Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik voel me zo slecht vandaag..

Pagina's : [1] 2

indewar
26-03-2010, 19:45

Vandaag voel ik me echt leeg, geen vriendinnen om wat leuks mee te doen geen vrienden niks... Van werk naar huis wat een saaiheid...

Pist_Aches
26-03-2010, 20:36
Vandaag voel ik me echt leeg, geen vriendinnen om wat leuks mee te doen geen vrienden niks... Van werk naar huis wat een saaiheid... als het maar af en toe is dat je die dagen hebt,is dat echt niet zo erg dat hebben we allemaal af en toe :( als het meestal zo is moet je er wat aan veranderen heb je geen leuke vriendinnen,nichtjes of gewoon leuke collega's met wie ja af en toe eens iets leuks kunt doen zo eens ne keer goed gaan winkelen,verwendagje inlassen of een cinemake doen:kweetnie:

beauty88
26-03-2010, 21:18
Ah wat erg.. Ik heb gelukkig een zusje en nichten om me heen , Met wie ik veel kan lachen. Ik heb dagen dat ik juist geen zin heb in Vriendinnen:ego:

indewar
27-03-2010, 01:35
als het maar af en toe is dat je die dagen hebt,is dat echt niet zo erg dat hebben we allemaal af en toe :( als het meestal zo is moet je er wat aan veranderen heb je geen leuke vriendinnen,nichtjes of gewoon leuke collega's met wie ja af en toe eens iets leuks kunt doen zo eens ne keer goed gaan winkelen,verwendagje inlassen of een cinemake doen:kweetnie: ja de laatste tijd heb ik er toch wel veel helaas.. nee vriendinnen heb ik niet meer je kent het wel na een tijd kom je erachter dat ze toch niet zijn wie je denkt.. Heb wel nichten hoor maar ja iedereen heeft af en toe iets anders te doen of gewoon geen tijd he.. En ja de collega's zijn allemaal een pak ouder dan mij en dan ook nog eens niet marokkaans ja ben k morgen van plan inshallah:) Ah wat erg.. Ik heb gelukkig een zusje en nichten om me heen , Met wie ik veel kan lachen. Ik heb dagen dat ik juist geen zin heb in Vriendinnen:ego: ja die heb ik ook maar toch is het anders vind ik... Tis een samenloop van omstandigheden laat ik het zo zeggen:jammer:

sweety25
27-03-2010, 15:17

hier nog 1 always allone

teardrop
27-03-2010, 15:35
Vandaag voel ik me echt leeg, geen vriendinnen om wat leuks mee te doen geen vrienden niks... Van werk naar huis wat een saaiheid... Ik ook en vind het soms zo erg en raar. Veel mensen denken dat ik veel vrienden heb of een paar goede vrienden en uitga enzo, maar nee. Terwijl ik mezelf best wel spontaan vind. En nu ik ook geen werk heb en tijdelijk gestopt ben met studie maakt het ook niet echt gemakkelijk meer, maar ik hoop snel sociale contacten te maken, want het is echt miserable om met niemand te praten of iets gezelligs doen en gewoon van het leven genieten.

el_sol
27-03-2010, 17:19
Elke dag van mn leven ziet er zo uit. Ik haat mn leven dan ook

babousch
27-03-2010, 17:52
Hier nog eentje Van school naar huis, van huis naar werk... heb wel vriendinnen op school en werk hoor, maar niet echt vaste vriendinnen...wel soo sad eigenlijk

rahma
27-03-2010, 19:46
En hier nog een, maar probeer altijd positief te denken.

teardrop
27-03-2010, 21:03
Hier nog eentje Van school naar huis, van huis naar werk... heb wel vriendinnen op school en werk hoor, maar niet echt vaste vriendinnen...wel soo sad eigenlijk ja idd het is dan dat je op school/werk enzo wel sociale contacten hebt maar niet daarbuiten. Ik zelf denk dan dat die mensen binnen hen eigen vriendenkring blijven en druk daar mee bezig zijn. Echt ik vind dat zo raar van mezelf, iedereen doet dingen, plannetjes maken met leeftijdsgenoten/vriendinnetjes, vakanties enzo, en dan sta jij stil...

9itatoen.
27-03-2010, 21:18
Ik heb prima lol in me eentje..

indewar
28-03-2010, 20:37
Ik ook en vind het soms zo erg en raar. Veel mensen denken dat ik veel vrienden heb of een paar goede vrienden en uitga enzo, maar nee. Terwijl ik mezelf best wel spontaan vind. En nu ik ook geen werk heb en tijdelijk gestopt ben met studie maakt het ook niet echt gemakkelijk meer, maar ik hoop snel sociale contacten te maken, want het is echt miserable om met niemand te praten of iets gezelligs doen en gewoon van het leven genieten. Ja inderdaad, ik ook hoor mensen zouden niet denken dat ik me vanbinnen zo leeg en alleen voor maar toch is het zo.. Ja dan staat de zaterdag aan de deur en dan heb je geen gezelschap echt niet leuk:jammer: Elke dag van mn leven ziet er zo uit. Ik haat mn leven dan ook Ja bij mij de laatste maanden ook het is nog wel niet zover dat ik mijn leven haat :hihi: maar alleen is ook maar alleenn Hier nog eentje Van school naar huis, van huis naar werk... heb wel vriendinnen op school en werk hoor, maar niet echt vaste vriendinnen...wel soo sad eigenlijk ja ik begrijp je meid, het doet me eigenlijk deugd om te weten dat ik eigenlijk niet alleen ben:) En hier nog een, maar probeer altijd positief te denken. ja dat is alleen maar goed, een mens moet er het positieve van zien alhoewel het niet echt leuk is... Ik heb prima lol in me eentje.. houden zo meid:goedzo:

Fashiondesigner
28-03-2010, 21:41
hier ook zo 1 maar hamdolilah we mogen niet klagen

alleswatjewilt
28-03-2010, 23:07
wajoooow.. wat lees ik hier allemaal? ga sporten, get your self a boyfriend..doe iets :maf: afn en toe is het wel lekker om geen vrienden te hebben en je eigen te storten op je dagelijkse dingen maar af en toe wat leuks doen kan geen kwaad. al ga je met je moeder of zus. van te veel binnen zitten worden mensen lui en depressed.

southernlight
29-03-2010, 07:44

Ja. Interessant.

Pagina's : [1] 2