Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : ??Verscentrum Tanger???

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8

nadaatje
15-04-2010, 10:35

hahahhaha weet je wat ik zo grappig vindt dat de personen die hier allemaal maar lelijk over tanger praten en niet die vlees zema willen kopen dat het ondertussen gozers zijn die aan het eind van de avond lekker de discos in duiken en lekker dronken worden en de meiden met stiekeme dinden in een hotel bezig zijn en dan komen ze hier zeuren over haram vlees want als ze zo goeie moslims waren zouden ze hier ook niet komen om te roddelen over deze zaak uit jaloezie

Nadir_Utr
15-04-2010, 12:55
Geplaatst door microsoft wat ik niet snap is dat mensen nu een hele tumult maken van het feit of het vlees halal is of niet. Deze discussie heb ik nooit gezien bij de opening van andere slagerijen. Het feit dat deze zaak ander eprijzen hanteert, duid niet meteen op vlees dat niet halal is. Deze man heeft al een zelfde zaak in den haag. Dan zou je logisch kunnen nadenken dat door groot inkopen en het hanteren van lage winstmarges het lukt om laag in de markt te blijven. Nadeel bij deze methode is dat deze winkel veel meer omzet moet draaien voor soortgelijke winsten als bij andere slagerijen, die hogere winstmarges hanteren. Het trieste aan dit verhaal is dat bedrijven al yakhlaf die jarenlang min of meer de markt gedomineerd hebben zich nu enorm bedreigd voelen en hun omzet zien teruglopen. Gaat er dan nog geen lampje branden bij mensen dat ze misschien wel jarenlang veels te hoge winstmarges gehanteerd hebben? omdat ze min of meer marktleider waren? Het meest trieste aan deze ontwikkeling is dat yakhlaf nog heeft geprobeerd om te opening van tanger tegen te houden doormiddel van bewzwaar en een handtekeningenactie. het stadsdeel is juist voor marktwerking en concurrentie. Kortom ik vind het verhaal van sommige mensen in deze topic omslachtig. Enerzijds is er eindelijk een slagerij/supermarkt die juist in deze tijden wel denkt aan haar klanten en de producten zo prijst dat het betaalbaar is voor iedereen, maar aan de andere kant mensen het dan wantrouwen en van alles en nog wat suggereren zonder enig bewijs. Blijkbaar is de doelgroep niet klaar voor deze vorm van concurrentie en moeten ze vooral blijven kopen bij hun huidige groentenboeren/slagerijen etc, het geld groeit toch aan de boom.

ikke-ikke
15-04-2010, 13:50
wat is het adres?

safahh
15-04-2010, 16:11
Marokkanen zijn echte haters. het vlees van tanger is gewoon halal. en goedkoop en goed. tanger heeft al zijn concurenten uitgeschakeld omdat hij gewoon goedkoop is. en marokkanen houden van goedkoop heel slim van hem. dus mensen allemaal naar tanger. en ja de zielige andere slagers moeten maar hun prijzen omlaag gooien in plaats van hier leugens te verspreiden.

xxjebliaxx
15-04-2010, 17:35

wat is het adres? Plein 40'45 in Amsterdam west

dinaatjuhh
15-04-2010, 22:40
Geplaatst door microsoft wat ik niet snap is dat mensen nu een hele tumult maken van het feit of het vlees halal is of niet. Deze discussie heb ik nooit gezien bij de opening van andere slagerijen. Het feit dat deze zaak ander eprijzen hanteert, duid niet meteen op vlees dat niet halal is. Deze man heeft al een zelfde zaak in den haag. Dan zou je logisch kunnen nadenken dat door groot inkopen en het hanteren van lage winstmarges het lukt om laag in de markt te blijven. Nadeel bij deze methode is dat deze winkel veel meer omzet moet draaien voor soortgelijke winsten als bij andere slagerijen, die hogere winstmarges hanteren. Het trieste aan dit verhaal is dat bedrijven al yakhlaf die jarenlang min of meer de markt gedomineerd hebben zich nu enorm bedreigd voelen en hun omzet zien teruglopen. Gaat er dan nog geen lampje branden bij mensen dat ze misschien wel jarenlang veels te hoge winstmarges gehanteerd hebben? omdat ze min of meer marktleider waren? Het meest trieste aan deze ontwikkeling is dat yakhlaf nog heeft geprobeerd om te opening van tanger tegen te houden doormiddel van bewzwaar en een handtekeningenactie. het stadsdeel is juist voor marktwerking en concurrentie. Kortom ik vind het verhaal van sommige mensen in deze topic omslachtig. Enerzijds is er eindelijk een slagerij/supermarkt die juist in deze tijden wel denkt aan haar klanten en de producten zo prijst dat het betaalbaar is voor iedereen, maar aan de andere kant mensen het dan wantrouwen en van alles en nog wat suggereren zonder enig bewijs. Blijkbaar is de doelgroep niet klaar voor deze vorm van concurrentie en moeten ze vooral blijven kopen bij hun huidige groentenboeren/slagerijen etc, het geld groeit toch aan de boom. Eindelijk iemand die het leven gewoon wel snapt:goedzo:

boyfrommaroc
17-04-2010, 07:12
Zo wat heeft deze verscentrum Tanger veel stof doen opwaaien bij de Marokanen, weken na opening heeft nog steeds iedereen het over deze winkel; in de tram/bus/kenissen/familie bezoekjes/ moskee/internet. Er is van alles over gezegd maar 1 ding blijft een feit; het loopt mega goed, gezien de drukte er dagelijks is. De medewerkers hebben zelfs een keer de mensen bij de ingang moeten weigeren gezien er meer mensen in het pand waren dan dat het pand aankon. Wat ik wel minder vond was dat er pools personeel was (de dag dat ik er was be3da wel). Genoeg mgarba zonder baan, en al die polen pikken al veel baantjes in van mgarba. dan zal dat kennelijk de reden zijn dat ze hun prijzen laag kunnen houden, supergoedkoop personeel!

DeSmurf
19-04-2010, 00:58
:goedzo: http://img80.imageshack.us/img80/5080/ubda1814.gif

mysterious4
19-04-2010, 11:13
Ik vraag me alleen af hoe je met zulke lage winstmarges de vaste kosten kunt betalen, zoals de huur á 15.000 euro, personeelskosten ongeveer 20 man á 2000 bruto. Dus dan heb je al 55.000 euro vaste kosten zonder de electra. Wat moet ie nou verdienen op een kilo gehakt die hij dan voor 2.50 verkoopt. Of alle andere artikelen die hij verkoopt voor 60 a 70% van de normale verkoopprijs.

xxjebliaxx
19-04-2010, 20:59
Luister, volgende week is de uitbetaling, ook voor de mensen in de sociale dienst.. ik zou zeggen ga je boodschappen doen en probeer zo min mogelijk je energie in deze mensen te stoppen.. zoals je ziet zijn het mensen die hun zaken op een eerlijke manier regelen.. mochten zij iets fouts doen, dan worden zij daarvoor gestraft.. ik kan een heel verhaal hier lopen tikken over tanger, maar tanger is een bedrijf waar veel allochtonen wat van kunnen leren.. halal vlees is bijvoorbeeld het goedkoopste vlees dat er is.. moet ik je jullie nog ook uitleggen wat ik bedoel? nou, het duurste mes dat er is om een dier te slachten, kost op ze duurst €50,- en een zielige marokkaan of turk wordt per maand voor €800,- euro uit betaald! terwijl zo een machine van die kafier duizenden euro's kost en personeel betalen ze goud geld aan. Ik vind het zoo jammer dat jullie mensen hier zo slecht over hun praten, terwijl jullie je mede broeders kunnen helpen in veel dingen. Net als die hollanders die voor mekaar klaar staan, in wat voor problemen dan ook.

tangia26
19-04-2010, 21:06
Kom met bewijzen of zwijg voor je leven! Stelletje nietsgunners en jaloerze krengen dat jullie zijn! Typisch marokkaans weer, effe iets zoeken om iemand zwart te maken. Waarom wordt er niet gepraat over de andere 109392021 artikelen die ook gewoon veel goedkoper zijn dan de andere winkels? Zoals olie, meel, filodeeg enz enz, of valt daar niks over te zeggen ?? :rolleyes:

majdouline83
19-04-2010, 21:23
Ik vraag me alleen af hoe je met zulke lage winstmarges de vaste kosten kunt betalen, zoals de huur á 15.000 euro, personeelskosten ongeveer 20 man á 2000 bruto. Dus dan heb je al 55.000 euro vaste kosten zonder de electra. Wat moet ie nou verdienen op een kilo gehakt die hij dan voor 2.50 verkoopt. Of alle andere artikelen die hij verkoopt voor 60 a 70% van de normale verkoopprijs. de huur 15000 euro ben je gek of zo zoveel is de huur niet eens van een domino pizza hut in de stad laa saan in neen gewoone woon wijk

AA_lady
19-04-2010, 22:05

Wow, wow wow wat drama hier zeg. Waarom maakt iedereen hier een drama over? Wil je daar je boodschappen doen doe het gewoon, wil je dat niet ga dan ergens anders heen. Mensen die het de hele tijd over halal en haram hebben, die kunnen beter gewoon op houden met hun commentaar te leveren, want op deze manier praten over je medemens is alles behalve halal. Ik ben er gisteren geweest en de mensen die daar werkten waren allemaal imazighen. Ze hebben zelfs de boodschappen tot de auto gebracht. Ik ben tevreden en laat het oordelen aan allah (swt) over.

Mo_magic
20-04-2010, 16:45
Ik vraag me alleen af hoe je met zulke lage winstmarges de vaste kosten kunt betalen, zoals de huur á 15.000 euro, personeelskosten ongeveer 20 man á 2000 bruto. Dus dan heb je al 55.000 euro vaste kosten zonder de electra. Wat moet ie nou verdienen op een kilo gehakt die hij dan voor 2.50 verkoopt. Of alle andere artikelen die hij verkoopt voor 60 a 70% van de normale verkoopprijs. Waar mensen zich druk om maken ..

Opzoek-meid
20-04-2010, 16:47
goedkoop hoeft niet gelijk te betekenen dat er iets niet pluis is met deze zaak

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8