Bekijk originele versie : Het steekt!
Ik wordt helemaal lek gestoken door al die rot muggen, hebben jullie daar nou ook last van, of zitten ze alleen hier???? :confused:
jasmina
Origineel gepost door La__Haine
JA!
Mn raam stond ernet nog open en nu zijn ze allemaal binnen!
Maare heb die muggedoder in de prieze gedaan.
Wat is prieze??
Ik ben echt in het afgelopen uur al 5 uur gestoken in mijn armen en het jeukt als een gek! Ik zie ze vliegen, letterlijk!
jasmina :zwaai:
Ja ik heb al zo'n muggenspray gespoten met citroen erin, maar ik haaaatttt citroen :kwaad:
Ik kan er echt niet tegen, het stinkt zo!
Jeblia_Tetouania
08-07-2004, 01:10
Origineel gepost door VUILNISBAK
Beker azijn naast je bed doet wonderen :).
Straks word je 's nachts wakker en denk je dat het water is:hihi:
Ciao
He da ga ik proberen! Thanks :D
LaLa_SoFiA
08-07-2004, 23:24
Ga ik eens proberen..! Ik word altijd gestoken door die beesten.
LaLa_SoFiA
08-07-2004, 23:39
Origineel gepost door Lallatkoum
Ik haat muggen! Iedere avond heb ik oorlog met ze in mijn kamer. Ik ga pas slapen wanneer ik zeker weet dat ik ze allemaal heb uitgeroeid. Wanneer ik het licht uit doe, komen ze bij mijn oor zoemen.. Oeeh wat verschrikkelijk, voel me dan echt bedreigd en dan sta ik weer op. Dan zie je me overal wapperen met mijn T-shirt door de hele kamer met het licht weer aan. In de hoop dat ik hem ergens zie vliegen, MADAFAKKAAAA'S :kwaad:
Ik weet precies wat je meemaakt..!!
DaNGeRouZLy
08-07-2004, 23:41
als het heel warm is en er muggen zijn dan sleep ik mijn broertje van 8 naar mijn kamer en dan mag hij bij mij slapen. Want jong bloed is veel lekkerder voor die mugjes en kan ik de volgende dag gewoon de straat op:hihi:
Diamantje01
08-07-2004, 23:49
Wij hebben er tot nu toe nog geen last van gehad gelukkig maar :D
Want vorige zomer was het pas erg,en in marokko wajowww daar word je helemaal leeggezogen!!! Maar ik heb mijn voorzorgen genomen! :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.