Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gezocht: Henna En Kleding

samimosam
08-07-2004, 09:17

Salam Aleikoum allemaal, Kan iemand mij vertellen of er iemand is die henna zet en ook de bijbehorende kleding heeft? (Tarz nta, kleur groen uiteraard met goud geborduurd) Reacties zijn van harte welkom! Groetjes, Sam :zwaai:

hennaaja
08-07-2004, 11:40
Wanneer heb je het nodig?

samimosam
08-07-2004, 11:43
Salam, Check je pm even. Ik heb je net een bericht gestuurd! :zwaai:

Serveersters
09-07-2004, 22:34
Ik weet niet of je er onderhand uit gekomen bent... Vrouwen die henna zetten vind je hier denk ik wel... buurmeisje van mijn beste vriendin verhuurt die henna spullen (jurk, schoenen, kussentjes etc.), zij heeft hier ook een oproep en ik geloof foto's. Haan naam hier op marokko.nl is Ranya20 ( als ik het goed heb geschreven). Zij is zelf naar wat mij verteld is op vakantie, maar geloof dat haar moeder daar ook over gaat. Mocht je nog niks gevonden hebben, stuur me dan een pm. Ik zal dan InshaAllah het tel.nr van die vrouw aan mijn beste vriendin vragen, zodat je contact met het kan opnemen InshaAllah! Succes... Ma3a salaama

hennaaja
09-07-2004, 23:28

Ja, het probleem is alleen... samimosam wil die donkergroene met goud en Ranya (en ik) verhuren de witte met groen :(

hanoa
10-07-2004, 20:05
Origineel gepost door samimosam Salam Aleikoum allemaal, Kan iemand mij vertellen of er iemand is die henna zet en ook de bijbehorende kleding heeft? (Tarz nta, kleur groen uiteraard met goud geborduurd) Reacties zijn van harte welkom! Groetjes, Sam :zwaai: hoi, ik zet henna en ik verhuur de kleding ook waar jij naar opzoek bent..groen met goud...de jurk, achtergrondje..bijbehorende kaarsen, suikerjasjes etc. stuur me een pm als je interese hebt

samimosam
12-07-2004, 07:45
Salam dames, Hartelijk dank voor jullie reacties, ik waardeer het zeer. Ben op zoek naar de kleur groen met goud; moeilijk om te vinden vind ik zelf. daarom dan ook: Hanoa, heb je een pm gestuurd meid. En de andere dames; bedankt voor de tip nogmaals! Maha Salama :zwaai: xxx. Sam

hanoa
12-07-2004, 20:19
Origineel gepost door samimosam Salam dames, Hartelijk dank voor jullie reacties, ik waardeer het zeer. Ben op zoek naar de kleur groen met goud; moeilijk om te vinden vind ik zelf. daarom dan ook: Hanoa, heb je een pm gestuurd meid. En de andere dames; bedankt voor de tip nogmaals! Maha Salama :zwaai: xxx. Sam ja ik heb je pm gelezenn en ik heb ook de foto van de kleding naar je gestuurd mochten meerdere mensen opzoek zijn, pm je e mail adres en ik stuur je de foto's ps. klik in mijn ondertiteling voor een foto van henna die ik zelf heb gezet :zwaai: xxx nawal

samimosam
27-07-2004, 13:15
Salam Aleikoum, Bedankt daarvoor, maar wil je in het vervolg ook gewoon al vermelden dat je alleen regiop Utrecht doet? En vertel mensen ook meteen dat je geen kleding verhuurt, maar samen met je kleding henna komt zetten er weer weggaat. Is wel zo eerlijk en vriendelijk, vind je niet? Shokran en bedankt nog! :zwaai:

hennaaja
27-07-2004, 13:56
Salaam alaikoem samimosam, Heb je nu al iemand gevonden? Ik hoop het!

samimosam
27-07-2004, 14:00
Alikoum Salam, Nee nog niets gevonden, helaas. Maar dat komt goed inshallah! Waarom neem je je tel. niet op? of mail je niet terug? Erg jammer hoor! Beslama! :zwaai:

samimosam
27-07-2004, 14:46
Zie je? Dat bedoel ik nou met serieuze mensen en eerlijkheid! :rolleyes: Ciao Ciao! :zwaai:

samimosam
28-07-2004, 08:12
Salam Aleikoum Hennaaja, het bericht van het niet opnemen van de telefeoon was niet voor jou bedoeld meid, maar voor Hanoa! bedankt voor het feit dat je reageert! xxx Sam

hennaaja
28-07-2004, 14:06
Owkie :$ Dank u kus, Anissa wa salamoe alaikoem warahmatoelah