Bekijk originele versie : Carte National kwijt...en nu?
CooleVrouw
29-03-2010, 13:27
Ik ben mijn carte national kwijt, nu staat me ook bij dat ie verlopen is. Ik moet dus een nieuwe gaan aanvragen.
Doen ze moeilijk als je 'm kwijt bent?
sousia12
29-03-2010, 14:40
als ik het goed heb, moet je geboorte uitreksel hebben, en je vader meenemen met marokkaanse geboorte boekje( al hala madania), hij moet toestemming geven en het voor jou aanvragen ,ook als je getrouwd bent, vader moet mee....foto´s en paspoort.
bel voor de zekerheid de consulaat maar eens op. maar dat is wat een kennis van mij moest hebben. succes ermee
1DiepOngelukkig
29-03-2010, 20:22
als ik het goed heb, moet je geboorte uitreksel hebben, en je vader meenemen met marokkaanse geboorte boekje( al hala madania), hij moet toestemming geven en het voor jou aanvragen ,ook als je getrouwd bent, vader moet mee....foto´s en paspoort.
bel voor de zekerheid de consulaat maar eens op. maar dat is wat een kennis van mij moest hebben. succes ermee
Vader hoeft niet mee hoor, alleen je moet inderdaad wel geboorte uitreksel hebben en het familie boekje.
Ik heb m vorig jaar ook aangevraagd zonder mijn paps.
CooleVrouw
30-03-2010, 00:20
Thanks meiden!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.