Bekijk originele versie : Welke internet provider moet ik nemen?
lovemyboy
27-03-2010, 10:24
Hallo allemaal
Ik ben op zoek naar een goedkope internet provider.
Er moet zo ie zo met de playstation probleem loos geinternet worden.
Verder gebruik ik het internet voor mijn laptop.
Ik doe niet aan dowloaden van films enz, gewoon msne emails lezen en playstionen.
Welke provider raad jij mij aan? Wat zijn de prijzen van deze provider?
lovemyboy
27-03-2010, 11:13
Ik heb wel een website gevonden internetverlijken maar ik vraag mij nu het volgende af.
We hebben nu digitan van kpn als tv, misschien is het een beter idee om kabel en tv van een provider te nemen.
Maar zou de basic ook genoeg zijn voor het gene wat ik ermee wil doen?
Ik heb wel een website gevonden internetverlijken maar ik vraag mij nu het volgende af.
We hebben nu digitan van kpn als tv, misschien is het een beter idee om kabel en tv van een provider te nemen.
Maar zou de basic ook genoeg zijn voor het gene wat ik ermee wil doen?
Zoals je aangeeft ben je geen zware gebruiker. Al weet ik niet wat de playstation precies doet met internet. Basic zou voldoende moeten zijn.
hassans85
27-03-2010, 17:23
xs4all is heel duur maar wel goed
Tele2 is ook goed. En zo zijn er meer te noemen. Maar kijk bij die vergelijkingssite gewoon goed naar wat je echt wil. Een pakket is vaak aardig....als het biedt wat jij ndig hebt.
lovemyboy
27-03-2010, 19:54
Is goed bedankt mensen, ik zal het even allemaal bekijken.
Is goed bedankt mensen, ik zal het even allemaal bekijken.
Maar wel aub even doorgeven waarvoor je kiest. Daar ben ik dan wel benieuwd naar.
http://breedbandwinkel.nl/
Zitoen00
28-03-2010, 11:03
www.alice.nl < 20 mbit < 20 euro < support normaal
www.online.nl < 20 mbit < 20 euro < suport uitstekend!
Ik vind deze wel goed! Alice is wel beter dan online!
KPN moet je niet nemen;) de snelheid en de kwaliteit is gewoon het zelfde als alice, online, tele2 etc.
Wat je ook kan kiezen is internet via de kabel.
www.upc.nl of www.ziggo.nl > deze zijn iets duurder dan alice en online maar Zijn wel stabieler dan ADSL...
vraag maar als je nog meer wilt weten.
www.internetten.nl hier kan je nog leuke aanbiedingen vinden l ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.