Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meisje ontvoerd

Pagina's : [1] 2

LZN
07-07-2004, 22:09

Het volgende heb ik via mail ontvangen: SALAAMMOEHALEIKOEM JAA AJOEHA EL MOESLIMOEN, ALSJULLIEBLIEF HELPEN JULLIE MIJ. MIJN VADER HUILT ALS EEN KIND, MIJN MOEDER HEEFT SUIKERZIEKTE EN HAAR BLOED STIJGT ONGEZOND HOOG. MIJN ZUSJES HUILEN DAG EN NACHT EN IK STA MACHTELOOS. DE POLITIE DENKT DAT WIJ HAAR IN MAROKKO GAAN UITHUWELIJKEN OF ZO. YAA, RABIH, AUB, U BENT DE GROTE. LEID AUB DE JUISTE INFORMATIE NAAR ONS TOE!!!!!YAA RABIH AUB, YAA RABIH IK SMEEK U , IK KEER MIJN GEZICHT TOT U!!!! OMSCHRIJVING VAN MIJN ZUSJE: NAAM: NEZHA OMGEVING: AMSTERDAM, NOORD HOLLAND, KAN OOK ZUID HOLLAND ZE IS PAS 17 GEWORDEN DRAAGT EEN HOOFDDOEK ONTZETTEND SLANK ONGEVEER 1.60 GETINTE HUID DRAAGT MEESTAL ROKKEN MET EEN TRUITJE EN HAAR HOOFDDOEK DRAAGT ZIJ LANG, DUS EEN ECHTE HOOFDDOEK EN NIET ZO'N NEP DINGETJE. ZE IS SINDS DINSDAG 11UUR VERMIST. IS JULLIE OP DIE DAG IETS OPGEVALLEN OP STRAAT. EeN MEISJE DAT GEDWONGEN WORD OM MEE TE GAAN. EEN HUILEND MEISJE. KENNEN JULLIE IEMAND DIE MISCHIEN RAAR DOET EN IETS ACHTERHOUD, ZOIETS ALS EEN ONTVOERD MEISJE DAT HIJ THUIS HEEFT ZITTEN. JA, IK WEET HET, DIT IS ECHT HOPELOOS. EN JA IK BEN HOPELOOS EN MACHTELOOS. IK TYP EN HUIL. IK MOET JULLIE EERLIJK ZEGGEN DAT IK NOOIT OM IETS HEB GEHUILD. NU WETEN JULLIE INCHAALLAH HOE ERNSTIG DIT IS. LIEVE BROEDERS EN ZUSTERS. ALSJULLIEBLIEFT HOU JULLIE OGEN OPEN EN ALS ER IETS IS OOK AL IS HET NOG ZO ONBELANGRIJK IN JULLIE OGEN MAIL HET MIJ TOCH. BROEDER ANOUAR Iemand die wat weet? (en wat ook heel handig is: Er staat geen email bij waar je jouw antwoord naartoe kan sturen..... :confused: ).

lady_khadija
07-07-2004, 22:15
Moge Allah haar heelhuids laten terugkeren......inshallah.... :traan1:

alhoceimagek
07-07-2004, 22:16
Klopt is al een tijdjuh!:( Inschallah Zullen ze haar snel vinden! AMIEN! :tranen:

Tamqeyast
07-07-2004, 22:21
amien:huil2:

lady_khadija
07-07-2004, 22:32

amin.... verbaast me telkens weer dat er zo weinig mensen reageren op zulke topics!! tjah.. die sextopics zijn nog altijd veeel interessanter...:jammer:

MocrowGirlBella
07-07-2004, 23:03
Sow erg...inshaallah zal ze gezond en wel terecht komen:zwaai:

MocrowGirlBella
07-07-2004, 23:03
Amien....:goedzo:

zoubida
07-07-2004, 23:18
Moge ALLAH swt over haar waken :(........

Jasmina
07-07-2004, 23:22
Origineel gepost door lady_khadija amin.... verbaast me telkens weer dat er zo weinig mensen reageren op zulke topics!! tjah.. die sextopics zijn nog altijd veeel interessanter...:jammer: ik denk dat dat komt omdat deze oproep al enige tijd geleden op marokko.nl is gezet en daarna pas per email verspreid. Dus de meeste mensen weten het al, wat het natuurlijk niet minder erg maakt. Bij Uit het oog verloren staat er bovenaan een topper van karim_nour, daar zal je nog meer info vinden zoals de naam enzo van het betreffende meisje. Insjallah wordt ze snel gevonden. jasmina :zwaai:

Jeblia_Tetouania
07-07-2004, 23:30
Origineel gepost door Simo_en_jasmina ik denk dat dat komt omdat deze oproep al enige tijd geleden op marokko.nl is gezet en daarna pas per email verspreid. Dus de meeste mensen weten het al, wat het natuurlijk niet minder erg maakt. Bij Uit het oog verloren staat er bovenaan een topper van karim_nour, daar zal je nog meer info vinden zoals de naam enzo van het betreffende meisje. Insjallah wordt ze snel gevonden. jasmina :zwaai: Ik wil niet bot overkomen, maar er is meerdere keren om een foto gevraagd en heeft iemand em gehad? Niemand! Zou jij als jouw zusje/broertje ontvoerd geen foto zetten? Zou jij haar niet koste wat kost willen vinden? Ciao

Jasmina
07-07-2004, 23:31
Origineel gepost door Jeblia_Tetouania Ik wil niet bot overkomen, maar er is meerdere keren om een foto gevraagd en heeft iemand em gehad? Niemand! Zou jij als jouw zusje/broertje ontvoerd geen foto zetten? Zou jij haar niet koste wat kost willen vinden? Ciao Zoals ik al zei: kijk bij de topic van karim_nour bij Uit het oog verloren, daar vind je verdere informatie en ongeidentificeerde foto's van mensen die ermee te maken kunnen hebben. De oproep is echt. jasmina :zwaai:

Jeblia_Tetouania
07-07-2004, 23:50
Origineel gepost door Simo_en_jasmina Zoals ik al zei: kijk bij de topic van karim_nour bij Uit het oog verloren, daar vind je verdere informatie en ongeidentificeerde foto's van mensen die ermee te maken kunnen hebben. De oproep is echt. jasmina :zwaai: Mijn excuses heb het net helemaal gelezen:) hoop dat ze haar snel vinden! Ciao

zoya
08-07-2004, 09:12
Inshallah zal ze spoedig naar huis keren.

MaRoCCaiNe
08-07-2004, 09:28
InschaÀllah word ze gauw gevonden. Amien!!

LaLa_SoFiA
08-07-2004, 10:11

Inch'Allah word ze zo snel mogelijk gevonden..!! :( Amien..!

Pagina's : [1] 2