Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meiden toch!!!!(sommige)

Pagina's : [1] 2 3 4 5

DINIM3AK
04-12-2002, 12:07

meiden die met hollanders en negers omgaan en denken dat ze toekomst hebben met die mensen! antwoord : nee :zwaai: ook als ze met elkaar trouwen dan slaagt de huwelijk nooit! en dat zien jullie ook in jullie omgeving neem ik aan, maar er zijn zoveel marokkaanse meiden die eigenwijs zijn, en nooit van de fouten van de anderen leren. je kunt ook van de fout van de ander leren, je hoeft niet elke fout mee te maken! :zwaai:

nixie
04-12-2002, 12:10
jeetje, ik word echt gek van jou gezeik, je hebt het alleen over de marokkaanse meisjes en niet over de jongens, niet dat ik wil dat je dat doet je moet gewoon ophouden met zeiken man, laat die meiden hun gang gaan, ik bedoel je pleegt die zondes zelf hoor, Allah (swt) kijkt dan naar jou en niet naar anderen ok wel naar anderen maar niet met betrekking tot jou.

DINIM3AK
04-12-2002, 12:14
Origineel gepost door nixie jeetje, ik word echt gek van jou gezeik, je hebt het alleen over de marokkaanse meisjes en niet over de jongens, niet dat ik wil dat je dat doet je moet gewoon ophouden met zeiken man, laat die meiden hun gang gaan, ik bedoel je pleegt die zondes zelf hoor, Allah (swt) kijkt dan naar jou en niet naar anderen ok wel naar anderen maar niet met betrekking tot jou. met mijn bericht is niks mis mee!! waarom houden jullie niet van topic's die over meiden gaan? dat is wel zo, en dat houdt mij niet tegen om door te gaan. ik plaag niemand ofzo!

Saraatje
04-12-2002, 12:17
Ja Nixie heeft zeker gelijk, altijd maar de meiden...Kijk eens naar jullie zelf Boy's...Jullie zijn momenteel wereldnieuws!!

DINIM3AK
04-12-2002, 12:21

Origineel gepost door Saraatje Ja Nixie heeft zeker gelijk, altijd maar de meiden...Kijk eens naar jullie zelf Boy's...Jullie zijn momenteel wereldnieuws!! heb je wat over de topic te zeggen? zoniet? verdwijn aub!

Tijn
04-12-2002, 12:23
Origineel gepost door DINIM3AK heb je wat over de topic te zeggen? zoniet? verdwijn aub! .....je topic(S) klinkt een beetje frustie!

DINIM3AK
04-12-2002, 12:25
Origineel gepost door Tijn .....je topic(S) klinkt een beetje frustie! je wordt niet gedwongen om te reageeren, je kan altijd lezen en weggaan! kost niks! :zwaai:

Bleu_Sky
04-12-2002, 12:25
Zoals ik al mijn hele leven roep: LIEFDE KENT GEEN KLEUR!!! Enne wat is er mis mee als een marokkaanse meid met een Nederlander of wat dan ook gaat. Ik bedoel als ie moslim is, is er niets aan de hand!!!!!!!!! Enne er is toch echt wel een reden voor dat er gemixt wordt!!!

DINIM3AK
04-12-2002, 12:26
Origineel gepost door kelly :melig: Die is goed WERELDNIEUWS!! Gelijk heb je, heb jij een vrouw tijdens die rellen in Antwerpen gezien.... nee! En wie doen het goed, precies de vrouwen....... :zwaai: nee de vrouwen kunnen dat niet natuurlijk de vrouwen doen alleen het vies werk! :zwaai: en zo te zien zijn jullie allemaal kaasje :zwaai: daarom zijn jullie geiriteerd!

Fatima_xx
04-12-2002, 12:26
wollah je hebt gelijk kelly, het zijn altijd de jongens die stoer wilen zijn en beginnen te roepen in de straten. Ze willen steeds opvallen. Het is wel erg wat er gebeurd is natuurlijk, maar door zo te reageren maak je het enkel erger voor de famimilieleden van het slachtoffer. Maar daar kijken de jongens niet naar.

Saraatje
04-12-2002, 12:27
Sorry Dinim3ak, maar ik zal blijven.. Ik wilde je niet beledigen, maar gewoon aan het denken zetten.. Het is toch raar dat jullie jongens, ons meiden slecht vinden...Terwijl heel de wereld het over jullie heeft... Niet dat ik het daar volledig mee eens ben, maar bedoel maar he

DINIM3AK
04-12-2002, 12:28
Origineel gepost door Bleu Sky Zoals ik al mijn hele leven roep: LIEFDE KENT GEEN KLEUR!!! Enne wat is er mis mee als een marokkaanse meid met een Nederlander of wat dan ook gaat. Ik bedoel als ie moslim is, is er niets aan de hand!!!!!!!!! Enne er is toch echt wel een reden voor dat er gemixt wordt!!! als hij moslim is! maar ik heb het over niet moslims en wat ik buiten zien zijn heus geen moslims hoor, die willen maar een ding! :zwaai:

DINIM3AK
04-12-2002, 12:30
Origineel gepost door Saraatje Sorry Dinim3ak, maar ik zal blijven.. Ik wilde je niet beledigen, maar gewoon aan het denken zetten.. Het is toch raar dat jullie jongens, ons meiden slecht vinden...Terwijl heel de wereld het over jullie heeft... Niet dat ik het daar volledig mee eens ben, maar bedoel maar he waarom komen jullie altijd met zoiets? deze topic gaat over iets anders en niet of de jongens goed zijn of niet!

Tijn
04-12-2002, 12:31
Origineel gepost door DINIM3AK je wordt niet gedwongen om te reageeren, je kan altijd lezen en weggaan! kost niks! :zwaai: Je dacht toch niet dat ik nog meer woorden aan weer zo`n machomannen-topic wilde vuilmaken...........shit doe k `t toch...;)

maghrabia82
04-12-2002, 12:31

kun je ook over andere dingen praten dan over meiden....valt me op dat je altijd negatieve dingen zegt over meiden....... maar goed moet je zelf weten................

Pagina's : [1] 2 3 4 5