Bekijk originele versie : mijn vader
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
lady_khadija
07-07-2004, 20:33
ik zie hem liever gaan dan komen....... :(
en ik weet dat het mijn vader is en dat ik hem met respect moet behandelen... ik doe niks anders.... maar respect moet je verdienen....
Al die jaren dat ie je met een vol maag naar een warm bed heeft gestuurt, je onderwijs betaalt...
denk daar 'ns aan.
lady_khadija
07-07-2004, 20:38
Origineel gepost door Lallatkoum
Wees blij dat je er een hebt! Wanneer hij er niet meer is zul je anders piepen meid... Zoals je zei: het is je vader! Wat maakt dit me kwaad maken zeg!
Ik wou dat ik de mijne nog aan mijn zij had!
Gegroet
alah y rahmoe... ik vind het erg voor je meid...
ik weet niet wat je doormaakt.... ,maar het gevoel zal zeker niet te beschrijven zijn....
Moge Allah jouw vader een plekje schenken in het paradijs... inshallah
lady_khadija
07-07-2004, 20:39
Origineel gepost door Benkiro
Al die jaren dat ie je met een vol maag naar een warm bed heeft gestuurt, je onderwijs betaalt...
denk daar 'ns aan.
ik weet het..... ik ben hem daar ook heel dankbaar voor... :(
maar hij moet het goeie voorbeeld geven... en dat doet hij absoluut niet... :(
lady_khadija
07-07-2004, 20:42
Origineel gepost door Missy_Cheima
Why?
het is gewoon teveel...
hij zit niks anders te doen dan ruzie zoeken... met ons..en vooral met mijn moeder meskiena...
ze hebben dagelijks ruzie... om niks!!! en dan blijft het niet op bekvechten... hij kan namelijk zijn handen niet thuis houden... en sommige momenten waren gewoon afschuwelijk.... mijn moeder werd een keer zelfs het ziekenhuis in geslagen.... ze hebben momenteel ook ruzie... de ruzie is al 2 weken aan de gang... en hij lokt het elke keer uit....
dat is de voornaamste reden....
lady_khadija
07-07-2004, 20:43
Origineel gepost door Lallatkoum
Wow, bovendien zie ik in je profiel dat je 16 bent... Echt de leeftijd waarin iedere puber roept dat hij/zij zijn ouders liever arm is dan rijk. Komt goed meid, nog een paar jaar :D
Ik spreek uit ervaring, neem dit maar van mij aan. Trouwens, mijn vader is niet overleden hoor... Hij leeft gewoon niet meer bij ons.
Gegroet
heeft niks met mijn leeftijd te maken...
al was ik 30... en als dit aan de gang was d8 ik er nog steeds zo over....
lady_khadija
07-07-2004, 20:45
Origineel gepost door Google
En waarom verdient hij volgens jou dan geen respect???? Doet ie iets verkeerd in jouw ogen??
Je hebt inderdaad gelijk als je zegt dat iemand zijn respect moet verdienen en dat geldt voor iedereen.... MAAAAAAAAAAR dat geldt NIET voor 1 relatie, en dat is de "ouder-kind-relatie".....
Respect voor je ouders dien je ten allen tijde te hebben meid of ie het volgens jou nou verdient of niet en ongeacht wat ie doet....
Dus: heb respect voor je ouders, want dan heb je ook respect voor Allah (swt)...
Gr. Google
het wordt me soms gewoon teveel.... vooral de laatste dagen... zo'n kutsfeer in huis...
ik ben dan liever buiten dan dat ik thuis ben....
lady_khadija
07-07-2004, 20:47
Origineel gepost door naima_dabombie
Je verwacht niet dat je pa elke dag de perfecte ouder kan zijn, hij heeft ook zijn eigen leven.
maar je moet echt nooit van je leven twijfelen in je ouders, is het allemaal niet waard.
Ik kan me nog herineren toen ik heel klein was, als ik alleen maar geen snoep krijg op dat moment haatte ik hem. ( geen echte haat )
IK wenste zagmah een ander vader.
Als ie me wel een snoepje geeft op het moment dat ik het wil, dan vind ik hem de tofste vader van de wereld en wil ik hem absoluut niet ruilen voor iemand anders
zo is dat ook bij jou, want meisjes het is niet elke dag feest
dit kan je niet vergelijken met een snoepje lieve schat...
dit is elke dag aan de gang... het zal me niks verbazen als het 10 jaar later nog steeds zo is...
ik HAAT het hier in huis!!!
lady_khadija
07-07-2004, 20:49
Origineel gepost door MisSiham
:eek: Zo erg!
Gair Insha Allah sbar is het enige dat helpt!
En Insha Allah komt alles op ene dag goed...
inshallah lieverd.... al heb ik er weinig vertrouwen in...
toen zij moest worden gehecht in het ziekenhuis was 2 jaar geleden.... sindsdien heeft hij ze3ma zijn controle weten in te houden... tot twee weken geleden.... hij kon zijn woede niet beheersen....
lady_khadija
07-07-2004, 21:04
thnx meiden.....
mijn vader is heel koppig... hij gaat niet naar anderen willen luisteren... omdat hij toch ''alles beter weet''.... hij heeft een hele hoge dunk... in zijn ogen zijn we nietsnutten... terwijl hij bij andere mannen zit uite te sloven: '' ik heb een zoon en een dochter die vwo doen, een andere dochter doet havo'' bla bla bla.... je moet hem nooit tegenspreken... want hij vloert je gelijk... enige uitweg is gewoon gelijk geven... ondanks zijn ongelijk.... ik blijf het liefst uit zijn buurt.... ik heb verder geen broers... wel een broertje.. die haalt ze uit elkaar als het weer zover is... ik durf verder niks te doen... :traan1: wil dan altijd de politie bellen.. maar mijn eigen vader aangeven?? zijn wraak zal zeker zoet zijn!! die dag toen mijn vader mijn moeder knock-out sloeg was helemaal niemand thuis.. dus hij kon zijn eigen gang gaan.. niemand die hem tegenhield... mijn buurvrouw (met wie mijn pa inmiddels ook al ruzie heeft, hij mag niemand!) heeft haar gegil gehoord en heeft de politie gebeld... ambulance kwam er ook.... haar oog was helemaal dicht... en ik wist al die tijd helemaal van niks!!
verder houdt mijn pa niet eens contact met zijn familie... zijn ouders leven nog... maar hij vertikt het om ze te bellen... hij is echt vervreemd....
:traan1:
sweet_nadoria
07-07-2004, 21:05
Lieve schat ....
Ik maak nu precies hetzelfde mee als jij ...
Talaq komt eraan bij ons ....
Habibinur
07-07-2004, 21:08
Met alle respect naar mijn vader maar als hij 1 hand uitsteekt naar mijn moeder dan schop ik hem terug! Hij hoort geen vrouwen te slaan en vooral niet zijn eigen vrouw. Waar zijn kinderen vandaan komen. Die vrouw die jarenlang voor hem heeft gezorgd. Wallah dan zou ik mijn moeder van hem laten scheiden! Schelden oke dat doen we allemaal als we boos zijn maar slaan? Wejo hij moet niet durven
lady_khadija
07-07-2004, 21:08
Origineel gepost door sweet_nadoria
Lieve schat ....
Ik maak nu precies hetzelfde mee als jij ...
Talaq komt eraa bij ons ....
d8 dat ik de enige was.....
sweet_nadoria
07-07-2004, 21:09
Origineel gepost door lady_khadija
d8 dat ik de enige was.....
Ooh nee hoor hbiba ....
Ik heb ook geen traan meer over ...
Vandaag zijn ze weer begonnen
lady_khadija
07-07-2004, 21:11
Origineel gepost door Habibinur
Met alle respect naar mijn vader maar als hij 1 hand uitsteekt naar mijn moeder dan schop ik hem terug! Hij hoort geen vrouwen te slaan en vooral niet zijn eigen vrouw. Waar zijn kinderen vandaan komen. Die vrouw die jarenlang voor hem heeft gezorgd. Wallah dan zou ik mijn moeder van hem laten scheiden! Schelden oke dat doen we allemaal als we boos zijn maar slaan? Wejo hij moet niet durven
wij zijn niet zo dapper lieverd.... ik zie ze ook het liefst scheiden... want ik hou het echt niet meer vol... maar mijn moeder is niet zo'n type... ondanks alles keert ze terug naar haar man.... :(
hij is net een dictator.....:jammer:
wallah, als ik maar ff merk dat mijn man inshallah agressief kan zijn kan hij meteen zijn spullen pakken en vertrekken.... ik ga wel opkomen voor mijn principes.... ik ga zeker niet handelen zoals mijn moeder doet...
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.