Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zal DINIM3Ak ooit een vrouw vinden die geschikt is voor hem?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

M_ROCPOWER
04-12-2002, 13:01

Zeg het maar :hihi: zal deze zeurkous ooit een vrouw vinden die kan leven met zijn gezeur :hihi:

nixie
04-12-2002, 13:04
je kan beter de vraag stellen: zou hij ooit een vrouw vinden het antwoord luidt: NEE, want robots tellen niet me:hihi:

SweetRose
04-12-2002, 13:07
waarom ni..hij is toch ook een mens uit vlees en bloed misschien kan hij goed zeuren..maar ze zegge soort zoekt soort hé!! :zwaai:

RaZer
04-12-2002, 13:10
Origineel gepost door M@ROCPOWER Zeg het maar :hihi: zal deze zeurkous ooit een vrouw vinden die kan leven met zijn gezeur :hihi: waarom niet. :confused:

Dalilah
04-12-2002, 13:12

Hahaha ik heb net ook een topic geopend over wat de mensen van hem vonden, maar blijkbaar zijn er niet veel mensen die hem kennen.... In iedergeval wens ik hem heel veel suc6 met het zoeken....

DINIM3AK
04-12-2002, 13:12
Origineel gepost door nixie je kan beter de vraag stellen: zou hij ooit een vrouw vinden het antwoord luidt: NEE, want robots tellen niet me:hihi: ze3ma meiden zijn schaars?? meer dan 50% zijn allemaal ho.e.ren hoor! wat wil je nou zeggen meid?? die zijn er zat maar ik geef zulke meiden geen aandacht, ze zijn laag voor mij!! :zwaai: ik wil een meid die wat aan haar geloof doet, en respect kent, en schaamte natuurlijk, !! die zijn pas schaars!! maar zomaar een meid?? pfffff :zwaai:

DINIM3AK
04-12-2002, 13:13
Origineel gepost door Dalilah Hahaha ik heb net ook een topic geopend over wat de mensen van hem vonden, maar blijkbaar zijn er niet veel mensen die hem kennen.... In iedergeval wens ik hem heel veel suc6 met het zoeken.... ik heb je topic niet gezien!

Lady_moi
04-12-2002, 13:14
ik lopen genoeg vreemde mensen op de wereld dus ik denk van wel :D

Dalilah
04-12-2002, 13:15
Hier is de thread.... http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=31661

nixie
04-12-2002, 13:17
Origineel gepost door DINIM3AK ze3ma meiden zijn schaars?? meer dan 50% zijn allemaal ho.e.ren hoor! wat wil je nou zeggen meid?? die zijn er zat maar ik geef zulke meiden geen aandacht, ze zijn laag voor mij!! :zwaai: ik wil een meid die wat aan haar geloof doet, en respect kent, en schaamte natuurlijk, !! die zijn pas schaars!! maar zomaar een meid?? pfffff :zwaai: nee meiden zijn niet schaars ze zijn er in overvloed de vraag is of ze jou willen:stout: doess en hou alsjeblieft op met meisjes zo te noemen wil je??? zij zijn laag voor jou?? jij bent laag voor mij

DINIM3AK
04-12-2002, 13:17
Origineel gepost door lady_moi ik lopen genoeg vreemde mensen op de wereld dus ik denk van wel :D maar wel weinige normale meiden, het wordt toch wel moeilijk voor mij! ;) :zwaai:

TwinkleEye_19
04-12-2002, 13:21
Origineel gepost door nixie nee meiden zijn niet schaars ze zijn er in overvloed de vraag is of ze jou willen:stout: doess en hou alsjeblieft op met meisjes zo te noemen wil je??? zij zijn laag voor jou?? jij bent laag voor mij :goedzo: Je haalt de woorden uit mijn mond :rolleyes:

Lady_moi
04-12-2002, 13:21
pf pak er ene uit marokko ofzo want hier vind ge nie veel deftige eerlijk is eerlijk ergens heb je gelijk

RaZer
04-12-2002, 13:24
Ik neem het voor niemand op maar nou zijn jullie ook laag bezig met waarom hij niemand kan krijgen etc etc.. misschien maakt hij wel zulke topics maar wie zeg dat hij een zeur is in het echte leven. Dit is internet mensen!!! vergeet het niet

nixie
04-12-2002, 13:24

ja hoor hoezo vind je hier niet veel "deftige" meiden? normaal nederlands mag ook wel hoor... Ben jij er dan wel 1?? Doe normaal hoor er zijn genoeg goeie meiden hiero, alleen jammer nou eenmaal zulke zielige mensen als jij en dini zijn:jammer:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8