Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Draries, een vraagje..

Pagina's : [1] 2

...habibida...
29-03-2010, 03:07

Salaam Kheb een vraag a goti,, 99% is niet maagd van ons maar als je er later over denkt heb je dan geen spijt? ik zelf heb er echt spijt van, had ik de klok kunnen terug draaien dan zou ik da voor later houden ( halal ), liever maagd en dan later gewoon seruis met diegene van wie ik echt ga houde enz.. maar mohiem ik wil wete of andere ook wel spijt hebben. Lay3awen ps. zwemmels die met hun fucked up reacties afkomen ,, kowdo gewoon

Sabeer
29-03-2010, 08:41
Ben het echt met je eens. heb er ook spijt van. Als ik het terug kon draaien dan zou ik het anders hebebn gedaan. maar heb dat met meerdere dingen. Dingen die volgens de islam niet kunnen. Zou me een hoop ellende bespaard hebben

Power28
29-03-2010, 09:11
tja, als je de tijd terug kon draaien kwam je weer in de tijd terug dat je nog maagd was en dat je weer net zo geil was. Dan ben je weer snel vergeten dat je er spijt van hebt. Het is echt fucking moeilijk om maagd te blijven, vooral in deze tijd man. Het is wel een grote zonde, misschien wel de grootste maar ja, wij mannen zijn zwak wat dat betreft.

miss-Dior
29-03-2010, 09:14
Spijt! maar onder tussen neu ken jullie gewoon door. hypocrieten:maf2:

1DiepOngelukkig
29-03-2010, 12:01

Ik ga wel even de zakdoekjes halen voor de grote mannen, kunnen ze hun neusje snuiten. Miss Dior biedt jullie verder een schouder om op te huilen..

Kasrawiiia
29-03-2010, 14:22
Ik ga wel even de zakdoekjes halen voor de grote mannen, kunnen ze hun neusje snuiten. Miss Dior biedt jullie verder een schouder om op te huilen.. hahahha good one!:D

chanterboy_beto
29-03-2010, 17:22
beste broeders ik heb er ook spijt van maar in plaats daarvan ga ik niet zeuren toon berouw aan je heer der werelden en hemelen en insahallah zal hij ons vergeven en wollahi toon berouw voor je weg gaat nu kan het nog

JaguarX
29-03-2010, 17:34
Door wie ben je ontmaagd door een mocro wijf ....

soumaya_riffia
29-03-2010, 17:40
Allah zijn deuren staan ALTIJD open voor berouw en spijt, "wa la ta9nato min ra7mati Allah" " en wanhoop niet aan de barmhartigheid van Allah" Denk niet meer aan het verleden maar aan de toekomst. En kijk het feit dat je er spijt van hebt, en dat je dat ook laat zien aan jouw Heer, het feit dat je je verdiept in je godsdienst, je imaan, je hart zuivert met imaan en noor door de quraan te lezen, naar lezingen te gaan, 's nachts te bidden, naar de moskee te gaan, met zuivere woorden te praten ... dit alles zal van jouw een zuivere moslim maken waardoor je bij wijze van spreken je zondes gaat vergeten. voorwaarden opdat allah je jouw zonden vergeeft: -spijt hebben en berouw tonen -niet meer opnieuw doen Moge Allah ons leiden en @power28: gebruik het feit dat jullie mannen zwakker zijn niet als excuus om in bed te mogen kruipen weet dat de islaam jullie mannen specifiek verwittigd voor het volgende: als jij zina ( overspel, en dus vrijen) pleegt, dit automatische op een van de vrouwen in jouw omgeving zal terugvallen, dus oftewel je zuster, oftewel je tante, enz... denk daar aan voor je de zonde wil plegen... Wa Allah Musta3ad...

Miryam_X
29-03-2010, 17:49
Ikzelf ben nog maagd maar ik kan heel goed begrijpen voor de mensen die het niet meer zijn wel spijt hebben..

JaguarX
29-03-2010, 17:50
Ikzelf ben nog maagd maar ik kan heel goed begrijpen voor de mensen die het niet meer zijn wel spijt hebben.. Ewa hou je benen dicht................

1DiepOngelukkig
29-03-2010, 17:51
Ikzelf ben nog maagd maar ik kan heel goed begrijpen voor de mensen die het niet meer zijn wel spijt hebben.. Ben je van achteren en in je mondje ook nog maagd?

Miryam_X
29-03-2010, 17:52
Ewa hou je benen dicht................ Zal ik doen!:goedzo:

Miryam_X
29-03-2010, 17:54
Ben je van achteren en in je mondje ook nog maagd? Euh wat denk je zelf? Ik ben geen slet schat ;)

JaguarX
29-03-2010, 17:54

Ben je van achteren en in je mondje ook nog maagd? Hmmm jij hebt ervaring he, heb jij het zeker ook gedaan, maar klopt er zijn meisjes die gepakt zijn in hun mondje kontje en oortje, maar eigenlijk ben je dan ook ontmaagd vind ik..... Meeste puur uit ontwetendheid denken dat ze zolang ze niet in hun kutje zijn genomen nog maagd zijn......BULLSHIEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTT

Pagina's : [1] 2