Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Spoedvraag! Cd's Branden Met Welk Programma

XxTOPPIExX
28-03-2010, 15:17

Beste allen, Met welk programma kan ik het beste een cd branden? Alvast dank!

munt-thee
28-03-2010, 15:37
nero shampoo

mv500
28-03-2010, 15:40
als je alleen muziek wilt branden kan het al met windows media player om data cds te branden heb je nero nodig

XxTOPPIExX
28-03-2010, 15:44
Bedankt voor jullie snelle reacties! Ik heb inderdaad alleen muziek nodig. Dus volstaat mediaplayer? En nog een ander vraagje, ik heb een antvirusscanner gedownload echter wil deze niet updaten. Weten jullie misschien een goede virusscanner die ik kan downloaden? Alvast shokraan!!

mv500
28-03-2010, 16:05

helaas doen de ''gratis'' virusscaners het voor een tijdje en dan stoppen ze ermee om te updaten meschien doen de fabrikanten dat express zodat men dan een antivirus gaat kopen heb avg ashampoo antivir uitgeprobeerd ze stoppen allemaal na een tijdje met updaten

marocieboy
30-03-2010, 13:57
Bedankt voor jullie snelle reacties! Ik heb inderdaad alleen muziek nodig. Dus volstaat mediaplayer? En nog een ander vraagje, ik heb een antvirusscanner gedownload echter wil deze niet updaten. Weten jullie misschien een goede virusscanner die ik kan downloaden? Alvast shokraan!! gebruik avg of avast, deze blijven altijd gratis. :) volg de link in mijn o.t voor de download succes :)