Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Standaard mokro's..??

Pagina's : [1] 2 3

SmoothScorpio
04-12-2002, 10:54

Wat voor kleding style hebben jullie...zijn jullie van die standaard geklede marokaantjes of hebben jullie een eigen smaak...enn ojaa ik weet niet hoe ik zo'n poll moet maken...dus ik doe het gewoon ghetto style :D

cheetah
04-12-2002, 10:58
de gemiddelde marokaanse jongen: leeftijd rond de 18/19 jaar. Trainingsbroek, zwarte leren jas erboven, soms met capuchon en anders een petje.. daaronder Nike Air Max de gemiddelde marokaanse meid: leeftijd rond 18/19 jaar... een stuk beter.. :D

SmoothScorpio
04-12-2002, 11:03
ja dat weet ik allemaal wel...maar wat is JOU kleding style..dat zou ik willen weten

zakia_1984
04-12-2002, 11:06
Origineel gepost door cheetah de gemiddelde marokaanse jongen: leeftijd rond de 18/19 jaar. Trainingsbroek, zwarte leren jas erboven, soms met capuchon en anders een petje.. daaronder Nike Air Max de gemiddelde marokaanse meid: leeftijd rond 18/19 jaar... een stuk beter.. :D welnee joh, dat van die jongens klopt niet, misschien waar jij woont, maar waar ik weleens kom, zien ze er stukken beter uit, verzorgd en netjes, uitzonderingen daargelaten, en die nikes zijn al een paar jaar geleden in de prullenbak verdwenen hoor. Tegenwoordig alleen prada, dkny en al die andere bla bla's

Mr_Amir
04-12-2002, 11:08

Ik draag het liefst ..Almani , Dolce & Gababa , Versagne ... ben ik nog steeds een standaard marokaan ...:confused:

zakia_1984
04-12-2002, 11:09
Origineel gepost door Mr_Amir Ik draag het liefst ..Almani , Dolce & Gababa , Versagne ... ben ik nog steeds een standaard marokaan ...:confused: dat bedoel ik dus........ tijden zijn verandert, de australians (en dat andere merk, kan er ff niet op komen) en de nikes zijn voorlopig achter in de kasten beland.

fikriaatje
04-12-2002, 11:10
Ik ben skater!!!! Ik draag de gekste kleren, wijde broeken gekke truitjes!!!

DintelOx
04-12-2002, 11:10
ik draag altijd een australien trainingspak en een bomberjack eroverheen en rooie sportschoentjes eronder .... ja ik weet het ik ben een gabber

zakia_1984
04-12-2002, 11:11
Origineel gepost door DintelOx ik draag altijd een australien trainingspak en een bomberjack eroverheen en rooie sportschoentjes eronder .... ja ik weet het ik ben een gabber :D ook kaal?

TwinkleEye_19
Origineel gepost door SmoothScorpio Wat voor kleding style hebben jullie...zijn jullie van die standaard geklede marokaantjes of hebben jullie een eigen smaak...enn ojaa ik weet niet hoe ik zo'n poll moet maken...dus ik doe het gewoon ghetto style :D I have my style:bril: http://www.ppc-welt.de/Themes/LaraCroft.jpg

nuzhha
nee ik heb niet zo'n standaard stylel, dus: zwarte pantalon hakken en wit of zwart bloes en een zwarte jas <--NEE. ik hou van afwisseling ik koop wat ik leuk vind, ik hou veel van lichte kleuren, en de ene keer draag ik sportieve kleding de andere keer netten de of tussen in. Met mij weet je het nooit.

SmoothScorpio
04-12-2002, 11:12
Origineel gepost door fikriaatje Ik ben skater!!!! Ik draag de gekste kleren, wijde broeken gekke truitjes!!! leukk..een marokaanse skater zie je niet vaak :D

cheetah
04-12-2002, 11:13
Origineel gepost door SmoothScorpio ja dat weet ik allemaal wel...maar wat is JOU kleding style..dat zou ik willen weten Oh oke, sorry, de vraag niet zo goed gelezen ;) Ik heb vandaag een getailleerde zwarte bloes aan, met witte dunne verticale lijnen, en een nette zwarte pantalon eronder en de puntneus laarsjes ontbreken ook niet :D Mijn shopwinkeltjes zijn gewoon Mango, H&M en Zara..

SmoothScorpio
ik draag zelf verschillende steelo's :D sportief, gewoon smooth, maffia style, gangster, wanneer ik presentatie heb nerd style :D iedere dag andere style

fikriaatje

Origineel gepost door SmoothScorpio leukk..een marokaanse skater zie je niet vaak :D Nee dat klopt!!!

Pagina's : [1] 2 3