet doen. Jij geilt toch ok niet op elk meisje? of wel soms?
Paris2,
Je moet toch echt beter gaan lezen......... nu moet ik het nm. weer uitleggen.........
ten eerste heb ik zoiets nog nooit meegemaakt, gelukkig.....
ten tweede zei ik te denken het daar erg moeilijk mee te hebben met nadruk op denken omdat ik dat nog nooit heb meegemaakt.
en als ik zo denk dan zijn we geen goede vrienden?? dat slaat al helemaal nergens op, want wie zegt dat vriend of vriendinnen niet op elkaar verliefd worden....... stel jullie zijn echt maatje, 2 handen op 1 buik........ langzamer hand KAN het zo zijn dat hij of misschien jij wel interesse in hem begint te krijgen........... zulke dingen gebeuren nu eenmaal........ dat heb je niet in de hand........
als je meer uitleg nodig hebt, moet je het eff zeggen
Maryam_Iglouzan
04-12-2002, 17:35
Een homo kijkt echt niet naar elke man/jongen. Misschien heeft ie wel smaak
Maar serieus dat zou ie echt niet doen. Jij geilt toch ok niet op elk meisje? of wel soms?
dat is waar
dom dat mensen dit denken he
Tja wat kun je eraan doen???
KIJK, MEESTE MENSEN HEBBEN NIKS TEGEN HOMOS......ZOLANG ZE MAAR GEINTEGREERD ( KUCHE KUCHE ) ZIJN IN DE MAATSCHAPPIJ. MAAR JE HEBT VAN DIE HOMOS DIE DOEN DAMN ZO VERWIJFD DAT ZE HET GEWOON OVER ZICHZELF AFROEPEN.
JAH, DAN MOETEN ZE NIET ZEUREN DAT ZE NEGATIEF BENADERD WORDEN. GEDRAAG JE ZOALS DE REST EN JE HEBT GEEN PROBLEM :D :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.