Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : In De War

Pagina's : [1] 2

Freaky_Bella
07-07-2004, 19:46

Salaam LaYdSz And GeNtSz alles goed? met mij gaat het niet zo goed.. ik ben egt enorm in de war ik weet niet wat er met me isz ik moet effe de dingen op een rijtje zetten maar weet niet hoe waar en wanneer... Een jongen die ik heb leren kenne van msn die overigens ook bij mij op sgoool zit isz egt een relxde jongen ik heb geen speciale gevoelens voor deze jongen maar hij doet heel erg denkn aan mijn broer die weggelopen isz en hij heeft een zoontje van drie en een vrouw en daar isz hij gewoon van weggelopen hij was wat somigge mensen {{gangster}} noemen hij heeft ook veel erge dingen gedaan en veek gedeald en mensuh om het leven gebr8 met die jongen die kan van msn ken kan ik erg goed praten hijsz een goede luisteraar ik weeet niet wrom hij zo'n impact op mij heeft iemand help mij ik snap mezelf niet de tijd staat niet stil dat weet elk ander hoe voorkom ik dat ik verander alvast bedankt Freaky_bella

tangia21
07-07-2004, 21:37
snap jou verhaal niet echt.wat is jou probleem?

Mariam85
08-07-2004, 00:18
Origineel gepost door Freaky_Bella Salaam LaYdSz And GeNtSz alles goed? met mij gaat het niet zo goed.. ik ben egt enorm in de war ik weet niet wat er met me isz ik moet effe de dingen op een rijtje zetten maar weet niet hoe waar en wanneer... Een jongen die ik heb leren kenne van msn die overigens ook bij mij op sgoool zit isz egt een relxde jongen ik heb geen speciale gevoelens voor deze jongen maar hij doet heel erg denkn aan mijn broer die weggelopen isz en hij heeft een zoontje van drie en een vrouw en daar isz hij gewoon van weggelopen hij was wat somigge mensen {{gangster}} noemen hij heeft ook veel erge dingen gedaan en veek gedeald en mensuh om het leven gebr8 met die jongen die kan van msn ken kan ik erg goed praten hijsz een goede luisteraar ik weeet niet wrom hij zo'n impact op mij heeft iemand help mij ik snap mezelf niet de tijd staat niet stil dat weet elk ander hoe voorkom ik dat ik verander alvast bedankt Freaky_bella Hey Meiske .... Dat is toch juist goed .... Je kan je verhaal kwijt aan een goede luisteraar ... En daarom heeft die jongen een goede indruk op je gemaakt, hij geeft je het gevoel dat je er niet alleen voor bent ... Dat je voor hulp op zijn schouders kunt kloppen ... Je voelt je thuis bij deze jongen .... Vraag hem ook of het wederzijds is ... Wie weet is deze jongen wel mekteb voor je .... Moehiem een goede luisteraar en die je helpt en je steunt moet je nooit loslaten maar vast houden ....

Omaima0
08-07-2004, 12:15
Origineel gepost door Mariam85 Hey Meiske .... Dat is toch juist goed .... Je kan je verhaal kwijt aan een goede luisteraar ... En daarom heeft die jongen een goede indruk op je gemaakt, hij geeft je het gevoel dat je er niet alleen voor bent ... Dat je voor hulp op zijn schouders kunt kloppen ... Je voelt je thuis bij deze jongen .... Vraag hem ook of het wederzijds is ... Wie weet is deze jongen wel mekteb voor je .... Moehiem een goede luisteraar en die je helpt en je steunt moet je nooit loslaten maar vast houden .... ;)

Erwin
08-07-2004, 14:54

Hij heeft een zoontje van 3, terwijl hij nog op school zit.:maf: Hij heeft 'mensuh om het leven gebr8', terwijl hij gewoon op school zit.:maf3: Misschien begrijp ik het verkeerd, maar zou je dan in Nederlands willen typen? Ik ben te oud voor die 'breezah'- of straattaal.

Freaky_Bella
08-07-2004, 16:58
Yoow Erwin je begrijpt me verkeerd mijn broer heeft een kind van drie en mijn broer heeft mensen om het leven gebracht niet jeff jeff isz die jongen die ik ken van msn en die zo goed naar mij luisterd snap je het ik hoop van wel x freaky_bella

Erwin
08-07-2004, 17:05
Waarom wil je niet veranderen? Ouder worden zou juist moeten betekenen dat je je ontwikkelt?!

Freaky_Bella
08-07-2004, 17:09
Ik Zou Willen Dat MIjn Broer Veranderde hij heeft mijn ouders zoveel pijn gedaan en niet all1 mijn ouders ik wou dat ik hem kon zien en eens goed met hem kon gaan praten mja ik weet niet hoe het kotm mijn broer was altijd een goede jongen ik heb nooit ged8 dat allah dit gewild heeft dat denk ik nog steeds nie mja de chitan verleidt en alaah bevrijdt misschien heeft hij het licht van god nog niet gevonde... KiSz Freaky

PowerQueen
08-07-2004, 17:43
Origineel gepost door Freaky_Bella Ik Zou Willen Dat MIjn Broer Veranderde hij heeft mijn ouders zoveel pijn gedaan en niet all1 mijn ouders ik wou dat ik hem kon zien en eens goed met hem kon gaan praten mja ik weet niet hoe het kotm mijn broer was altijd een goede jongen ik heb nooit ged8 dat allah dit gewild heeft dat denk ik nog steeds nie mja de chitan verleidt en alaah bevrijdt misschien heeft hij het licht van god nog niet gevonde... KiSz Freaky Meskina :( Insha'llah komt alles goed ;) :blauwkus:

chayenne
08-07-2004, 19:57
heeft hij mensen om t leven gebracht??? en nu loopt hij nog vrij rond??? :confused:

Freaky_Bella
08-07-2004, 20:07
nee sorry mijn broer heeft geen mensen om het leven gebr8 maar die jongen met wie ik praat op msn hij heeft mensen om het leven gebracht

chayenne
08-07-2004, 20:19
Origineel gepost door Freaky_Bella Yoow Erwin je begrijpt me verkeerd mijn broer heeft een kind van drie en mijn broer heeft mensen om het leven gebracht niet jeff jeff isz die jongen die ik ken van msn x freaky_bella je hebt t hier toch duidelijk over je broer of zie ik t verkeerd???????? maar hoe je t draait of keerd van zulke mensen moet je uit de buurt blijven......

new
08-07-2004, 20:41
Origineel gepost door Freaky_Bella Salaam LaYdSz And GeNtSz alles goed? met mij gaat het niet zo goed.. ik ben egt enorm in de war ik weet niet wat er met me isz ik moet effe de dingen op een rijtje zetten maar weet niet hoe waar en wanneer... Een jongen die ik heb leren kenne van msn die overigens ook bij mij op sgoool zit isz egt een relxde jongen ik heb geen speciale gevoelens voor deze jongen maar hij doet heel erg denkn aan mijn broer die weggelopen isz en hij heeft een zoontje van drie en een vrouw en daar isz hij gewoon van weggelopen hij was wat somigge mensen {{gangster}} noemen hij heeft ook veel erge dingen gedaan en veek gedeald en mensuh om het leven gebr8 met die jongen die kan van msn ken kan ik erg goed praten hijsz een goede luisteraar ik weeet niet wrom hij zo'n impact op mij heeft iemand help mij ik snap mezelf niet de tijd staat niet stil dat weet elk ander hoe voorkom ik dat ik verander alvast bedankt Freaky_bella je twijfelt dat is logisch maar wat wil jij

new
08-07-2004, 20:44
Origineel gepost door Mariam85 Hey Meiske .... Dat is toch juist goed .... Je kan je verhaal kwijt aan een goede luisteraar ... En daarom heeft die jongen een goede indruk op je gemaakt, hij geeft je het gevoel dat je er niet alleen voor bent ... Dat je voor hulp op zijn schouders kunt kloppen ... Je voelt je thuis bij deze jongen .... Vraag hem ook of het wederzijds is ... Wie weet is deze jongen wel mekteb voor je .... Moehiem een goede luisteraar en die je helpt en je steunt moet je nooit loslaten maar vast houden .... een goede luisteraar is nog geen garantie mensen kunnen veel opofferen om hun doel te bereiken vertrouw niet te snel mensen mariam

meryema
08-07-2004, 22:52

Beetje vaag hoe je het vertelt meid :rolleyes:

Pagina's : [1] 2